Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2012-10-13, 20:57
Medlem
Yamals avatar
Går nog att tjäna rätt bra på market, minns att man kunde tjäna riktigt bra på AHn i wow förr i tiden iaf
Citera
2012-10-13, 21:33
Medlem
BIRDIE13s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deathwanderer
vad e d du köper från npcs o lägger ut :O

Citat:
Ursprungligen postat av Robs
Oftast är de väl saker du bara kan köpa i en viss stad, mwalls brukar man kunna sälja rätt dyrt på market när de är krig på servern, de går ju bara att köpa i edron och man kanske behöver några akut.

Jag brukar köpa brown mushrooms på market, på antica säljs de för 11gp, 1 gp mer på varje är ju ingenting, men för de som har lagt ut så drar de väl gissningsvis in ganska mycket i det långa loppet.

Precis, allt så ryker vanligt och går för en liten profit brukar jag köra. Backpacks, mushrooms, ropes, picks, shovels, potions. I princip allt man kan tänka sig. Creature products och pots kan man köpa billigt på market. Sen Rashid, Blue & Green Djinn.

I princip allt man vill sälja går att sälja!
Citera
2012-10-14, 18:12
Medlem
Holmquists avatar
Någon som lirar på Aurora?

Jag har precis börjat spela igen efter ett längre uppehåll och är 40 RP för tillfället!

Har en 210+ MS och 129 EK på Valoria sedan tidigare (ca 2 år sedan jag spelade där som mest).

Krigade även på Pandoria med "Glamour" och sedan "Glamour Reloaded" för 4-5 år sedan, tänkte om det är någon gammal pandoria/valoria lirare som hänger här.
Citera
2012-10-14, 18:48
Medlem
Deathwanderers avatar
spelade på valoria, va dock rätt låg , va me i heretics ett tag också med min ed, senare så transferade jag över min ek, dead beetle, som jag sålde för några veckor sen.

Aurora kör jag på lite då o då, e 53 ed där.
Citera
2012-10-14, 19:35
Medlem
banhxeos avatar
Spelade valora väldigt långt bak, då Hikahuza och de andra spelade. Dock var jag aldrig hög lvlad
Citera
2012-10-14, 20:51
Medlem
ApocalypseDudes avatar
Usch. Tycker pengarna kommer in segt trots den snabba spawnraten på Aurora. Kör 3 accounts med EK's stort sätt hela tiden förutom på nätterna och det går bara segt. Fy.

Ska dock försöka låsa upp nya spawns där det kanske inte är lika mycket folk. Typ Helheim, Farmine eller nåt kanske är mindre folk där men det är ju knappast säkert då alla förmodligen tänker samma lika.
Citera
2012-10-14, 20:52
Medlem
BIRDIE13s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ApocalypseDude
Usch. Tycker pengarna kommer in segt trots den snabba spawnraten på Aurora. Kör 3 accounts med EK's stort sätt hela tiden förutom på nätterna och det går bara segt. Fy.

Ska dock försöka låsa upp nya spawns där det kanske inte är lika mycket folk. Typ Helheim, Farmine eller nåt kanske är mindre folk där men det är ju knappast säkert då alla förmodligen tänker samma lika.

Levlar och vart kör du nu då?
Citera
2012-10-15, 17:03
Medlem
Rivierans avatar
Precis börjat spela på Aurora

Någon som skulle kunna vara gullig och ge mig lite start eq eller låna mig en slant?
Citera
2012-10-15, 18:16
Medlem
Holmquists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rivieran

Någon som skulle kunna vara gullig och ge mig lite start eq eller låna mig en slant?
Vad heter du?
Citera
2012-10-15, 21:28
Medlem
ApocalypseDudes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BIRDIE13
Levlar och vart kör du nu då?

Meh, dom är 45/50/67 nu bara så är väl inte direkt super ultimata levlarna för moneymaking ännu. Kör Big Barbarian Camp och Frost Giants mest nu med dom.

Tänkte köra tredje i Helheim om jag hittar något fint script till salu och när jag listat ut vilken level jag bör vara. Har inte vart där med EK någon gång.
Citera
2012-10-15, 22:40
Medlem
ApocalypseDudes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rivieran

Har inte så värst mycket men finns alltid lite användbart i DP. PM:a namn så ska vi ordna något om det inte redan är fixat
Citera
2012-10-15, 23:00
Medlem
banhxeos avatar
Vilka quester är viktiga för att få access till hunting ställen? Började igen för 1 månad sedan man har bara fokuserat på att dra lvls och så men börjar närma mig 100 så bör nog göra access quest till Zao. Har dock gjort questen för att ha access till Yalahar men där säger det stopp.

Så vilka quester är "viktiga" att göra? Vill kunna ha access till alla möjliga huntställen men även till de nya städerna? (Som sagt är inte så updated på vad som är nytt förutom Yalahar)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in