Lät väl ungefär som jag trodde att de skulle låta. Får se om man blir nå imponerad när hela låten släpps.
Yup, men Anders sa att det är ''radiolåten'' på albumet så att säga, så om folk inte gillar singeln finns det ju stor chans att albumet låter annorlunda och bättre (ungefär som Was It Worth It var för Relentless Reckless Forever av CoB).
Yup, men Anders sa att det är ''radiolåten'' på albumet så att säga, så om folk inte gillar singeln finns det ju stor chans att albumet låter annorlunda och bättre (ungefär som Was It Worth It var för Relentless Reckless Forever av CoB).
Som ni säger så tror jag också att de kommer att bli mjukare , läste någon stans att Anders hade uttalat sig om att det skulle bli mer sång mindre skrik, vilket är lite synd :/. Men albumet har inte ens kommit ut än och dom är fortfarande bra och jag kommer fortfarande att lyssna på dom
Jag tror som han den andra killen, At the gates kommer tillbaka! <3, Jag älskart. Favoritbandet har kommit tillbaka ur askan^^ längtarsom fan till Metaltown -11, At the gates/Raubtier/SOAD/Korn/Bringmethehorizon kommmer va där!
Jag tror som han den andra killen, At the gates kommer tillbaka! <3, Jag älskart. Favoritbandet har kommit tillbaka ur askan^^ längtarsom fan till Metaltown -11, At the gates/Raubtier/SOAD/Korn/Bringmethehorizon kommmer va där!
Jävligt OT men visst fan kommer ATG i sommar bli grymt
Till TS kan jag säga att du har helt rätt i att Anders sagt att det kommer bli mer sång och mindre skrik. Det räcker med att gå in på Wikipedia så ser man det.
Tycker det låter riktigt lovande men då föredrar jag ju iofs de senare albumen framför de gamla så det kan ju hända att många här spyr galla över detta....
Tycker det låter riktigt lovande men då föredrar jag ju iofs de senare albumen framför de gamla så det kan ju hända att många här spyr galla över detta....
Hur legit är denna? Asså, hur säkert är det att denna är sann och inte något annat random ihop kok?