Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-02-23, 19:44
Medlem
Onkelkonkels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jolle103
Om ni nu gör chars på Aldora så underlättar det ju lite om ni skriver vad ni nickar!

nooo way!

Bamsemums efter min gamla knight på valoria som hette just, bamsemums
Citera
2011-02-23, 19:55
Medlem
Oj det var inte helt billigt. Ska spela upp en char ikväll/inatt. Kommer med nick när jag är klar

Blir nog en sorc eller druid eftersom jag redan har en pally, som jag förövrigt tänkte fortsätta spela på också
Citera
2011-02-23, 20:13
Medlem
Qins avatar
Hur många är det som kör Aldora? (@Flashback alltså)
Senast redigerad av Qin 2011-02-23 kl. 20:17.
Citera
2011-02-23, 20:19
Medlem
Jolle103s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Qin
Hur många är det som kör Aldora? (@Flashback alltså)

Typ.. 3-4 nu antar jag?
Citera
2011-02-23, 21:22
Medlem
vad rekommenderar ni, sorc eller druid? och varför gärna
Citera
2011-02-23, 21:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AaaBbbCccDdd
vad rekommenderar ni, sorc eller druid? och varför gärna

Druider dog när pots kom, så kör på sorc
Citera
2011-02-23, 21:34
Medlem
Okej tack!

Förresten, om någon har ett serpent sword att sälja på Aldora så köper jag det gärna
Citera
2011-02-23, 21:58
Medlem
Jolle103s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ck7
Druider dog när pots kom, så kör på sorc
Ahum.. Hur menar du nu egentligen?
Citera
2011-02-23, 22:05
Medlem
Citat:
Ahum.. Hur menar du nu egentligen?

Förut så körde folk endast för man kunde göra UH's, sen fick man så bra maglvl efter att ha haft den som UH maker i lvl 11 och så började man lvla för just man hade så bra mag.. Det är min syn på druider, och därför är det nog den enda voc som jag bara varit i lvl 60~ på

Edit: Glömde, i valet mellan sorc och druid så är sorc självklart för mig, dels för jag gillar wandens bättre än rod (ingen stor skillnad egentligen, är bara petig) och för de jag nämnde ovanför editen..
Citera
2011-02-23, 22:09
Medlem
Jolle103s avatar
Citat:
Förut så körde folk endast för man kunde göra UH's, sen fick man så bra maglvl efter att ha haft den som UH maker i lvl 11 och så började man lvla för just man hade så bra mag.. Det är min syn på druider, och därför är det nog den enda voc som jag bara varit i lvl 60~ på

Edit: Glömde, i valet mellan sorc och druid så är sorc självklart för mig, dels för jag gillar wandens bättre än rod (ingen stor skillnad egentligen, är bara petig) och för de jag nämnde ovanför editen..

Visst, men som du själv säger så hade man ju endast druider till att göra uh's på den tiden, i övrigt var dem ju som sorcs, fast betydligt sämre.

Nu används ju både Wild Growths och Paralyze betydligt mycket mer, dessutom är det jävligt skönt att ha ice rods/spells då det mesta man huntar är svagt mot det, och sen får man ju inte glömma sio för teamhunts osv~
Citera
2011-02-23, 22:14
Medlem
Citat:
Visst, men som du själv säger så hade man ju endast druider till att göra uh's på den tiden, i övrigt var dem ju som sorcs, fast betydligt sämre.

Nu används ju både Wild Growths och Paralyze betydligt mycket mer, dessutom är det jävligt skönt att ha ice rods/spells då det mesta man huntar är svagt mot det, och sen får man ju inte glömma sio för teamhunts osv~

Så kort och gott, man spelar druid för att vara till tjänst för andra och inte göra något annat än heala
Citera
2011-02-23, 22:38
Medlem
Jolle103s avatar
Citat:
Så kort och gott, man spelar druid för att vara till tjänst för andra och inte göra något annat än heala

Mja, det är smidigt att kunna hunta med knights iallafall, Sorcs är ju ganska tråkiga nu när alla bra spells har cooldown..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in