Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-04-03, 19:09
Medlem
Qanders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RaketDoris
Är 57/56 i skill som Knight och vet inte var Jag skall träna den, slimes gör För ont efter 10 min då de "lär" Sig att slå..
Har ngn nåt tips? Tacksam För hjälp! Har PACC

Minotaurs, Dark pyrmaid högst upp
Citera
2012-04-03, 19:13
Medlem
Deathwanderers avatar
våre kul o köra lite på nova, har dock typ ingen fritid alls atm -.^

o botta nån 45+ mages, tar nog ett tag utan eq/gps

men vafan, d där me demon oak skiten, helt sjukt ju 0.o

o vad mer har dom ändrat?
Citera
2012-04-03, 19:20
Medlem
hittar ingen DOWNLOAD skylt på sidan.
Citera
2012-04-03, 19:42
Medlem
pozies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hobbe13
hittar ingen DOWNLOAD skylt på sidan.
https://secure.tibia.com/account/?subtopic=downloadclient&step=downloadagreement

litar du inte på mig, så gå till tibia.com

account
download client!
Citera
2012-04-03, 20:16
Medlem
chullans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pozie
fy fan va den är op, de borde väl vara ganska nära star dmg med pbolts?
Boltade 485 som mest på nightmares, med 117 dist (med eq). Dock så testa jag inte särskilt länge, drygt 30 bolts.
Citera
2012-04-03, 20:18
Medlem
pozies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chullan
Boltade 485 som mest på nightmares, med 117 dist (med eq). Dock så testa jag inte särskilt länge, drygt 30 bolts.
vad tar du med stars ungefär?
Citera
2012-04-03, 20:42
Medlem
chullans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pozie
vad tar du med stars ungefär?
På nightmares skadar jag lätt över 700.
Citera
2012-04-03, 21:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RaketDoris
Är 57/56 i skill som Knight och vet inte var Jag skall träna den, slimes gör För ont efter 10 min då de "lär" Sig att slå..
Har ngn nåt tips? Tacksam För hjälp! Har PACC
Har aldrig gillat att hardcore skillsa så att säga, har alltid föredragit att hunta med defensive alternativt balanced fighting för att slippa det. Skulle kört på nåt monster som droppar mat. Du kan använda knife/axe/sickle + defensive fighting för att skada så lite som möjligt. Kom ihåg bara att du behöver förlora minst 1 hp någon gång ibland för att gå upp i shielding.
Citera
2012-04-03, 21:21
Medlem
Deathwanderers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gova
Har aldrig gillat att hardcore skillsa så att säga, har alltid föredragit att hunta med defensive alternativt balanced fighting för att slippa det. Skulle kört på nåt monster som droppar mat. Du kan använda knife/axe/sickle + defensive fighting för att skada så lite som möjligt. Kom ihåg bara att du behöver förlora minst 1 hp någon gång ibland för att gå upp i shielding.

han behöver inte förlora hp för o gå upp i shielding, bara han gör dmg på creepsen
Citera
2012-04-03, 22:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deathwanderer
han behöver inte förlora hp för o gå upp i shielding, bara han gör dmg på creepsen
Är du helt säker? Har för mig att man behövde ta en 'bloodhit' minst var 30:nde slag man fick ett slag på sig eller något liknande.
Citera
2012-04-04, 00:57
Medlem
meganegerdases avatar
Tänkte börja botta en side char men hittar inget bra gratis bot. BlackDtools verkar ju vara helt retard och fattar absolut ingenting.

Ser att tibiabot.com (NG) kommit upp igen, dessutom gratis, vilket verkar bra. Men anar dock ugglor i mossen att det kanske inte alls är det gamla företaget utan några hackers som är ute efter våra accounts. Någon som kan bekräfta eller dementera ? Är det safe att köra NG? För älskade det...
Citera
2012-04-04, 06:12
Medlem
Deathwanderers avatar
man måste göra en bloodhit på ett creep var 30 slag(elr nåt sånt), för o gå upp i shielding,

e helt 100 på de, eftersom jag sj brukar träna utan o förlora nåt hp alls =)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in