Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-02-27, 21:37
Medlem
Skyishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mango123456
Jag är riktigt sugen men jag jobbar måndag-fredag så har inte så mycket tid Dock har jag en perfekt möjlighet att botta mellan 7 på morgonen - 12 på dagen, varje måndag-fredag... Har inte köpt nån bot och inte heller prövat någon av de som finns dock så kan ju ingenting

Ajfan.. det var verkligen synd! Om du nu ska botta så rekommenderar jag Xenobot. Svinenkelt att lära sig! Det är enkelt att göra waypoints men det kan vara klurigt att hitta scripts som går till banken åt dig (vilket jag antar att du kommer behöva). Forumet är dock aktivt och du kan be folk som är duktiga att hjälpa dig alternativt köpa färdiga scripts. Hoppas du börjar!

En till kille uttryckte intresse i PM så då är vi uppe i 4-5 st.
Senast redigerad av Skyish 2013-02-27 kl. 21:42.
Citera
2013-02-27, 22:44
Medlem
Gunnarberits avatar
Några aurora spelare som är sugna på warmode? Vi är ett gäng rls på 6 pers som letar spelare.
Citera
2013-02-28, 00:46
Medlem
Robss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pozie
lagom många som blivit deletade nu, ingen på fb som blivit? polare från guilden fick dock smaka på waven, lvl 220~ borta
Känner ingen, men de spelare som jag känner till som blivit deletade är de jag vet som kört med magebot och kanske 2 med ibot. Har inte så jätte stor koll heller på vilka som blivit deletade på just min server så antagligen är de väl fler.

Denna banwaven som var är heller inte en enskild wave i sig, då man lagt ihop från de som blivit detectade tidigare nu i veckan/förra veckan med. Antagligen bara skrämsel taktik att gå ut med en banwave på det stora hela när man gjort folk rädda, för att skrämma dem mer. Sen strök ju vissa tack vare waven med så den var ju inte onödig bara för att skrämma heller.

EDIT: Ang. Vilken bot man ska använda och är osäker så har ju Xenobot en trial version man kan testa, visserligen begränsad då du inte kan varken göra eller använda afk scripts. Men det skadar inte att testa ifall man skulle bli besviken senare.
Senast redigerad av Robs 2013-02-28 kl. 00:49.
Citera
2013-02-28, 02:31
Medlem
Deathwanderers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pozie
lagom många som blivit deletade nu, ingen på fb som blivit? polare från guilden fick dock smaka på waven, lvl 220~ borta

vad för prog har dom flesta åkt dit på?
Citera
2013-02-28, 04:48
Medlem
200kgs avatar
Jag åkte med i waven. Har enbart använt TibiaAuto och det har alltid tyckt fungera, trots att det inte är en särskilt bra bot, men ändå säker. Tydligen inte, längre.
Gäller att använda en ny bra betalbot och betala för 1-2 månader för att sedan ta ett uppehåll eller hitta ännu en nyare bot och fortsätta så, ifall man vill vara någorlunda säker. Det bästa är väl egentligen att bara spela som vanligt.
Citera
2013-02-28, 06:22
Medlem
pozies avatar
vilka tänker ni kriga emot? är i en guild som är lite sugna på wm
Citat:
Ursprungligen postat av Gunnarberit
Några aurora spelare som är sugna på warmode? Vi är ett gäng rls på 6 pers som letar spelare.
han körde xenobot har ja för mig, utan magebot. bara honom jag känner som blivit deletad, men folk verkar ju vara aningen rädda nu :P
Citat:
Ursprungligen postat av Robs
Känner ingen, men de spelare som jag känner till som blivit deletade är de jag vet som kört med magebot och kanske 2 med ibot. Har inte så jätte stor koll heller på vilka som blivit deletade på just min server så antagligen är de väl fler.

omöjligt att säga... men det är nog lika lätt att komma på ibot som xenobot
Citat:
Ursprungligen postat av Deathwanderer
vad för prog har dom flesta åkt dit på?
Citera
2013-02-28, 13:36
Medlem
Pozie vet du någon säker INQ service på Aurora?
Citera
2013-02-28, 13:52
Medlem
noidea2k8s avatar
Hua, har huntar wyrms med sds nu i 2 dagar. Bra less på dom, någon som har någe tips vart jag kan gå med mina sds nu? Frost drags känns tungt då jag måste ha mana shield, kan inte bära så mycket.

71 ED på lunara
Citera
2013-02-28, 17:31
Medlem
Deathwanderers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skyish
Ajfan.. det var verkligen synd! Om du nu ska botta så rekommenderar jag Xenobot. Svinenkelt att lära sig! Det är enkelt att göra waypoints men det kan vara klurigt att hitta scripts som går till banken åt dig (vilket jag antar att du kommer behöva). Forumet är dock aktivt och du kan be folk som är duktiga att hjälpa dig alternativt köpa färdiga scripts. Hoppas du börjar!

En till kille uttryckte intresse i PM så då är vi uppe i 4-5 st.

alla har börjat nya chars?
Citera
2013-02-28, 17:32
Medlem
pozies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av victor123
Pozie vet du någon säker INQ service på Aurora?
Protosus Corsair är 100% pålitlig, vi förstörde hans poi service och sänkte hans members flera gånger för han förstörde våran, men han gav aldrig upp, han hostade om och om och om igen. de är även väldigt bra på o dra igenom questen, så länge du lyssnar och uppför dig kommer det gå fint. de ska göra en service så fort de är klara med wm
Citera
2013-02-28, 18:17
Medlem
Skyishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deathwanderer
alla har börjat nya chars?

Majoriteten, ja.
Citera
2013-02-28, 18:24
Medlem
Holmquists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skyish
Majoriteten, ja.
Jag blev riktigt tibiasugen nu! Tror jag joinar er på Hiberna

Har inte spelat tibia på ett bra tag (runt 2 år sedan jag sålde mina högsta chars), har dock lirat på lite olika 7.4 OT's senaste året!

Ska kolla igenom mina accounts och se om jag har någon karaktär på Hiberna, annars så gör jag en ny. Vad nickar du?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in