Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-03-05, 21:44
Medlem
EmoT89s avatar
Körde väl tibia under 2002 eller så, innan white skull systemet kom ut och så och vart bra jävla sugen på att börja med tibia nu igen. Därför har jag ingen aning om vilka bots som är bra nu för tiden och skulle vilja botta upp en knight

Är beredd på att betala upp till 100-200 kr.

Tack på förhand
Citera
2012-03-05, 21:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EmoT89
Körde väl tibia under 2002 eller så, innan white skull systemet kom ut och så och vart bra jävla sugen på att börja med tibia nu igen. Därför har jag ingen aning om vilka bots som är bra nu för tiden och skulle vilja botta upp en knight

Tack på förhand

Väldigt många bots är ju unsafe nu för tiden, vet några polare som kör med Xenobot, och det fungerar för dom.

P.S Börja på inferna, jag känner mig ensam
Citera
2012-03-05, 21:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pozie

hänger man i tibia tråden så är man faktiskt lite utav en barnunge ;/

De där vettefan, Tibia har ju en aspekt till sig som många andra spel saknar, den sociala delen. Anser att det är lättare att njuta av spelet som "vuxen" jämfört med många andra spel, såsom WoW.
Citera
2012-03-05, 21:59
Medlem
Cpt.Peppers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deathwanderer
mysig bug

så om man inv nån nu så ståre inte 1970?

lät värt o köpa xenobot elr redboten o bottat sönder annars

köpte RedBot Pro igår morse. Bottade upp 24 st rookchars till level 8 en halv bp crystal coins är inte helt fel.

Citat:
Ursprungligen postat av EmoT89

Tack på förhand

RedBot Pro är väl det enda säkra tror jag. Men det är välditg nytt (2 veckor) så det är inte så stabilt än.
Citera
2012-03-05, 22:08
Medlem
pozies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KTMmarkus
De där vettefan, Tibia har ju en aspekt till sig som många andra spel saknar, den sociala delen. Anser att det är lättare att njuta av spelet som "vuxen" jämfört med många andra spel, såsom WoW.
vet inte om jag kan hålla med om den sociala delen asså, för att spelet ska hålla en social och mogen nivå får du nästan prata med folk du verkligen känner... iaf på de världar jag spelar, där är folker som är runt 20-26 som 12åringar...

sen vill jag inte vara den som är den, men ni kan redan nu lägga vilka bots som är säkra i "skippa deletion" delen, då ingen vet vad som bannar folk, dvs vilka beteenden och rörelser osv. tibia auto kan vara lika säkert som redbot, bara för ett bot kostar pengar är det inte automatiskt bättre :P

någon som har ett betalbot som kan slänga upp lite screens på hur det ser ut?
Senast redigerad av pozie 2012-03-05 kl. 22:10.
Citera
2012-03-05, 22:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Cpt.Pepper
köpte RedBot Pro igår morse. Bottade upp 24 st rookchars till level 8 en halv bp crystal coins är inte helt fel.

RedBot Pro är väl det enda säkra tror jag. Men det är välditg nytt (2 veckor) så det är inte så stabilt än.

SÅ JAG FICK INGE CASH DÅ!? du som lova mig när jag avslöja för dig...
Citera
2012-03-05, 22:15
Medlem
Deathwanderers avatar
haha, inte helt fel
skulle gjort samma sak, om jag visste hur d funka
Citera
2012-03-05, 22:19
Medlem
EmoT89s avatar
Någon som kan slänga in en link på Redbot eller Xenobot då? Redbots sida verkar inte funka för mig :S
Citera
2012-03-05, 22:21
Medlem
Deathwanderers avatar
http://xenobot.net/
Citera
2012-03-05, 22:29
Medlem
Dreijers avatar
Någon som spelar UTAN bot och vill kicka på Antica?
Citera
2012-03-05, 23:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pozie
vet inte om jag kan hålla med om den sociala delen asså, för att spelet ska hålla en social och mogen nivå får du nästan prata med folk du verkligen känner... iaf på de världar jag spelar, där är folker som är runt 20-26 som 12åringar...

Säger inte att inte 75% av spelarna är 12 åringar eller beter sig som det, men det är inte dom man pratar med heller - inte jag iallafall.

Sa inte att Xenobot var safe heller, bara att jag känner flera som använder det. Kör inte med bot själv så inte insatt öht...
Citera
2012-03-05, 23:26
Medlem
pozies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KTMmarkus
Säger inte att inte 75% av spelarna är 12 åringar eller beter sig som det, men det är inte dom man pratar med heller - inte jag iallafall.

Sa inte att Xenobot var safe heller, bara att jag känner flera som använder det. Kör inte med bot själv så inte insatt öht...
nejdå, menade inte så, menar bara att på de världar där jag har skrivit har mogennivån legat på typ 2-3 utav 10 :/ har väl bara haft otur.

näe, men kände bara de va lika bra o få de sagt, för hatar folk som slickar skaparnas röv och promotar ett tool som inte är säkert, och inte har någon fakta som helst bakom om deras påståenden :P
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in