2011-04-19, 11:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MeTaLRubEuS
Lät väl ungefär som jag trodde att de skulle låta. Får se om man blir nå imponerad när hela låten släpps.
Yup, men Anders sa att det är ''radiolåten'' på albumet så att säga, så om folk inte gillar singeln finns det ju stor chans att albumet låter annorlunda och bättre (ungefär som Was It Worth It var för Relentless Reckless Forever av CoB).
Citera
2011-04-19, 11:38
Medlem
MeTaLRubEuSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krofius
Yup, men Anders sa att det är ''radiolåten'' på albumet så att säga, så om folk inte gillar singeln finns det ju stor chans att albumet låter annorlunda och bättre (ungefär som Was It Worth It var för Relentless Reckless Forever av CoB).

Jaja, det var ju goda nyheter iaf
Citera
2011-04-19, 12:19
Medlem
Det är så synd att riffmaskinen Jesper slutat. Han var In Flames..
Citera
2011-04-19, 13:09
Medlem
Som ni säger så tror jag också att de kommer att bli mjukare , läste någon stans att Anders hade uttalat sig om att det skulle bli mer sång mindre skrik, vilket är lite synd :/. Men albumet har inte ens kommit ut än och dom är fortfarande bra och jag kommer fortfarande att lyssna på dom
Citera
2011-04-19, 19:00
Medlem
Jag tror som han den andra killen, At the gates kommer tillbaka! <3, Jag älskart. Favoritbandet har kommit tillbaka ur askan^^ längtarsom fan till Metaltown -11, At the gates/Raubtier/SOAD/Korn/Bringmethehorizon kommmer va där!
Citera
2011-04-19, 20:49
Medlem
MeTaLRubEuSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Borgarblocket
Jag tror som han den andra killen, At the gates kommer tillbaka! <3, Jag älskart. Favoritbandet har kommit tillbaka ur askan^^ längtarsom fan till Metaltown -11, At the gates/Raubtier/SOAD/Korn/Bringmethehorizon kommmer va där!

Jävligt OT men visst fan kommer ATG i sommar bli grymt

Till TS kan jag säga att du har helt rätt i att Anders sagt att det kommer bli mer sång och mindre skrik. Det räcker med att gå in på Wikipedia så ser man det.
Citera
2011-04-20, 17:07
Medlem
Dark_Ganons avatar
Första intryck från någon snubbe på aftonbladet.

http://blogg.aftonbladet.se/klingdiamond/2011/04/sa-later-nya-in-flames-typ#comments
Citera
2011-04-20, 18:49
Medlem
expeans avatar
Lite försmak på nya albumet! 30 sek klipp från Deliver Us

http://www.youtube.com/watch?v=b9NLT0-UY3U

Tycker det låter riktigt lovande men då föredrar jag ju iofs de senare albumen framför de gamla så det kan ju hända att många här spyr galla över detta....
Citera
2011-04-20, 23:40
Medlem
Dronjaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av expean
Lite försmak på nya albumet! 30 sek klipp från Deliver Us

http://www.youtube.com/watch?v=b9NLT0-UY3U

Tycker det låter riktigt lovande men då föredrar jag ju iofs de senare albumen framför de gamla så det kan ju hända att många här spyr galla över detta....

Hur legit är denna? Asså, hur säkert är det att denna är sann och inte något annat random ihop kok?
Citera
2011-04-21, 11:25
Medlem
MeTaLRubEuSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dronjak
Hur legit är denna? Asså, hur säkert är det att denna är sann och inte något annat random ihop kok?

Klart det är den. Men jag blir lite smått osäker nu när du säger det
Citera
2011-04-21, 11:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dronjak
tror inte att den är fake , det låter iaf väldigt mkt som In Flames
Citera
2011-04-21, 13:43
Medlem
MeTaLRubEuSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bruniller
tror inte att den är fake , det låter iaf väldigt mkt som In Flames

Det låter exakt som det senare In Flames, ja
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera