Citat:

Ursprungligen postat av 
AdMortem

Är du dum som missade att jag svarade?
Jag föredrar att du lämnar med majoriteten invandrarmän. Dvs de män som inte är stridsdugliga utan till mer skada än nytta. Jag har starkare tilltro till kvinnor av alla ursprung här i landet. Även till de som har mängder av varierande åsikter.
Så snälla, om Sverige invaderas stick härifrån.

Jag är helsvensk, men förväntar mig inget annat av en kvinna. 
Du svarade inte på min fråga, utan du hittade på andra scenarion. Inte grundscenariot, alltså det jag frågade efter. Sluta försöka vinkla frågan så att du kan få fram ett svar.
Ponera att 30 människor bara får lämna Sverige på ett tråd vid händelse av krig. 
29 passagerare har stigit på. 
Skulle du anse att det vore fel om jag som man tog den sista platsen istället före en jämnårig kvinna?
Svara, utan att vinkla och ändra scenario. 
Och att du sedan snackar om krig och försvar när du är en kvinna är för mig helt sinnesjukt. Du har aldrig ens hamnat i ett slagsmål med en man, och du skall prata om väpnat krig?
Sedan säger du att ” Men om jag står i en situation av att om jag stannar kommer jag våldtas med knivar, få brösten avskurna och matas med mitt döda barn. Nej då är det du som ska stanna.” Vad menar du med det? Tror du på allvar att du inte skulle skadas i krig för att du är en kvinna? Varför skall jag stanna och bli torterad för att jag är en man och du skall inte bli torterad för att du är en kvinna?
Där svarar du ju, omedvetet, på min grundfråga. Du stannar kvar om vi blir angripna om du , och resterande kvinnor, inte blir torterade? Idiot.
Tar hellre en invandrarkille än en svensk tjej. Och det gör varje man i det här landet också.