Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-11-20, 15:55
Medlem
pozies avatar
ska ni lira pvp enfo~ så börja på dolera, här blir man nästan aldrig dödad, om man nu inte själv dödar någon eller bottar i en annans spawn
Citera
2011-11-20, 20:32
Medlem
Robss avatar
Fan, funderar starkt på att göra en ny char på en random server med så lite folk som möjligt, bara för att botta sönder, funkar iden och charen blir bra lvl så transferar man den.

För på antica är de på tok för mycket folk just nu känns de som, sen skulle tydligen något gäng från Elysia komma hit med, snart har vi väl kommit upp till samma nivå som Hiberna va på när den var som mest befolkad.

Näe, en ny char på en okänd server där inga spelar för att sedan dra över den låter ganska lockande, någon som har tips på server med lite spelande på isåfall?
Citera
2011-11-20, 22:26
Medlem
bennes avatar
Någon som har ett team som vill flytta till Berylia för att hjälpa oss i krig mot den ledande PL guilden?

Och förresten, kolla den här tråden ! Dagens skratt

http://forum.tibia.com/forum/?action=thread&threadid=3550263&pagenumber=1
Citera
2011-11-20, 23:23
Medlem
pozies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Robs
Fan, funderar starkt på att göra en ny char på en random server med så lite folk som möjligt, bara för att botta sönder, funkar iden och charen blir bra lvl så transferar man den.

För på antica är de på tok för mycket folk just nu känns de som, sen skulle tydligen något gäng från Elysia komma hit med, snart har vi väl kommit upp till samma nivå som Hiberna va på när den var som mest befolkad.

Näe, en ny char på en okänd server där inga spelar för att sedan dra över den låter ganska lockande, någon som har tips på server med lite spelande på isåfall?
dolera, vi har så jävla lågt med folk online hela tiden
Citera
2011-11-20, 23:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av benne
Någon som har ett team som vill flytta till Berylia för att hjälpa oss i krig mot den ledande PL guilden?

Patetiska människor det finns
Citera
2011-11-20, 23:49
Medlem
Robss avatar
Citat:

HAHAHAHAHAHAHA

Citat:
Ursprungligen postat av pozie
dolera, vi har så jävla lågt med folk online hela tiden

Är inte risken att bli dödad stor?
Citera
2011-11-20, 23:57
Medlem
Citat:

Detta gjorde min kväll, min vecka, min månad, mitt hela jävla år HAHAHAHHAHA! så sjukt att jag vet inte vart jag ska ta vägen
Citera
2011-11-21, 00:16
Medlem
bennes avatar
Och förresten hörrni, behöver tips på server som skulle funka bra att komma och expa upp en 150+ char på! Någon som har förslag?
Citera
2011-11-21, 00:57
Medlem
pozies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Robs
HAHAHAHAHAHAHA

Är inte risken att bli dödad stor?
jag har inte dött mer än 20 gånger sen jag började, och jag har vart huntad för mina polare var i krig när dem tog över servern. köper du bara full blessing och kör på pvp blessing de gångerna du dör så är det ingen fara, och enda chansen till att du lär dö är om du bottar någon spawn som vår guild vill ha, dock brukar de flesta ge dig en chans att lämna, men sen är ju pvp blessing inte mer än 10k :P
Citera
2011-11-21, 01:43
Medlem
chullans avatar
Citat:

Hahahaha. Skön snubbe. Blir man inte deletad längre för rl hot? Kommer ihåg att Cip var JÄVLIGT hårda med det förr i tiden.
Citera
2011-11-21, 02:17
Medlem
Citat:
Och förresten hörrni, behöver tips på server som skulle funka bra att komma och expa upp en 150+ char på! Någon som har förslag?

ta en rätt tom open-pvp server! typ thoria, sen bara transferera iväg !

har du en char eller ska du börja från 0?
Citera
2011-11-21, 12:25
Medlem
pozies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tingseek
ta en rätt tom open-pvp server! typ thoria, sen bara transferera iväg !

har du en char eller ska du börja från 0?
thoria är den sämsta servern du kan börja på, tro mig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in