Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-06-03, 22:25
Medlem
Topppis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skyish
Hur går det ihop egentligen?

sjukt bra fråga haha, med förr sålde dom ju bara premium accs som var billigt.. dom har ju höjt priserna på prem, och sen transfers, char change, name change, med mera.. så ja dom får väl in mer helt enkelt! men det var mycket mer än vad jag kunnat tro
Citera
2012-06-04, 03:03
Medlem
Tjenare, undrade bara om någon hade tips för en lvl 61 knight på ställen där man kan hunta med både profit och någorlunda exp?. Har kört i banuta ett tag nu för att jag ville få ihop ape furs till beggar outfiten men börjar känna att det är dags att dra vidare. Har sett att frost giants ska vara bra för den här lvlen men ville bara få det konfirmerat eller dementerat.
Citera
2012-06-04, 03:12
Medlem
BIRDIE13s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rekor
Tjenare, undrade bara om någon hade tips för en lvl 61 knight på ställen där man kan hunta med både profit och någorlunda exp?. Har kört i banuta ett tag nu för att jag ville få ihop ape furs till beggar outfiten men börjar känna att det är dags att dra vidare. Har sett att frost giants ska vara bra för den här lvlen men ville bara få det konfirmerat eller dementerat.

Bottar du? Hur som helst kan du kolla den här listan för lite tips http://forums.xenobot.net/showthread.php?1113-List-of-all-scripts-classified-by-vocation

Jag har en 60 eknight som jag kört Dragons med. Han dock bara med 1 timme innan jag blev bortkörd av en level 150 RP. Mycket waste men väldigt bra exp!
Citera
2012-06-04, 12:23
Medlem
Skyishs avatar
Är TibiaWT en pålitlig och bra sida?
Citera
2012-06-04, 13:22
Medlem
BIRDIE13s avatar
Citat:
Är TibiaWT en pålitlig och bra sida?

Jag har köpt ifrån http://forums.xenobot.net/showthread.php?1152-Your-Tibia-Gold-Service-All-worlds-and-cheapest-prices ett par gånger och det har fungerat väldigt bra.

Jag addade honom via skype och fick mejlen att sätta in pengar på. Han hade skickat mina pengar efter inte ens en minut. Är du tveksam kan du ju börja med en mindre summa pengar.
Citera
2012-06-04, 13:44
Medlem
Skyishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BIRDIE13
Jag har köpt ifrån http://forums.xenobot.net/showthread.php?1152-Your-Tibia-Gold-Service-All-worlds-and-cheapest-prices ett par gånger och det har fungerat väldigt bra.

Jag addade honom via skype och fick mejlen att sätta in pengar på. Han hade skickat mina pengar efter inte ens en minut. Är du tveksam kan du ju börja med en mindre summa pengar.

Byter han pengar på en värld mot en annan? För det är det jag vill göra. Jag tänkte föra över cirka 50k till servern jag spelar på nu från en annan.
Citera
2012-06-04, 14:02
Medlem
BIRDIE13s avatar
Citat:
Byter han pengar på en värld mot en annan? För det är det jag vill göra. Jag tänkte föra över cirka 50k till servern jag spelar på nu från en annan.

Jaha, tänkte inte att det var det du ville göra, ber om ursäkt. Nej det är jag ganska säker på att han inte gör. Du kan ju däremot fråga, men du kanske bara får över 35-40k utav det. Fast jag antar att det är så med dom flesta World Trade servicens som finns.
Citera
2012-06-04, 14:30
Medlem
Skyishs avatar
Citat:
Jaha, tänkte inte att det var det du ville göra, ber om ursäkt. Nej det är jag ganska säker på att han inte gör. Du kan ju däremot fråga, men du kanske bara får över 35-40k utav det. Fast jag antar att det är så med dom flesta World Trade servicens som finns.

Äsch. Skickade iväg en beställning på TibiaWT nu. Låter er veta om det gick bra!
Citera
2012-06-04, 15:49
Medlem
BIRDIE13s avatar
Citat:
Äsch. Skickade iväg en beställning på TibiaWT nu. Låter er veta om det gick bra!

Hur mycket av dessa 50k får du då?
Citera
2012-06-04, 17:43
Medlem
Skyishs avatar
Citat:
Hur mycket av dessa 50k får du då?

Skickade 40k och fick 18k tillbaka, nonpvp-pvp.

Allt gick bra, det tog dock runt 4 timmar innan jag fick paketet. TibiaWT.com kan du lita på!
Citera
2012-06-04, 17:54
Medlem
BIRDIE13s avatar
Citat:
Skickade 40k och fick 18k tillbaka, nonpvp-pvp.

Allt gick bra, det tog dock runt 4 timmar innan jag fick paketet. TibiaWT.com kan du lita på!

Oj vilken dålig ratio dock! Men skönt att det gick i alla fall!
Citera
2012-06-04, 18:53
Medlem
pozies avatar
Citat:
Oj vilken dålig ratio dock! Men skönt att det gick i alla fall!
är oftast så, eftersom de har så sjukt mycket gp på just non pvp :P
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in