Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2009-06-04, 18:30
Medlem
BIuemagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slumber
Drog upp en gubbe på Harmonia. Insåg runt level 12 att serverfan var PvE

Haha, surt. Skaffa bot så tar du lvl 12 på PvP server in no time.
Citera
2009-06-04, 18:37
Medlem
slumbers avatar
Japp, vet ju att det är folk som lirar på Xerena, så får hoppa in på den servern. Rätt jobbigt då gubben inte är bottad, samt har 53 i dist.

Men visst blir man lite misstänksam när inga polacker vill mörda en för pengar eller kräver en entrésumma för att komma in i Edron
Citera
2009-06-04, 22:25
Medlem
Niths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slumber
Japp, vet ju att det är folk som lirar på Xerena, så får hoppa in på den servern. Rätt jobbigt då gubben inte är bottad, samt har 53 i dist.

Men visst blir man lite misstänksam när inga polacker vill mörda en för pengar eller kräver en entrésumma för att komma in i Edron
du är så välkommen så!
läs i vår tråd så vet du vem du ska msg för hjälp i rook
Citera
2009-06-05, 09:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kafe
Varför blir man inte bannad om man använder elfbot? Har aldrig använt det men det låter lovande

CipSoft's automatiska verktyg känner inte av ElfBot som den gör med NG, TibiaAuto, BlackD etc.
Citera
2009-06-06, 06:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dask
CipSoft's automatiska verktyg känner inte av ElfBot som den gör med NG, TibiaAuto, BlackD etc.

Har bara kört med NG och klarat mig hitills sen de började med sitt "automatiska bannande". Känner dock många som blivit bannad för Elfbot.
Citera
2009-06-06, 11:22
Bannlyst
Har lirat Tibia för jätte länge sen och blev sugen på att lira igen. Tänkte tanka hem det, men innan jag gör det, är det någon som har en char att ge? Orkar inte börja i rook
Citera
2009-06-06, 16:56
Medlem
TokyoBarns avatar
Ingen som har någon Sorc/Drulle på Xerena till salu?
Citera
2009-06-06, 17:07
Medlem
BIuemagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TokyoBarn

Kolla på blocket, brukar finnas rätt mycket chars till salu där.
Citera
2009-06-06, 17:35
Medlem
TokyoBarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BIuemagic
Kolla på blocket, brukar finnas rätt mycket chars till salu där.

aa, kollade där först Men tyvärr bara en massa 100+, och dom flesta är knights :/
Citera
2009-06-06, 23:37
Medlem
Mongouls avatar
jag har hittat det ultimata huntingstället 4-5k/timmen, 0 chans att bli pkad då det inte har varit någon där sen år 2002 då var stället populärt bland låglvls men nu är det alltid tomt! lvl 8-20 kan man lätt ta där utan att bli pkad om man är på en pvp-enforced/pvp värld! det finns ju bättre huntingställen men denna plats är alltid ledig så man kan även skilla där det är en free acc plats ganska nära Thais! mer vill jag inte avslöja mer då stället kommer flockas! jag har tagit 19 idag, igår morse var jag 8 observera att jag har kört mycket och min stamina är på 29:00 nu. kan säga platsen via PM

någon som har ett annat huntingställe att rekomendera?
jag letar efter en plats för en:
Voc: Elite Knight
lvl: 42
Weapon: Sword; Fire sword
Shield: Guardian shield, kan ha vamp shield
Arm: K-armor
Legs: Blue legs
Helmet: Crown helmet
Boots: BoH
Skills: 61/50

Voc: Sorcerer
lvl: 30
Weapon: wand; wand of decay
Shield: Beholder shield
Arm: P-armor
Legs: P-legs
Helmet: Steel helmet
Boots: leather boots
Skills: 25/25

jag vill hellst inte wasta något men jag är redo att göra det om det ger bra exp! gärna bättre än 25K/timme! gärna ett ovanligt ställe där ingen bottar men allt över 25K/H i exp så e det lungt! PACC! så lite pk som möjligt! knighten e viktigast, och det vore sjukt najs med ett bra ställe! PMa eller skriv här!

// Mongoul
Citera
2009-06-07, 00:33
Medlem
Crrapperzbois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TokyoBarn

har en 76 MS på ett account från 2003
PMA om du är seriös
Citera
2009-06-07, 09:29
Medlem
linuxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hundkeex
Har lirat Tibia för jätte länge sen och blev sugen på att lira igen. Tänkte tanka hem det, men innan jag gör det, är det någon som har en char att ge? Orkar inte börja i rook

Rook är ju easy, några timmar typ så är du klar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in