2012-07-03, 17:04
Medlem
Dacobras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inzait
I Drefia? Jag vet inte om jag vågar försöka rensa det där rummet ensam.

Gå till LB Wyrms då? Tror jag skulle passa perfekt för dig.
Citera
2012-07-03, 17:05
Medlem
dara wyrm kommer du dö på 100% men i lb klarar du nog de, annars lizards i zao, borde väll komma upp i 120-130k/h där om det inte e för många där. Finns ju Dls där också
Citera
2012-07-03, 17:10
Medlem
Chrillies avatar
Hur är risken med att använda runemaker afk?
Citera
2012-07-03, 17:49
Medlem
Tjena, tänkte testa någon gratis bot som är okej.
Någon som vet någon?
Tack på förhand!
Citera
2012-07-03, 18:19
Medlem
pozies avatar
lägg ner alla frågor om bot, lär er läsa de senaste 5 sidorna så får ni säkert svar på alla era frågor. så svårt är det inte. alltid samma frågor som kommer upp ju.

dock kan jag tillägga en sak, en lvl 200 som har krigat med dem som gör ibot har gått ut och sagt att de kommer bli något fuffelsnzzz me det i framtiden
Citera
2012-07-03, 18:47
Medlem
storytellers avatar
Kan jag gå Demona med min 108 ED? Är det ens värt att gå dit längre?
Citera
2012-07-03, 18:50
Medlem
ArtFevers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av storyteller
Kan jag gå Demona med min 108 ED? Är det ens värt att gå dit längre?

Lång jävla väg och förmodligen redan taget när du är där. Bättre att ta någon warlock/infernalist spawn i Yalahar. Finns en någorlunda obskyr 1x warlock på vägen till Beregar, men vet inte hur bra respawnen är

Provade rummet med 5x infernalist i Yalahar på test servern, blev spammad som fan och jag är ändå 145 EK. Du skulle å andra sidan kunna prova där då du som mage inte behöver jaga ifatt dem vilket minskar risken att du får alla på dig :P Finns ett identiskt rum bredvid med 5x warlock.
Senast redigerad av ArtFever 2012-07-03 kl. 18:57.
Citera
2012-07-04, 05:07
Medlem
saftsoppaN123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pozie
lägg ner alla frågor om bot, lär er läsa de senaste 5 sidorna så får ni säkert svar på alla era frågor. så svårt är det inte. alltid samma frågor som kommer upp ju.

dock kan jag tillägga en sak, en lvl 200 som har krigat med dem som gör ibot har gått ut och sagt att de kommer bli något fuffelsnzzz me det i framtiden

Betyder det att jag kommer bli hackad när det händer? Sparas mina kontouppgifter hos dem när jag loggar in med botten eller vadå?
Citera
2012-07-04, 14:14
Medlem
pozies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av saftsoppaN123
Betyder det att jag kommer bli hackad när det händer? Sparas mina kontouppgifter hos dem när jag loggar in med botten eller vadå?
ingen som vet ännu, men risken finns ju att de hackar folk. antingen sparar dem dina key strokes eller så går dem in i tibia filen och drar ut strängen som sparar din login info. det är hur lätt o hacka någon som helst, loggar du in på min dator så kan jag starta hexeditor och kolla ditt acc och pw
Citera
2012-07-04, 16:00
Medlem
Robss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pozie
ingen som vet ännu, men risken finns ju att de hackar folk. antingen sparar dem dina key strokes eller så går dem in i tibia filen och drar ut strängen som sparar din login info. det är hur lätt o hacka någon som helst, loggar du in på min dator så kan jag starta hexeditor och kolla ditt acc och pw
Dock skulle detta troligtvis redan blivit upptäckt ifall de gjordes. Gissar på att de först ser till att de får kunder, sedan när de har kunderna så patchar de bottet och gör det skadligt.
Citera
2012-07-04, 18:32
Medlem
Deathwanderers avatar
jag som ahde tänkt köra på ibot, nu vart ja ju inte så sugen på de!
Citera
2012-07-04, 18:32
Medlem
pozies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Robs
Dock skulle detta troligtvis redan blivit upptäckt ifall de gjordes. Gissar på att de först ser till att de får kunder, sedan när de har kunderna så patchar de bottet och gör det skadligt.
målet är tydligen att få deras fiender på världen bannade/hackade
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in