2006-10-28, 17:19
Medlem
Chigarans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av von_S
Njae. Nog är den väl mer ny än gammal?

Kanske det kanske. Jag utgick enbart efter att det är kortare tidsperiod mellan deras första platta och Colony än mellan CC och Colony
Citera
2006-10-28, 17:50
Medlem
savoxovass avatar
Artifacts of the black rain
Goliats disarm their davids
Only for the weak
System(tyngsta refrängen)
Moonshield

Offtopic:

Mina topp 5 soilwork låtar

Spirits of a future sun
Bulletchain
Stabbing the drama
Follow the hollow
Grand failure anthem

BTW båda dessa band är säkra livekort och gör aldrig bort sig live.
Citera
2006-10-28, 17:56
Medlem
antpns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chigaran
Kanske det kanske. Jag utgick enbart efter att det är kortare tidsperiod mellan deras första platta och Colony än mellan CC och Colony

De flesta drar väl gränsen mellan gammalt och nytt där de började ändra stil rätt drastiskt, dvs efter clayman. Det gör jag iaf.
Citera
2006-10-28, 19:23
Medlem
Hackerman2006s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HK-47
Jag skulle också vilja slå ett slag för Dark Tranquillity, även om jag (av någon underlig anledning) inte lyssnat på dem på väldigt länge kan jag varmt rekommendera skivorna "The Gallery" och "The mind's I".
Måste nog banne mig ta och uppdatera mig på Dark Tranquillity nu; någon som har något tips på någon av deras nyare skivor?
Damage Done är ju rätt nice, annars är nog Skydancer deras bästa skiva. Anders Friden på vocals.
Citera
2006-10-28, 19:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hackerman2006
Damage Done är ju rätt nice, annars är nog Skydancer deras bästa skiva. Anders Friden på vocals.

Skydancer är helt underbar! Lyriken är otroligt grym också.

lite OT men : )

Citat:
"Slaughter of the meek" - Lasse Berghagen

Hahah! fy fanvad bra
Citera
2006-10-29, 02:33
Bannlyst
Får väl posta mina favoriter också. Har inte lyssnat mycket på deras senare verk men pumpat de gamla en hel del.

1. Stand Ablaze
2. Behind Space
3. Biosphere
4. Everdying
5. Lord Hypnos
Citera
2006-10-29, 18:54
Medlem
HK-47s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hackerman2006
Jamen är jag dum i hela huvudet , den har jag ju faktiskt redan. Med "Of chaos and eternal night" som bonus. Den hade jag faktiskt glömt. Det var nog evigheter sedan jag lyssnade på den, så nu lär jag nog friska upp minnet lite.
Citera
2006-11-01, 15:47
Medlem
Hackerman2006s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HK-47
Jamen är jag dum i hela huvudet , den har jag ju faktiskt redan. Med "Of chaos and eternal night" som bonus. Den hade jag faktiskt glömt. Det var nog evigheter sedan jag lyssnade på den, så nu lär jag nog friska upp minnet lite.
Citera
2006-12-13, 11:20
Medlem
filofaxs avatar
Tänkte bara göra er uppmärksamma om att man kan rösta på In Flames till Rockbjörnen ..
nominerade i Grupp, Låt och Skiva.
Tycker dom ska ha alla tre
Vet inte hur det brukar vara på dom där galorna, men det är kul att det inte bara är tuggummipop representerat.

LÄNK
Citera
2007-01-22, 22:32
Medlem
Aussons avatar
bästa In flames låten

vilken tycker ni är den bästa In flames låten?
Skoj att höra bara
Citera
2007-01-22, 22:59
Medlem
hmm... Only for the weak eller System
Citera
2007-01-23, 00:34
Medlem
Quorthons avatar
Något från The Jester Race eller Whoracle definitivt. De har en del låtar som är riktigt bra, men inga som är fantastiska.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in