Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-04-04, 16:51
Medlem
Stjaertsmoers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deathwanderer
man måste göra en bloodhit på ett creep var 30 slag(elr nåt sånt), för o gå upp i shielding,

e helt 100 på de, eftersom jag sj brukar träna utan o förlora nåt hp alls =)

Stämmer, har 33% till 100 i club på min char nu.
Citera
2012-04-04, 17:10
Medlem
pozies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stjaertsmoer
det är inte dåligt de!
Citera
2012-04-04, 17:21
Medlem
Deathwanderers avatar
fint
Citera
2012-04-04, 17:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stjaertsmoer
Nice, vilken club använder du?

Hur går det för er flashbackare hursomhelst? Lvl, server etc.? Lirar ni tillsammans?
Citera
2012-04-04, 17:55
Medlem
pozies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gova
Nice, vilken club använder du?

Hur går det för er flashbackare hursomhelst? Lvl, server etc.? Lirar ni tillsammans?
det går fint lvl 128, lirar på nova. började där tack vare en kille som brukade skriva här i tibia tråden väldigt nöjd med servern! själv då?
Citera
2012-04-04, 19:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pozie
vad menar du med piss? är du en av de som är så efterblivna att man måste ha swap, dvs är du omringad av folk som dödar dig, kan du byta plats med dem. är du en av de som whinar för att de va för lätt o slakta folk, dvs alla som är med om en kill får en unjust, ja då är det bättre, är du en som gillar o kriga, när de går snabbt, nej då suger det fortfarande kuk som innan. är det kriga du vill göra kör hardcore pvp, inferna eller dolera vill du rpga kan du köra non pvp eller "vanlig" pvp världar!

Jag slutade lira 2010 då man kunde swapa och det var war systems etc, vad jag ville komma fram till var att om det var värre idag än det var när allt skit börja men jag fick tydligen svar på det och nej jag är inte någon som whinar jag misstänker att du är en liten pojk i dina yngre dagar herr starkefan. Det var ju bättre när det inte fanns några war systems och man inte behövde planera några jävla party ob's
och att underdogs inte hade någon makt att ställa till det för dem som ville kriga eller va sägeru herr starkefan som är herren på täppan på hardcore pvp världar
Citera
2012-04-04, 23:14
Medlem
pozies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nilzi
Jag slutade lira 2010 då man kunde swapa och det var war systems etc, vad jag ville komma fram till var att om det var värre idag än det var när allt skit börja men jag fick tydligen svar på det och nej jag är inte någon som whinar jag misstänker att du är en liten pojk i dina yngre dagar herr starkefan. Det var ju bättre när det inte fanns några war systems och man inte behövde planera några jävla party ob's
och att underdogs inte hade någon makt att ställa till det för dem som ville kriga eller va sägeru herr starkefan som är herren på täppan på hardcore pvp världar
haha blev du lite ledsen eller? jag frågade ju om du var en av de efterblivna som whinade, eller inte. och eftersom du tog åt dig så antar jag att det var sant. men tack för du tycker jag är stark , och ja, teoretisk sett är jag i mina yngre dagar. men förlåt för jag gav dig ett rakt svar på din fråga!
Citera
2012-04-04, 23:30
Medlem
Veasellls avatar
Citat:
haha blev du lite ledsen eller? jag frågade ju om du var en av de efterblivna som whinade, eller inte. och eftersom du tog åt dig så antar jag att det var sant. men tack för du tycker jag är stark , och ja, teoretisk sett är jag i mina yngre dagar. men förlåt för jag gav dig ett rakt svar på din fråga!

Allvarligt, blev du tappad som barn eller? DU är en av anledningarna till att tibia suger idag. Småglin som alltid kommer ha en mognads nivå på MAX 12 år.
Sen gissar jag att du var för liten för att faktiskt ha lirat vid 6.0-7.9, så ja vadfan vet du? Swaps infördes från början för att NOOBS som du dog och lipade! Tydligen var det "op" att trapa folk komiskt nog. Sen att alla får unjust för en kill är också ett skämt. Värst av allt är blessings, men som sagt, Tibias era har redan gått i graven, resterna som lirar är bara fullt med noobiga p12or och oldschools som aldrig kunde släppa taget, just för att nostalogikänslan var för stark för dem att sluta.

