2012-04-09, 17:40
Medlem
pozies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rethen
kompis te mig har huntat peni -4 för 600k/h ;D så de du
känns ju skumt när han ovanför låg på 200knågot/h som 100ms och körde på hårt... som sagt, jag är väldigt skeptisk till det, men men vem vet. huntar inte i tombs
Citera
2012-04-09, 18:03
Medlem
miness avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pozie
känns ju skumt när han ovanför låg på 200knågot/h som 100ms och körde på hårt... som sagt, jag är väldigt skeptisk till det, men men vem vet. huntar inte i tombs
du är en extremt irriterande noob som borde hålla käft
Citera
2012-04-09, 18:11
Medlem
Dacobras avatar
Citat:

Alltså, då måste det vara Antica eller någon server med sjuk spawn. Jag körde brutalt hårt, dvs. kubba rätt in i spawnen, få allt på sig, kötta avas. Detta var på en 110 ms~, runt 200 pers inne på servern skulle jag gissa. Maxade väll 350-370k/h första varvet, sen låg jag max runt 300? Inte helt säker, då detta var för någon månad sedan.
Citera
2012-04-09, 18:53
Medlem
sjuktrandoms avatar
Citat:

Inte en chans.

Citat:

Håller med dig. Expade där förut på min MS, och då körde jag hardcore som tusan. Drog in max 280k/h med happy hour.
Citera
2012-04-09, 19:48
Medlem
pozies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mines
du är en extremt irriterande noob som borde hålla käft
utveckla gärna ditt svar, då jag inte är ensam om att säga det verkar vara mysko, jävla pajas

börjar helt ärligt tro att väldigt många i denna tråden inte spelat detta spel på ett bra jävla tag.... kommer inte ens med argument eller bevis för det ni påstår, utan slänger ut förolämpningar som en jävla 12åring, låter snart tråden dö. börjar tröttna på diverse folk som inte klarar av att man säger annat än vad de själva säger....
Senast redigerad av pozie 2012-04-09 kl. 19:52.
Citera
2012-04-09, 19:52
Medlem
Govas avatar
http://www.youtube.com/watch?v=dEsyzwy5WZc

Öppnade får nån timma sen, nån som är intresserad?
Citera
2012-04-09, 20:09
Medlem
miness avatar
Citat:
utveckla gärna ditt svar, då jag inte är ensam om att säga det verkar vara mysko, jävla pajas
jag har ingen aning om hur mycket exp man får i någon jävla tomb i dagsläget, jag tycker bara att du är jävligt påfrestande. förmodligen så är du noob också
Citera
2012-04-09, 20:13
Medlem
pozies avatar
Citat:
jag har ingen aning om hur mycket exp man får i någon jävla tomb i dagsläget, jag tycker bara att du är jävligt påfrestande. förmodligen så är du noob också
så varför lägger du dig i ett snack du inte har någon aning om? tycker du jag är det, så ignorera mina inlägg. ja du får tro vad du vill, det kunde jag inte bry mig mindre om, känns din dag mer värd o leva om jag är noob, så kör på, har klarat mig väldigt bra än så länge på min erfarenhet iaf.
Citera
2012-04-09, 20:16
Medlem
miness avatar
Citat:
så varför lägger du dig i ett snack du inte har någon aning om?
jag lade mig inte i något, jag citerade bara dig så ingen oskyldig skulle känna sig träffad

har inget att göra med den pågående diskussionen

¿
Citera
2012-04-09, 20:18
Medlem
pozies avatar
Citat:
jag lade mig inte i något, jag citerade bara dig så ingen oskyldig skulle känna sig träffad

har inget att göra med den pågående diskussionen

¿
så ditt inlägg är relevant för att? det gör dig mindre påfrestande än mig för att? förstår inte riktigt vad du är ute efter....

du ville att jag skulle få veta din åsikt, som är att jag är påfrestande, för att jag ger ärliga svar?
Citera
2012-04-09, 20:25
Medlem
miness avatar
Citat:
förstår inte riktigt vad du är ute efter....
nej jag märker det. jag är främst ute efter att provocera dig, fast jag menade givetvis allt jag sade
Citera
2012-04-09, 20:27
Medlem
chullans avatar
Dem som påstår att dem får 500k/h eller mer i en tomb utan bonus stamina spelar antingen på en 700+ population non-pvp server eller så myttar de. Så är det bara.
Och om man spelar på non-pvp så failar man by default.
Senast redigerad av chullan 2012-04-09 kl. 20:34.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in