Citat:
Ursprungligen postat av µTorrent
ne det va faktiskt inte ens jag som lirade charen, dog på en 130 druid i stället när vi torskade battle
du vet inget om thoria va? kolla alla deathlist på 200+ charsen så seru att på denna veckan har dom nog också dog lika mkt som jag minst, handlar inte om att springa in i traps här, går man i venore håller man fingrarna noga ovanför CTRL + Q annars är man dum i huvet
Äsch då, hade en 130 knigge som klarade sig från Mintwallin upp till Thais med ett följe av 15 stycken som försökte ta ner mig, lyckades inte så bra.
Nej, jag vet inte mycket om Thoria, men jag vet hur det är att spela på en riktig warserver.
Citat:
Ursprungligen postat av µTorrent
Vilket fall som helst nu anser jag att tillräckligt med folk här har insultat mig så nu gör jag ett skämt till allvar och fixar en saphira char som ska döda er alla! Tack å hej!
Bra

, då bevisade du alltså min tes om att det bara var ett skitdåligt försök att skrämma upp lite folk.
Bättre att du tar tag i saken. Lycka till, hoppas det händer någonting så det blir lite tjafs här inne. Tjafs är roligt!
Som sagt; lycka till. Jag menar det, ;p.