Citat:
Ursprungligen postat av Tejras
Är det någon som spelar på premia? Funderar på att köra lite då och då men har hört att de är nån br guild lr nåt som dödar allt o alla (har en 103 ed där). Har absolut inte tänkt o flytta gubben så tänkte bara om nån vet något om servern
Spelade där tidigare, det var lätt den bästa servern i hela Tibia. Så jävla lugnt och skönt, även om det fanns en del muppar som vanligt. Men överlag en väldigt skön och trevlig server, där fortfarande en del roleplaying föregick. Sen transferade en massa dit för att starta krig mot den då ledande guilden, och vad jag förstod så vann dom dessutom och tog över servern. Så nu är den full med idioter och folk som inte kan tala engelska och det är inte alls lika trevligt som förut. Men jag slutade någon gång i den vevan och har inte spelat sen dess, så ska inte säga för mycket. Men läs på forumet.
Kan dock påpeka att jag hann bli lvl 162 utan att bli pk'ad, pa'd eller hamna i tjafs med någon.
Och då skaffade jag mig inte heller någon riktig guild förrän jag var lvl 130 eller något.
Så det får man ju lov att säga att det är en bra tibia-server.
Så jävla löjligt med alla bottande lvl 300-400 att jag nog aldrig kommer börja igen, finns liksom ingen mening.