• 1
  • 2
2022-03-05, 20:19
Medlem
Japp, å det suger. Hatar att det är såhär men kan inte hjälpa det, jag är upp över öronen förälskad. Hur gör man nu?
Citera
2022-03-05, 20:21
Medlem
Faderneslandet.s avatar
Väldigt tunn trådstart.

Har du familj? Barn? Gift? Singel? Vilken position har du i företaget?

Kommer inte ta lång tid innan tråden kastas ner i papperskorgen.
Citera
2022-03-05, 20:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Faderneslandet.
Väldigt tunn trådstart.

Har du familj? Barn? Gift? Singel? Vilken position har du i företaget?

Kommer inte ta lång tid innan tråden kastas ner i papperskorgen.

Jag är bara 20 år, singel & bor fortfarande hemma. Har ingen hög position i företaget, utan det är bara ett extrajobb där jag är på helgerna & vissa vardagar. Han har dock både familj & barn, han är dessutom ca 13 år äldre..
Citera
2022-03-05, 20:29
Medlem
Faderneslandet.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vbvbmcnuggets23
Jag är bara 20 år, singel & bor fortfarande hemma. Har ingen hög position i företaget, utan det är bara ett extrajobb där jag är på helgerna & vissa vardagar. Han har dock både familj & barn, han är dessutom ca 13 år äldre..

Vad är det som gör att du är kär i honom?
Citera
2022-03-05, 20:53
Medlem
IkeaMannen50s avatar
Citat:
Kanske ett tillfälla att växa i företaget? Kanske han vill knulla dig?
Citera
2022-03-05, 20:57
Medlem
Citat:

Han vill antagligen ha dig också då ingen gubbe skulle tacka nej till en 20-åring. Tänk på att ju äldre du blir desto fulare blir du.

tick tock.
Citera
2022-03-05, 21:02
Medlem
Hur tänker du? Du är inte den första som faller för chefen. Är du villig att förstöra ett äktenskap, familj.
Skaffa en annan sugardaddy.. Blir bättre och på lika villkor.
Citera
2022-03-05, 21:03
Medlem
Men han är bara en kille som fått en lite högre tjänst på företaget.. Och han kommer nog att utnyttja dig. För du tycker det. Är häftigt med chefer.
Och är det så att han knullar dig. Då är han en stor skit.. För han har familj. Tänk efter varför du är förälskad i han. Är det för att han varit trevlig och gullig mot dig.. Eller är det för att ha är snygg... Eller för att han är chef.. Nej netta är inget att gå och bli förälskad i. Och du ska veta att det är jätte många sk chefer som utnyttjar det.. När han knullat dig. Så kommer han säga att han inte kan lämna sin familj.. För hans fru mår dåligt. Bla bla bla
Senast redigerad av Ola77 2022-03-05 kl. 21:14.
Citera
2022-03-05, 21:04
Medlem
Herakleioss avatar
Citat:
Japp, å det suger. Hatar att det är såhär men kan inte hjälpa det, jag är upp över öronen förälskad. Hur gör man nu?

Ta en kall dusch och håll fingrarna borta från en gift man med fru och barn.
Citera
2022-03-05, 21:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herakleios
Ta en kall dusch och håll fingrarna borta från en gift man med fru och barn.
Som singel har du inget ansvar mot någon partner eller barn, den som befinner sig i relationen bär ansvaret.
Citera
2022-03-05, 21:50
Medlem
Citat:

Tja
Det går väl över. Gör det inte det så kommer du antingen må dåligt av att stanna kvar eller så blir du lycklig över att bli "stand in kutterduva"

Blir det åka av på schnabeln så kan det bli karriärs lyft och om några år gråta ut i ett Meetooo sammanhang för att på så sätt tvätta bort smutsen.

Blir du bara utnyttjad och får ta scnabel i spermakanalen utan belöning så anmäler du karlsloken för våldtäkt och fixar fett skadestånd och plundrar hemförsäkringen.

Kör hårt, ingen tackar dig för att du är snäll.
Citera
2022-03-05, 22:03
Medlem
IkeaMannen50s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Noproblemshere
Hur tänker du? Du är inte den första som faller för chefen. Är du villig att förstöra ett äktenskap, familj.
Skaffa en annan sugardaddy.. Blir bättre och på lika villkor.
Frun behöver inte få veta om han knullar kollega eller hur? Det man inte vet det mår man inte dåligt av.
Kanske kan hon få en bättre position i företaget om hon öppnar kärleksgrottan för chefen? Om det sedan skiter sig kan hon han alltid metoo-anmäla honom som tipsat.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in