Citat:
Ursprungligen postat av Veaselll
Allvarligt, blev du tappad som barn eller? DU är en av anledningarna till att tibia suger idag. Småglin som alltid kommer ha en mognads nivå på MAX 12 år.
Sen gissar jag att du var för liten för att faktiskt ha lirat vid 6.0-7.9, så ja vadfan vet du? Swaps infördes från början för att NOOBS som du dog och lipade! Tydligen var det "op" att trapa folk komiskt nog. Sen att alla får unjust för en kill är också ett skämt. Värst av allt är blessings, men som sagt, Tibias era har redan gått i graven, resterna som lirar är bara fullt med noobiga p12or och oldschools som aldrig kunde släppa taget, just för att nostalogikänslan var för stark för dem att sluta.
Slutligen vill jag säga att det är ytterst pinsamt att gå in här för att få lite goda minnen tillbaka och mötas av äckliga och kaxiga kommentarer som dina, där du hoppar på folk helt random!
förklara för mig vart jag säger att swaps är bra, eller att unjusts är bra? det verkar lite här som att du är tappad, eller antagligen missuppfattat det jag skrivit ganska grovt. vem hoppade jag på? jag gav honom 2 val, antingen, precis som du säger så är han en utav de noobsen som dog och whinade, eller inte. och nej jag blev aldrig trappad, eller lurad utav folk, och har aldrig klagat på att pvpn var dålig som den var innan. du är 100% välkommen att inte gå in i tråden om du får sån dålig känsla utav mina posts, men isf är det väldigt sorgligt. du borde verkligen lära dig läsa innan du går in i ett snack.
hade du tagit dig lite tid, och faktiskt använt dina kunskaper till att läsa, skulle du förstå att jag föredrar hardcore pvp, där det inte finns just swap och unjust, jävla pajas.