såg att CIP, 4 år efter questet introducerades, har insett att rewardsen i demon oak minsann inte är särskilt balanserade

. nu ska dom alltså byta ut crossbowen och spellbooken emot två nya rewards och kommer därför ge folk som gjort questet ett val att byta ut "sin" demon oak reward emot en ny genom en npc, tro fan inte att dom lyckats göra det så att man bara kan byta ut sin faktiska reward från questen utan man kommer seriöst kunna byta ut vilken av de 4 rewardsen som helst emot demon legs/rainbow shield eller någon av de två nya rewardsen

... fast frågan är om detta "val" inte är sämre än att från början lägga in inquisition xbowen/spellbooken som valmöjligheter i demon oak, snacka om att vara out of touch med sitt egna spel om man inte fattar att rewardsen inte är balanserade alls
jag hade seriöst trott att detta var ett skämt om det inte var just CIP det handlade om, det är verkligen ett under hur dom fortfarande kan ha ett spel och en spelarbas med tanke på hur jävla dåliga dom är på att sköta sitt spel
så tja, ni som har chars som redan gjort demon oak, ut och införskaffa en inq spellbook/xbow i god tid så har har ni en ny demon oak reward för drygt 300k när spring patchen kommer
edit: ser att det är 1a april som jag postar detta, så jag klargör att detta INTE är ett skämt (kan nog behövas i detta surealistiska fall

); det postades för ett par dagar sedan bland annat här:
http://forum.tibia.com/forum/?action=thread&postid=32508505#post32508505