Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2009-03-06, 14:58
Medlem
µTorrents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The Crash
nu bevisade du nyss att du verkligen har lässvårigheter och inget liv. För det första nämnde han att han inte spelar på saphira / tibia(har glömt villket), liksom vissa hotar med vapen, och du hotar med SDs. Väx upp.

men är du dum i huvet eller, snubben trodde han var smart och kollade mina deaths och såg att guilden "phia" dödat mitt varpå jag tillrättvisade han, knip igen idiot
Citera
2009-03-06, 15:02
Medlem
4283s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av µTorrent
men är du dum i huvet eller, snubben trodde han var smart och kollade mina deaths och såg att guilden "phia" dödat mitt varpå jag tillrättvisade han, knip igen idiot
Nej, jag vet bättre än att döma någon utifrån sin deathlist, men eftersom du är patetisk nog att skapa en tråd med "Declaring war against Flashback" för att du vill ha uppmärksamhet här så ansåg jag mig själv ligga på samma nivå genom att göra det.

Är du så dålig att du springer in i traps eller varför dör du så ofta med en 150+ knight?
"De tog mig när jag var AFK"...
Citera
2009-03-06, 15:08
Medlem
µTorrents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4283
Nej, jag vet bättre än att döma någon utifrån sin deathlist, men eftersom du är patetisk nog att skapa en tråd med "Declaring war against Flashback" för att du vill ha uppmärksamhet här så ansåg jag mig själv ligga på samma nivå genom att göra det.

Är du så dålig att du springer in i traps eller varför dör du så ofta med en 150+ knight?
"De tog mig när jag var AFK"...

ne det va faktiskt inte ens jag som lirade charen, dog på en 130 druid i stället när vi torskade battle

du vet inget om thoria va? kolla alla deathlist på 200+ charsen så seru att på denna veckan har dom nog också dog lika mkt som jag minst, handlar inte om att springa in i traps här, går man i venore håller man fingrarna noga ovanför CTRL + Q annars är man dum i huvet
Citera
2009-03-06, 15:18
Medlem
µTorrents avatar
Vilket fall som helst nu anser jag att tillräckligt med folk här har insultat mig så nu gör jag ett skämt till allvar och fixar en saphira char som ska döda er alla! Tack å hej!
Citera
2009-03-06, 15:22
Medlem
The Crashs avatar
Citat:
Kolla ordningen på postsen din idiot. Han skrev deathsen efter min post.

Citat:
Vilket fall som helst nu anser jag att tillräckligt med folk här har insultat mig så nu gör jag ett skämt till allvar och fixar en saphira char som ska döda er alla! Tack å hej!
Ah, okej. Men då ses vi, hoppas jag. Ska bli roligt att döda din lvl 10 druid

Citat:
så seru att på denna veckan har dom nog också dog lika mkt som jag minst

Komedi! Är du helsvensk?
Citera
2009-03-06, 15:28
Medlem
µTorrents avatar
Citat:
Kolla ordningen på postsen din idiot. Han skrev deathsen efter min post.
Men är du helt utvecklingstörd eller? Du citerade ju min post, och skriver

Citat:
nu bevisade du nyss att du verkligen har lässvårigheter och inget liv. För det första nämnde han att han inte spelar på saphira / tibia(har glömt villket), liksom vissa hotar med vapen, och du hotar med SDs. Väx upp.
1. Var ser du mig nämna saphira?
2. Var ser du mig hota med sds?

Citat:
Ah, okej. Men då ses vi, hoppas jag. Ska bli roligt att döda din lvl 10 druid
Ja, roliga är att jag hade säkert pvpat hela er guild med min lvl 10 druid

Citat:
Komedi! Är du helsvensk?
Ja misstype
Citera
2009-03-06, 15:30
Medlem
4283s avatar
Citat:

ne det va faktiskt inte ens jag som lirade charen, dog på en 130 druid i stället när vi torskade battle

du vet inget om thoria va? kolla alla deathlist på 200+ charsen så seru att på denna veckan har dom nog också dog lika mkt som jag minst, handlar inte om att springa in i traps här, går man i venore håller man fingrarna noga ovanför CTRL + Q annars är man dum i huvet
Äsch då, hade en 130 knigge som klarade sig från Mintwallin upp till Thais med ett följe av 15 stycken som försökte ta ner mig, lyckades inte så bra.
Nej, jag vet inte mycket om Thoria, men jag vet hur det är att spela på en riktig warserver.
Citat:
Bra , då bevisade du alltså min tes om att det bara var ett skitdåligt försök att skrämma upp lite folk.
Bättre att du tar tag i saken. Lycka till, hoppas det händer någonting så det blir lite tjafs här inne. Tjafs är roligt!

Som sagt; lycka till. Jag menar det, ;p.
Citera
2009-03-06, 15:46
Medlem
µTorrents avatar
Citat:
Äsch då, hade en 130 knigge som klarade sig från Mintwallin upp till Thais med ett följe av 15 stycken som försökte ta ner mig, lyckades inte så bra.
Nej, jag vet inte mycket om Thoria, men jag vet hur det är att spela på en riktig warserver.

Dåliga dom va på att Mwalla dig då, det är ju typ 2sqm hela vägen upp till ytan

Citat:
Bra , då bevisade du alltså min tes om att det bara var ett skitdåligt försök att skrämma upp lite folk.
Bättre att du tar tag i saken. Lycka till, hoppas det händer någonting så det blir lite tjafs här inne. Tjafs är roligt!

Som sagt; lycka till. Jag menar det, ;p.

Tack!
Citera
2009-03-06, 15:50
Medlem
4283s avatar
Citat:
Dåliga dom va på att Mwalla dig då, det är ju typ 2sqm hela vägen upp till ytan

Tack!
Hahah, nejdu, det var dom verkligen inte. Jag tror de användes ett tvåsiffrigt antal backpacks med mwalls. Det tog ungefär 2 timmar att komma upp.
Citera
2009-03-06, 15:55
Medlem
Överviktigs avatar
Rolig läsning det här
Citera
2009-03-06, 15:57
Medlem
µTorrents avatar
Citat:
Hahah, nejdu, det var dom verkligen inte. Jag tror de användes ett tvåsiffrigt antal backpacks med mwalls. Det tog ungefär 2 timmar att komma upp.

Ah du spelade när UHsen gjorde knights odödliga MAO, det var tider! Igår spammade vi ner en 220ek med typ 7 sdare ;P
http://tibia.looki.de/forum/showthread.php?t=152958 om du vill se cam
Citera
2009-03-06, 15:59
Medlem
µTorrents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Överviktig
Rolig läsning det här

Nyss var man minsann inte "normalt funtad" nu var allt roligt i stället fattar ej logiken
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in