Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-05-24, 20:59
Medlem
pozies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Robs
Det gäller endast om du blivit bannad för bot och du fått en permanent final warning, du kan inte transfera om du har varningar osv men de försvinner efter 6 månader, men har du blivit bannad för bot så försvinner aldrig varningen och därav kan du inte transfera.
har för mig de även tog tebax varningarna för folk som insultat gm's osv, men kanske har fel
Citera
2012-05-25, 10:49
Medlem
Hur blir det sen på den nya servern, ska vi alla ha något gemensamt så att man vet att det är en flashbackare?

Tråkigt att alla skulle ha något i namnet, men samma färg/outfit kan man väl ha, kanske?
Citera
2012-05-25, 12:20
Medlem
BIRDIE13s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zehaddict
Hur blir det sen på den nya servern, ska vi alla ha något gemensamt så att man vet att det är en flashbackare?

Tråkigt att alla skulle ha något i namnet, men samma färg/outfit kan man väl ha, kanske?

Jag tycker färger blir bra! Antar att svart/vit är mest aktuellt isåfall!
Citera
2012-05-25, 12:20
Medlem
Tibia var som bäst runt 04, när man kunde lura GS till Venore. Varje promenad mellan Venore och Thais var ett äventyr (För den som inte hade prem)

Ååååh Nostalgi
Citera
2012-05-25, 21:14
Medlem
Vart kan jag hunta med bra exp/h som 45 paladin 79 dist?
Citera
2012-05-25, 23:50
Medlem
saftsoppaN123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nykiis
Vart kan jag hunta med bra exp/h som 45 paladin 79 dist?

Mutated tigers/mutated humans ska vara bra har jag hört

Måste även tillägga att 2x exp veckan var slöseri med prem. Alla spawns tagna 24/7 Kör inferna. lvl 65ms :P
Senast redigerad av saftsoppaN123 2012-05-25 kl. 23:56.
Citera
2012-05-26, 00:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av saftsoppaN123
Mutated tigers/mutated humans ska vara bra har jag hört

Måste även tillägga att 2x exp veckan var slöseri med prem. Alla spawns tagna 24/7 Kör inferna. lvl 65ms :P
Alltid fullt vid mutated
Citera
2012-05-26, 00:41
Medlem
smetigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BIRDIE13
Som vi pratade om ett par sidor tillbaka, så har det gjorts många försök till detta. Om man nu skulle få ihop flashbackre tillsammans, så skulle det vara på de nya 2x exp servrarna som kommer.

det kommer nya servrar som permanent kommer ha 2x exp?
jag signar up på vilken server ni än kör, jag la av för att NG strulade efter ett par updates eller patch'es(?) och hemsidan är ju inte alls den samme.. NÅGON SOM ANVÄNDER NG FORTFARNADE?!?
Citera
2012-05-26, 02:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slickad
Tjena! Jag och 5 irls ska också börja på den nya servern, den tyska såklart. Om ni vill kan vi ju "va på samma sida", ju fler desto bättre och roligare.
Antar att en del andra Flashbackare också kommer börja där. Hoppas vi blir ett riktigt stort gäng så ingen vågar sig på oss.

Underbart bra! Vi får väl keep in touch och höras när servern kommer igång. Kan bli riktigt kul, vi taggar något otroligt
Citera
2012-05-26, 19:34
Medlem
Deathwanderers avatar
jag är med! dock inte super aktiv, men bottar upp nån char så jag kan döda lite folk!
Citera
2012-05-26, 20:55
Medlem
Slickads avatar
Just nu verkar vi vara runt 20 stycken som ska börja lira på den nya servern. Jag antar att det kommer vara en amerikansk och en tysk server. Vi lär ju då spela på den tyska.

Någon tidigare i tråden föreslog att vi skulle ha svart/vita kläder för att veta vilka som var flashbackare..
Visst, men eftersom det är rätt vanligt föreslår jag några andra färger så vi inte misstar oss med någon polack. Servern ska veta att bärare av dessa färger pkar man inte.

Jag själv hade tänkt försöka bli den första att dra level 30+ på servern. Hoppas ni också försöker bli höga snabbt...

Just nu verkar vi vara runt 20 stycken? Jag kommer göra en separat tråd när servern går live, förhoppningsvis går tråden upp på heta ämnen så dom gamla tibia-spelarna får reda på servern. Det är ju väldigt få som håller koll på denna tråd när man har slutat lira.

Blir vi fler än 20 tror ni? Skriv gärna om ni ska börja på servern så man vet. Jag är grymt taggad!
Citera
2012-05-26, 20:58
Medlem
Slickads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slickad
Just nu verkar vi vara runt 20 stycken som ska börja lira på den nya servern. Jag antar att det kommer vara en amerikansk och en tysk server. Vi lär ju då spela på den tyska.

Någon tidigare i tråden föreslog att vi skulle ha svart/vita kläder för att veta vilka som var flashbackare..
Visst, men eftersom det är rätt vanligt föreslår jag några andra färger så vi inte misstar oss med någon polack. Servern ska veta att bärare av dessa färger pkar man inte.

Jag själv hade tänkt försöka bli den första att dra level 30+ på servern. Hoppas ni också försöker bli höga snabbt...

Just nu verkar vi vara runt 20 stycken? Jag kommer göra en separat tråd när servern går live, förhoppningsvis går tråden upp på heta ämnen så dom gamla tibia-spelarna får reda på servern. Det är ju väldigt få som håller koll på denna tråd när man har slutat lira.

Blir vi fler än 20 tror ni? Skriv gärna om ni ska börja på servern så man vet. Jag är grymt taggad!
Här är en video för att tagga igång er på nya servern:

http://www.youtube.com/watch?v=-RpyW4HFoaQ

Varför är denna videon taggande för att jag skulle börja på nya servern? Jo, se på när han krigar. Han kan döda i princip vem han vill och ingen kan göra något åt det. Eftersom han är högst level så dödar han alla på 1-2 sds.

På den nya servern kommer alla börja från 0. Ingen kommer kunna styra över dig. Låt dig bli som han i filmen, Masakrowiec 125 MS.
PS. Filmen är från 2004, helt underbar.
SE DEN!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in