• 2
  • 3
2022-10-20, 10:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SwedishPsych0
Tror inte priserna kommer påverkas då alla vet innerst inne att Ryssland inte kommer röra Gotland, lite synd då priserna är alldeles för höga.

Gotland hade kunnat vara en bra plats för många att fly multikulturen, men har ingen lust att betala 5x det normala priset för att bo i ingenstans utan några jobb.

Tycker styret i Gotland gör ett dåligt jobb med efterfrågan, de borde sälja mark mycket billigare och uppmuntra folk att få egna hus byggda, sen kan dom sluta att fördela hela Gotland i fyrkantiga tomter och gärna införa krav på traditionell arkitektur annars kommer det inte dröja länge tills hela Gotland ser ut som en amerikansk suburb.

Har länge fantiserat om Gotland vore självständigt och hur nice det hade kunnat vara.

gotlands infödda är banjospelare, de klarar inte att ta hand om sig själva.
Citera
2022-10-20, 13:52
Citat:
Ursprungligen postat av Ringhals3
Det är oerhört många som bryr sig och aldrig skulle drömma om att bosätta sig i ett utsatt område.
Visby är inget utsatt område men mängden muslimska kvinnor i olika sjalar var inte obetydligt.

Vad är problemet med deras klädsel? Jag stör mig på baggyjeans och keps med hoodie uppdraget över huvudet, men lägger ingen energi på det
Citera
2022-10-20, 14:36
Medlem
Ringhals3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Vad är problemet med deras klädsel? Jag stör mig på baggyjeans och keps med hoodie uppdraget över huvudet, men lägger ingen energi på det

Deras klädsel signalerar att det sannolikt förekommer massa annan skit som kan kopplas till asylinvandring. Burkorna i sig är inte ett större problem än min morsas schalett
Citera
2022-10-20, 18:43
Citat:
Ursprungligen postat av Ringhals3
Deras klädsel signalerar att det sannolikt förekommer massa annan skit som kan kopplas till asylinvandring. Burkorna i sig är inte ett större problem än min morsas schalett

Där får jag till viss del hålla med dig. Baggyjeans och hoodie signalerar det samma
Citera
2022-10-20, 19:34
Medlem
Ringhals3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Där får jag till viss del hålla med dig. Baggyjeans och hoodie signalerar det samma

Ja, märkte redan 1991 att ovan nämnda stil när de dessutom har hoodien på huvudet över en basebollkeps är en tydlig indikator på att det är problem med en person.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in