Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2012-04-29, 19:40
Medlem
EmoT89s avatar
Jävla skit också

Så gick jag in på riktiga sidan för att köpa Redbot så tar de inte emot SMS betalning och mitt jävla kort funkar inte
Citera
2012-04-29, 19:42
Medlem
För er som vill undvika att bli hackade, ha ditt acc/pw i anteckningar eller liknande och kopiera in i tibia
Citera
2012-04-29, 20:58
Medlem
EmoT89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fingr
För er som vill undvika att bli hackade, ha ditt acc/pw i anteckningar eller liknande och kopiera in i tibia
Nä men fan, tackar!

Dock så är det lite sent för mig nu pga keylogger, men skulle ju kunna maila från laptopen
Citera
2012-04-29, 21:54
Medlem
pozies avatar
ställe att hunta 140 rp på? uttråkad med goroma och banuta... helst med stars, profit och bra xp
Citera
2012-04-29, 22:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pozie
ställe att hunta 140 rp på? uttråkad med goroma och banuta... helst med stars, profit och bra xp
Kan köra power bolts på frosts (polare sa det)
wyrms kanske går bra också. Kör dock inte pally haha..
Citera
2012-04-29, 22:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EmoT89
Nä men fan, tackar!

Dock så är det lite sent för mig nu pga keylogger, men skulle ju kunna maila från laptopen
Kan annars skriva t.ex. asbcuhasdokfmap och kopiera bokstav för bokstav/2 och 2
tror även det funkar att skriva typ andra halvan typ 56789 sedan vänsterpil till början och kör 1234
Citera
2012-04-30, 01:37
Medlem
YngreHerres avatar
Ah drog igång på Lunara iallafall, får bli en MS... får se hur långt jag kommer
Tips på EQ att skaffa som 20-30 sorc? Har wand of dragonbreath, p-armor, brass legs, dwarven shield & iron helmet..
Någon som kan skänka ev. uppgraderingar?
Citera
2012-04-30, 02:03
Medlem
Robss avatar
Citat:
Dessvärre finns det vissa keyloggers som tar skärmdumpar och skickar iväg~
Citera
2012-04-30, 09:40
Medlem
Citat:

det där hade jag inte rekommenderat ifall man tror sig ha en keylogger. det fungerade typ 2003, de flesta nya keyloggers noterar allt som kopieras till clipboarden. men visst skadar det inte att göra det.

Citat:
Kan annars skriva t.ex. asbcuhasdokfmap och kopiera bokstav för bokstav/2 och 2
tror även det funkar att skriva typ andra halvan typ 56789 sedan vänsterpil till början och kör 1234

fast trycker man vänsterpil syns det ju i loggen också . isåfall bättre att skriva in alla bokstäver i random ordning samt flytta markören med musen
Senast redigerad av M.S 2012-04-30 kl. 09:44.
Citera
2012-04-30, 11:52
Medlem
Deathwanderers avatar
jag hade dock formaterat hela datan!
Citera
2012-04-30, 13:37
Medlem
pozies avatar
helvete vad paranoida folk är... använd virusskydd som du uppdaterar, och ladda inte hem cracks till bot somm ett jävla artard, och ha lite koll på vad du laddar hem så är det ingen fara. orka sitta och skriva random ord och kopiera diverse bokstav osv osv, speciellt när de flesta keyloggers skulle lösa det med. dem jag satt med hade koll på vad du skrev in i vilket program osv
Citera
2012-04-30, 13:52
Medlem
Robss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pozie
helvete vad paranoida folk är... använd virusskydd som du uppdaterar, och ladda inte hem cracks till bot somm ett jävla artard, och ha lite koll på vad du laddar hem så är det ingen fara. orka sitta och skriva random ord och kopiera diverse bokstav osv osv, speciellt när de flesta keyloggers skulle lösa det med. dem jag satt med hade koll på vad du skrev in i vilket program osv
Jo, man ska ju även ha koll på saker kring bot med innan man skaffar det som tillexempel om det kostar, hur det fungerar, måste man ha en inloggning osv~ och utöver det räkna ut om de är rimligt att en sida erbjuder den gratis och påstår sig vara den officiella sidan. Är ju enkelt att få tag på sådan info.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in