Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2012-11-08, 20:23
Medlem
Ollitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chullan
Japp.

Softish! Jag var med i Eternal Enigma med en av mina chars. Var dock inte speciellt höglevlad eller framträdande figur i den guilden ^^
Citera
2012-11-08, 22:02
Medlem
chullans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ollito
Softish! Jag var med i Eternal Enigma med en av mina chars. Var dock inte speciellt höglevlad eller framträdande figur i den guilden ^^
När slutade du spela?
Citera
2012-11-08, 23:15
Medlem
Ollitos avatar
Citat:
När slutade du spela?

Jag slutade spela när WT kom igång om jag minns rätt. Lirade väl någon månad till under den sommaren när det kom igång. Kom ihåg att jag köpte en månads prem när jag sommarjobbade i alla fall. Det är väl 3 somrar sen om jag inte minns fel?
Citera
2012-11-09, 02:30
Medlem
chullans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ollito
Jag slutade spela när WT kom igång om jag minns rätt. Lirade väl någon månad till under den sommaren när det kom igång. Kom ihåg att jag köpte en månads prem när jag sommarjobbade i alla fall. Det är väl 3 somrar sen om jag inte minns fel?
Precis!
Citera
2012-11-09, 14:56
Medlem
Tjo, har en 64 ms och 70 knight, funderar lite på om man kan tjäna mycket pengar på något lätt sätt. Inte nödvändigtvis hunta.
Citera
2012-11-09, 15:55
Medlem
Robss avatar
På Tibias facebook sida har Cipsoft kastat upp denna bild inför kommande winter update

http://sphotos-a.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-prn1/150509_10151065124452364_1646336012_n.png

Detta är alltså någon form av en remake på venore (Gick själv dit på en noobchar och kollade efter smådetaljer och det stämde in som på bilden)

Går det att spekulera i vad det är man ser North-East på bilden? På nuvarande Tibia ser man inte hamnen/båten i Venore vid detta området, och det ser väl lite ut som nått båt liknande föremål? Flyttar de båten? Ännu en båt eller kanske inte ens är en båt/hamn överhuvudtaget?

När jag ändå tar upp det, så är den nya Character Select rutan troligtvis en Preview för något som kommer komma till winter updaten (Detta är något som DarkstaR med flera TROR) någon som kanske har en tanke på vad det skulle kunna vara?

Citera
2012-11-09, 16:26
Medlem
pozies avatar
jag tycker det ser ut som en remake utav harbor faktiskt, det är ju solkart en båt man ser
Citat:
Ursprungligen postat av Robs
På Tibias facebook sida har Cipsoft kastat upp denna bild inför kommande winter update

http://sphotos-a.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-prn1/150509_10151065124452364_1646336012_n.png

Detta är alltså någon form av en remake på venore (Gick själv dit på en noobchar och kollade efter smådetaljer och det stämde in som på bilden)

Går det att spekulera i vad det är man ser North-East på bilden? På nuvarande Tibia ser man inte hamnen/båten i Venore vid detta området, och det ser väl lite ut som nått båt liknande föremål? Flyttar de båten? Ännu en båt eller kanske inte ens är en båt/hamn överhuvudtaget?

När jag ändå tar upp det, så är den nya Character Select rutan troligtvis en Preview för något som kommer komma till winter updaten (Detta är något som DarkstaR med flera TROR) någon som kanske har en tanke på vad det skulle kunna vara?

Citera
2012-11-10, 02:48
Medlem
Ollitos avatar
Citat:
Precis!

Those were the times!
Citera
2012-11-10, 21:46
Medlem
spikads avatar
Jag dog precis på min 37 druid på Aurora , hade precis köpt promotion och förlora min dragon shield så jag har inge pengar kvar att köpa manas för, är det någon som skulle kunna låna mig lite pengar tills vidare? min gubbe heter Grimzie
Citera
2012-11-10, 22:22
Medlem
Skyishs avatar
Hur går det för folket på Aurora? Själv så har man slutat!
Citera
2012-11-11, 00:23
Medlem
Mango123456s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skyish
Hur går det för folket på Aurora? Själv så har man slutat!

Samma här! Ska nog börja på Eternia där det tydligen skulle finnas några flashbackare Pallade inte populationen på Aurora... har tid att spela 2-4 gånger och ganska korta stunder i veckorna så då pallar man inte direkt bli stalkad i varje hunt av någon horunge som healar ens monster eller trashar ens loot osv.
Citera
2012-11-11, 01:19
Medlem
Himars avatar
Är det någon som vet om det går att använda Tibiabot NG fortfarande, om man har betalat? Har som sagt köpt en nyckel för ett tag sen men nu har ju dom stängt officiella sidan så det inte går att förnya sin nyckel.

Jag har ju betalat för detta, borde det inte gå att lösa? Finns det något fungerade crack?

Tacksam för svar! Detta ska användas till OT.

Edit: På något sätt borde man kunna köra programmet trots att trail perioden gått ut? Det fungerar ju i 3 dagar sedan måste man köpa en nyckel. Vilket jag gjort.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in