Slutligen vill jag säga att det är ytterst pinsamt att gå in här för att få lite goda minnen tillbaka och mötas av äckliga och kaxiga kommentarer som dina, där du hoppar på folk helt random!
Citera
2012-04-04, 23:48
Medlem
pozies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Veaselll
Allvarligt, blev du tappad som barn eller? DU är en av anledningarna till att tibia suger idag. Småglin som alltid kommer ha en mognads nivå på MAX 12 år.
Sen gissar jag att du var för liten för att faktiskt ha lirat vid 6.0-7.9, så ja vadfan vet du? Swaps infördes från början för att NOOBS som du dog och lipade! Tydligen var det "op" att trapa folk komiskt nog. Sen att alla får unjust för en kill är också ett skämt. Värst av allt är blessings, men som sagt, Tibias era har redan gått i graven, resterna som lirar är bara fullt med noobiga p12or och oldschools som aldrig kunde släppa taget, just för att nostalogikänslan var för stark för dem att sluta.

Slutligen vill jag säga att det är ytterst pinsamt att gå in här för att få lite goda minnen tillbaka och mötas av äckliga och kaxiga kommentarer som dina, där du hoppar på folk helt random!
förklara för mig vart jag säger att swaps är bra, eller att unjusts är bra? det verkar lite här som att du är tappad, eller antagligen missuppfattat det jag skrivit ganska grovt. vem hoppade jag på? jag gav honom 2 val, antingen, precis som du säger så är han en utav de noobsen som dog och whinade, eller inte. och nej jag blev aldrig trappad, eller lurad utav folk, och har aldrig klagat på att pvpn var dålig som den var innan. du är 100% välkommen att inte gå in i tråden om du får sån dålig känsla utav mina posts, men isf är det väldigt sorgligt. du borde verkligen lära dig läsa innan du går in i ett snack.

hade du tagit dig lite tid, och faktiskt använt dina kunskaper till att läsa, skulle du förstå att jag föredrar hardcore pvp, där det inte finns just swap och unjust, jävla pajas.
Citera
2012-04-05, 14:06
Medlem
Obi-Wans avatar
Citat:
fy fan va den är op, de borde väl vara ganska nära star dmg med pbolts?
Nja, ganska långt ifrån faktiskt. Assassin stars har 65 attack.

Thorn Spitter med power bolts ger 49 attack (+ 1% träffsäkerhet)
Royal Crossbow med power bolts ger 45 attack (+ 3% träffsäkerhet)

En level 150 RP med 100 distance fighting skadar i snitt 215 med royal crossbow och 226 med thorn spitter. Assassin stars skadar 304.

Så med tanke på hur dyr thorn spitter är så är den inte speciellt bra alls.
Citera
2012-04-05, 14:22
Medlem
pozies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Obi-Wan
Nja, ganska långt ifrån faktiskt. Assassin stars har 65 attack.

Thorn Spitter med power bolts ger 49 attack (+ 1% träffsäkerhet)
Royal Crossbow med power bolts ger 45 attack (+ 3% träffsäkerhet)

En level 150 RP med 100 distance fighting skadar i snitt 215 med royal crossbow och 226 med thorn spitter. Assassin stars skadar 304.

Så med tanke på hur dyr thorn spitter är så är den inte speciellt bra alls.
hmm okej, har nog tänkt helt fel då... vilken crossbow är det som har nästan samma dmg som stars med pbolts? iron worker? e inte så insatt då jag själv bara kör med stars :P

äh, så dyr lär den väl inte vara? folk byter ju bara ut den billiga inq spellbooken eller royal crossbow mot thornspitter?
Citera
2012-04-05, 14:43
Medlem
Obi-Wans avatar
Citat:
hmm okej, har nog tänkt helt fel då... vilken crossbow är det som har nästan samma dmg som stars med pbolts? iron worker? e inte så insatt då jag själv bara kör med stars :P

äh, så dyr lär den väl inte vara? folk byter ju bara ut den billiga inq spellbooken eller royal crossbow mot thornspitter?

Du kanske tänker på the devileye? (Range:6, Atk +20, Hit% -20)
Nästan lika hög attack som stars, fast värdelös träffsäkerhet så royal crossbow skadar ändå mer i snitt.

Jag kanske tänker helt fel angående priset, men om vi säger att det finns 20 aktiva spelare på varje server som har gjort demon oak så har det funnits 20st demon legs/rainbow shield per server. Då kommer det nu att finnas 20 thorn spitters/nya spellbooken på varje server. På antica går dessa för minst 4-5kk.

Kör också stars så jag kommer inte köpa den hur som helst
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in