Är 57/56 i skill som Knight och vet inte var Jag skall träna den, slimes gör För ont efter 10 min då de "lär" Sig att slå..
Har ngn nåt tips? Tacksam För hjälp! Har PACC
Är 57/56 i skill som Knight och vet inte var Jag skall träna den, slimes gör För ont efter 10 min då de "lär" Sig att slå..
Har ngn nåt tips? Tacksam För hjälp! Har PACC
Har aldrig gillat att hardcore skillsa så att säga, har alltid föredragit att hunta med defensive alternativt balanced fighting för att slippa det. Skulle kört på nåt monster som droppar mat. Du kan använda knife/axe/sickle + defensive fighting för att skada så lite som möjligt. Kom ihåg bara att du behöver förlora minst 1 hp någon gång ibland för att gå upp i shielding.
Har aldrig gillat att hardcore skillsa så att säga, har alltid föredragit att hunta med defensive alternativt balanced fighting för att slippa det. Skulle kört på nåt monster som droppar mat. Du kan använda knife/axe/sickle + defensive fighting för att skada så lite som möjligt. Kom ihåg bara att du behöver förlora minst 1 hp någon gång ibland för att gå upp i shielding.
han behöver inte förlora hp för o gå upp i shielding, bara han gör dmg på creepsen
Tänkte börja botta en side char men hittar inget bra gratis bot. BlackDtools verkar ju vara helt retard och fattar absolut ingenting.
Ser att tibiabot.com (NG) kommit upp igen, dessutom gratis, vilket verkar bra. Men anar dock ugglor i mossen att det kanske inte alls är det gamla företaget utan några hackers som är ute efter våra accounts. Någon som kan bekräfta eller dementera ? Är det safe att köra NG? För älskade det...