Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2012-03-15, 21:39
Medlem
Tänkte börja lira igen, har en 75 ms på premia. Någon som spelar där nu för tiden ?
Citera
2012-03-15, 22:24
Medlem
Vill börja göra runor. Är level 24 nu. Köper folk UH's eller IH's längre eller ska jag helt enkelt vänta till Icicles? Tips? Har ganska pissig ml nämligen.
Citera
2012-03-15, 22:29
Medlem
Cpt.Peppers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tasq
Vill börja göra runor. Är level 24 nu. Köper folk UH's eller IH's längre eller ska jag helt enkelt vänta till Icicles? Tips? Har ganska pissig ml nämligen.

Skit i att sälja runor. Lvla upp till 30, gör avalanches och expa med dom
Citera
2012-03-15, 22:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cpt.Pepper
Skit i att sälja runor. Lvla upp till 30, gör avalanches och expa med dom

Har inte mycket pengar :P. Detta är min första gubbe, så jag vill tjäna en hacka också. Någon highlvl på Lunara som vill bidra med något?
Citera
2012-03-15, 22:39
Medlem
Cpt.Peppers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tasq
Har inte mycket pengar :P. Detta är min första gubbe, så jag vill tjäna en hacka också. Någon highlvl på Lunara som vill bidra med något?

Kolla i market om det är någon som köper runor då. Sen gör du de som det är störst efterfråga på
Citera
2012-03-15, 23:16
Medlem
m3isters avatar
Någon som har ett tips vart en 100 ms kan hunta.. vill helst ligga över 200k/h... lizards börjar bli fett segt bra om man är själv där vilket är väldigt sällan och man kan gå väldigt mkt minus beror på drops.......... och efter 19 lvls där börjar de bli tråkigt....TIPS?? helst tips upp till lvl 200
Citera
2012-03-16, 00:03
Medlem
Dacobras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m3ister
Någon som har ett tips vart en 100 ms kan hunta.. vill helst ligga över 200k/h... lizards börjar bli fett segt bra om man är själv där vilket är väldigt sällan och man kan gå väldigt mkt minus beror på drops.......... och efter 19 lvls där börjar de bli tråkigt....TIPS?? helst tips upp till lvl 200

Beror ju på hur mycket pengar du har. Att ligga på 200k/h utan happy hour är inte det lättaste för en 100 master. Men prova Darashia DLS, Frost Dragons, PoI DLS(?), Wyrms, Worker Golems (springa mellan spawnsen och vis hura/uea/visa), GFBa Peninsula tomb, Lich Hell/Bonebeast Island. Alla dessa ställen är helt okej, Darashia DLS är en klass för sig imo.

Skulle också behöva lite tips på var man kan hunta. Sitter på en 115+ master och är alltid intresserad av nya, roliga och bra expställen.
Citera
2012-03-16, 00:39
Medlem
m3isters avatar
Vill köra souleaters det e 200k/h+ där.. men man måste ha gjort children of revolution eller vafan de va
Citera
2012-03-16, 01:02
Medlem
m3isters avatar
min kompis sa man kan börja köra grim reapers på 100+ med mana shield o fire walls.. låter lockande men är feg!
Citera
2012-03-16, 01:12
Medlem
meganegerdases avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m3ister
min kompis sa man kan börja köra grim reapers på 100+ med mana shield o fire walls.. låter lockande men är feg!

Klart man kan, men det är idioti! Vänta med reapers till du är över 200 så du kan köra utan Utamo Vita. Annars äre waste waste waste....

Men du borde kunna köra lite -4 i valfri tomb!
Citera
2012-03-16, 11:59
Medlem
Har nu kommit ur rook med min drulle på Nova, tänkte kolla om ngn har ett p-set eller ngt noob EQ te övers? hade varit sjukt snällt

Hypatia Af Gia
Edron

//Hpnotiqz
Citera
2012-03-16, 12:30
Medlem
Cpt.Peppers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hpnotiqz
Har nu kommit ur rook med min drulle på Nova, tänkte kolla om ngn har ett p-set eller ngt noob EQ te övers? hade varit sjukt snällt

Hypatia Af Gia
Edron

//Hpnotiqz

Jag har inga nova saker men ett tips är att börja hunta Cyclops, South of Thais. Gjorde det på min druid som jag nyss gjordedrog lvl 16~ snabbt och gick sedan ner i Cyclopolis med stealth rings. Låg på 50+k/h. Vill du ha pengar så kan du börja på rotworms istället för cyclops i thais.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in