2012-06-30, 11:23
Medlem
PhilMorriss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mango123456
Hur är det att vara knight i Tibia nu för tiden? Gearkrävande eller inte? Skilla mycket på låga lvls? Enformigt? Inte kul förrän 200+? Bättre än vissa andra vocs? Lätta? Svåra?

Har inte spelat på ett par år, men med den nya servern har jag dragit igång med en Knight. Lirar Aurora och är än mycket låg level, men jag tror personligen att knight har blivit bra mycket roligare sedan sist jag spelade. Gearsen är bara ett plus, det skapar variation.

Hur går det för Flashback på Aurora egentligen? Verkar ju inte vara något surr i denna tråden om det. The overrated va? Jag är själv med i Alysee, nickar Barikad Bengt (stavade oförklarligt fel på ordet barrikad). Släng iväg ett pm vetja!
Citera
2012-06-30, 11:40
Medlem
Flandmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av burkoo
Har varit så länge, insta deletion, skulle tro i 2-3 år nu. Vilken bot körde han med? Redbot o magebot blir man lätt bannad med. Samt att dem har ju folk ute då och då o letar bottare.

Åfan, att det har varit så länge hade jag ingen aning om :O
Har ingen aning om vilken bot men imo är det knappt värt att botta längre.
Citera
2012-06-30, 11:59
Medlem
Mango123456s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PhilMorris
Har inte spelat på ett par år, men med den nya servern har jag dragit igång med en Knight. Lirar Aurora och är än mycket låg level, men jag tror personligen att knight har blivit bra mycket roligare sedan sist jag spelade. Gearsen är bara ett plus, det skapar variation.

Hur går det för Flashback på Aurora egentligen? Verkar ju inte vara något surr i denna tråden om det. The overrated va? Jag är själv med i Alysee, nickar Barikad Bengt (stavade oförklarligt fel på ordet barrikad). Släng iväg ett pm vetja!

Tror dom sitter i denna tråd https://www.flashback.org/t1894763
Citera
2012-06-30, 16:30
Medlem
Robss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Royaliti
http://www.tibiaibot.com är den officiella sidan, på denna tråden ser du vilka sidor som är hack.
"http://www.tibiaibot.com/forum/showthread.php?3626-Fake-websites-DO-NOT-VISIT!"
Ah, tackar.

Funderar på att byta från Xenobot till iBot, av den anledning att jag tycker att de finns för lite afk scripts till Xeno, samt att jag TROR att det är enklare att ändra på configen/scripten?
Citera
2012-06-30, 17:15
Medlem
Deathwanderers avatar
^

samma här.. tycker d e keffa mage/pally scripts på xeno också!
Citera
2012-06-30, 19:00
Medlem
pozies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flandman
En polare till mig blev deletad eftar att ha bottat.
Att notera, hon hade ingen "delete warning".

Överväger att aldrig botta mer, inte värt att riskera hela accet.
vilket bott körde han?

Citat:
Ursprungligen postat av Flandman
Är the hive bra för en 111 MS Mlvl 64

Tack på förhand!
ja det fungerar, dock bäst om du vågar köra med gfbs men det är risky som fan :P

Citat:
Har varit så länge, insta deletion, skulle tro i 2-3 år nu. Vilken bot körde han med? Redbot o magebot blir man lätt bannad med. Samt att dem har ju folk ute då och då o letar bottare.
är de inte bara 1-2år? inte länge sen jag blev bannad på min ek som inte blev deletad:O
Citera
2012-06-30, 20:04
Medlem
Deathwanderers avatar
Date: Apr 19 2010, 15:26:54 CEST

då fick ja min final varning iaf.. som inte försvunnit..
på ett av mina bot acc ^^
Citera
2012-06-30, 21:40
Medlem
kanske va de, kommer inte riktigt ihåg pozie de va iaf mer än 1 år sen neo kom väl för runt 2 år sen, eller va det 3? de kom ju cirka 6mån efter neo har jag för mig?
Citera
2012-07-01, 07:52
Medlem
chullans avatar
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av pozie
är de inte bara 1-2år? inte länge sen jag blev bannad på min ek som inte blev deletad:O
Insta deletion kom 2011. Kan inte säga exakt datum eller månad, dock så var det runt sommarmånaderna. Så insta deletion har inte funnits länge alls.

"Jun 20 2011 - News Ticker
Today, 3208 Tibia accounts have been deleted for using unofficial software to play during the last couple of weeks. These accounts have been identified by our automatic tool. For this reason, complaints about these deletions are in vain."
Första jag hitta.
Senast redigerad av chullan 2012-07-01 kl. 08:07.
Citera
2012-07-01, 17:33
Medlem
Tjenare, tänkte börja lira igen efter ett långt uppehåll, finns det någon/några sköna lirare på Lunara eller?
Citera
2012-07-01, 17:37
Medlem
Kungenabous avatar
Lirar på Morgana. Skicka ett pm skulle gärna tänka mig spela om någon lirade me mig!
Citera
2012-07-01, 18:37
Medlem
Skyishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeMastermind
Tjenare, tänkte börja lira igen efter ett långt uppehåll, finns det någon/några sköna lirare på Lunara eller?

Japp!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in