haha du som fick min druid jävligt moget att gå och dö med den
Det va inte jag! Jag logga in på den, kolla runt lite och sen logga ut. Dan efter hade nån annan loggat in o gett den RS samt dratt ner den i 85. Då tänkte jag att jag kunde döda lite till så nu har den black..
Älskar fan market asså. La ut alla mina red pocs för 19k each innan jag la mig. Kommer till datorn, så har nästan alla sålt.
Vet inte exakt hur tillgången och efterfrågan är på din servern, men du kan sälja dom för mer om du låter dem ligga lite. Är det något tillfälle någon highlvl vill ha ett gäng och dina är billigast för tillfället på 25k så går dom.
Det va inte jag! Jag logga in på den, kolla runt lite och sen logga ut. Dan efter hade nån annan loggat in o gett den RS samt dratt ner den i 85. Då tänkte jag att jag kunde döda lite till så nu har den black..
och vad är black skull har skit länge sedan jag spelade tibia?
Vet inte exakt hur tillgången och efterfrågan är på din servern, men du kan sälja dom för mer om du låter dem ligga lite. Är det något tillfälle någon highlvl vill ha ett gäng och dina är billigast för tillfället på 25k så går dom.
Dem brukar gå för 15k each, så 19k är jävligt bra. Lootar alla mina från battlefield, så det är pure profit.
Använt redbot ett tag nu. Vissa scripts är faktiskt riktigt bra. Just nu är det bara på teststadiet och snubben som gjort skiten kommer släppa den riktiga inom en snar framtid.
Denna kommer dock inte vara gratis.
Men som någon nämde ovan, återstår att se om man blir bannad eller inte.