Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-07-29, 21:08
Medlem
Skyishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lilatarzan
Tja! Har inte lirat Tibia på.. sisådär 2-3 år. Därför undrar jag om det är värt att börja lira igen? Är det samma sak som det var förr? Vet att jag drog igång en char för något år sedan och tyckte inte alls att det var samma sak. Så skulle vara tacksam om någon kan berätta lite om skillnaden nu rent objektivt.

Gillar du PVP så kommer du bli besviken kan jag säga..

*Mounts (ger +speed)
*Offline tränare (du tränar dina skills medan du är "offline")
*Premium scrolls (du kan transfera premium till ett item och sälja det för GP)
*Flash client

Det här är det jag kommer på iaf. Dessutom så har det kommit en hel del nya ställen du kan hunta på osv.
Citera
2012-07-29, 21:13
Medlem
Nymfans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skyish
Gillar du PVP så kommer du bli besviken kan jag säga..

*Mounts (ger +speed)
*Offline tränare (du tränar dina skills medan du är "offline")
*Premium scrolls (du kan transfera premium till ett item och sälja det för GP)
*Flash client

Det här är det jag kommer på iaf. Dessutom så har det kommit en hel del nya ställen du kan hunta på osv.

Hur kan man förstöra ett spel så hårt?
Är det verkligen som det låter, träna skills offline? under vilka vilkor då?

Premium scrolls är en bra idé, den första bra jag hört om Tibia sedan jag slutade faktiskt, det var många år sen nu.
Citera
2012-07-29, 21:17
Medlem
Skyishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nymfan
Hur kan man förstöra ett spel så hårt?
Är det verkligen som det låter, träna skills offline? under vilka vilkor då?

Premium scrolls är en bra idé, den första bra jag hört om Tibia sedan jag slutade faktiskt, det var många år sen nu.

Går typ dubbelt så segt som vanligt och du kan bara träna 12 timmar i sträck, sedan så måste du vara helt offline/online för att tiden ska dras upp igen.
Citera
2012-07-30, 07:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skyish
Går typ dubbelt så segt som vanligt och du kan bara träna 12 timmar i sträck, sedan så måste du vara helt offline/online för att tiden ska dras upp igen.

Man kan alltså logga in 1 gång om dagen på gubbarna o bara klicka på en staty så går de igång, efter 12h stannar den men du får tebax av din "train stamina". det e bara 25% för paladin
Citera
2012-07-31, 15:03
Medlem
Yamals avatar
Fyyfan! körde upp en char på samera för att köpa prem scroll där (hade cash på annat account, men behövde prem på ett annat) tog 3 jävla timmar manuellt! som facc & hade "club" vapnet fram till 8, var jag & 2 andra i heela rook så gick inte att köpa en macejävel, nej fyfan.. ALDRIg mer rook
Citera
2012-07-31, 22:20
Medlem
Jag har stött på ett problem jag kan ej komma in på en ot server, jag kan komma in på andra men denna kan jag inte komma in på kommer inte ens in på hemsidan via datan men via telefon. Har testa stängt av virusprogrammet och brand väggen om det skulle varit nått där som blockerade men det funkade inte ändå. Testat med olika webbläsare m.m. Nån som har något förslag på vad det kan vara?
Citera
2012-08-01, 09:50
Medlem
pozies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av henk.e
Jag har stött på ett problem jag kan ej komma in på en ot server, jag kan komma in på andra men denna kan jag inte komma in på kommer inte ens in på hemsidan via datan men via telefon. Har testa stängt av virusprogrammet och brand väggen om det skulle varit nått där som blockerade men det funkade inte ändå. Testat med olika webbläsare m.m. Nån som har något förslag på vad det kan vara?
du tycker inte diverse sidor om OT's skulle vara till bättre hjälp? är det någon annans OT? eller du som försöker hosta din egna? för isf låter det som du borde kolla på portarna i routern...
Citera
2012-08-01, 11:38
Medlem
Det är någon annans ot som mina polare spelar på alla dom kommer in osv men för mig går det ej
Citera
2012-08-01, 18:34
Medlem
pozies avatar
låter som du blivit ip bannad, eller bara skriver fel... testa att gå in på hemsidan med en webproxy
Citera
2012-08-01, 19:12
Medlem
Någon som en bra bot som man kan använda sig av, svårt och hitta en säker bot. Sägs att de neo som är säkrast fortfarande, testade ladda ner den för några dagar sen funkade inte:S
Citera
2012-08-01, 19:51
Medlem
Någon som har ett tibia acc till salu? en pally eller sorc runt level 100 vore trevligt!
Citera
2012-08-01, 22:58
Medlem
Mango123456s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nitronoss
Någon som en bra bot som man kan använda sig av, svårt och hitta en säker bot. Sägs att de neo som är säkrast fortfarande, testade ladda ner den för några dagar sen funkade inte:S

Fan asså vet du hur ofta folk frågar det här i den här tråden? LÄR DIG LÄSA. Gå bakåt ett par sidor...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in