Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-12-15, 23:35
Medlem
Robss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deathwanderer
slägger man in sakerna i den nya market dp saken för o sälja? XD har inte varit inne o kollat än på d där.. men men!
Numera har du 3 ikoner i dpn, en market, en mailbox och en depot, du kan inte lägga in saker i mailbox men du kan ta ut saker där, där hamnar t.ex parcels, brev och saker du fått via market, för o komma till market högerklickar du på market ikonen. I depot ikonen är allt som vanligt, där kan du lägga in saker och ta ut saker, precis som innan.

Börjat tröttna på Tibia endel nu, kan vara att jag är trött på knigge, har försökt botta upp en pally lite men edron goblins är alltid taget och när jag bottar på mitt main acc så brukar jag bli ganska nojjig, funderar på att köpa 30 dagar på mitt andra acc och botta upp drullen på hiberna och sedan transfera den
Senast redigerad av Robs 2011-12-15 kl. 23:38.
Citera
2011-12-15, 23:38
Medlem
meganegerdases avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaanquest
Några här inne som lirar på Galana? =)

Jag har börjat där, dock bara lvl 23 men går stadigt uppåt. Har erfarenhet på servern sedan tidigare men den gubben vart deletad pga lite grubb med en GM...
Har inte bemödat mig att skaffa pacc än, men det kommer snart
Citera
2011-12-17, 01:07
Medlem
Hallå

Om man lägger något på market via Yalahar DP, måste man hämta ut saker osv där också då?
Eller har alla markets samma inbox?

Mvh
Citera
2011-12-17, 01:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Robs
Det var väl bara folk som scammade? Finns folk som sätter att de köper exempelvis 35.000 demon shields för 1gp. Läser man inte tillräckligt noga så tar man gärna fel och tror att priset är 35.000, när de finns folk som säljer för 32k så tror man att man tjänar 3k på att köpa och sälja, men har då blivit lurad att sälja demon shielden för 1gp istället.
This^

Blev lurad själv så försvann min moral för en natt, tjänade cirka 200k för inlagda ~100gp
Citera
2011-12-17, 01:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Robs
Numera har du 3 ikoner i dpn, en market, en mailbox och en depot, du kan inte lägga in saker i mailbox men du kan ta ut saker där, där hamnar t.ex parcels, brev och saker du fått via market, för o komma till market högerklickar du på market ikonen. I depot ikonen är allt som vanligt, där kan du lägga in saker och ta ut saker, precis som innan.

Börjat tröttna på Tibia endel nu, kan vara att jag är trött på knigge, har försökt botta upp en pally lite men edron goblins är alltid taget och när jag bottar på mitt main acc så brukar jag bli ganska nojjig, funderar på att köpa 30 dagar på mitt andra acc och botta upp drullen på hiberna och sedan transfera den

Bryr du verkligen dig om någon annan botter är i Goblins? De är bara slänga på bottet, låt pallyn skilla upp, fast de räcker ju med trolls till 60-65 dist sen bara köra tomb till 40+ :P

Någon som vet bra ställe för 40 RP? Vissa har sagt att alchemist quarter är för svårt för lvl 40rp, (66 dist, ml 10)
Länka gärna till neobot tråd (FREE script!!)
Senast redigerad av Rethen 2011-12-17 kl. 01:44.
Citera
2011-12-17, 13:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rethen
Bryr du verkligen dig om någon annan botter är i Goblins? De är bara slänga på bottet, låt pallyn skilla upp, fast de räcker ju med trolls till 60-65 dist sen bara köra tomb till 40+ :P

Någon som vet bra ställe för 40 RP? Vissa har sagt att alchemist quarter är för svårt för lvl 40rp, (66 dist, ml 10)
Länka gärna till neobot tråd (FREE script!!)
http://forums.tibianeobot.com/showthread.php?33069-Bollo-RP-Darashia-Dragon

Verkar funka bra, körde min pala från 44 eller nåt, är 56 nu
Citera
2011-12-17, 13:35
Medlem
Deathwanderers avatar
e market knaz elr vad menar ni? folk som läser fel o blir lruade? xD
svårt o fatta skiten?
Citera
2011-12-17, 15:06
Medlem
Kaanquests avatar
Vad är standard priser för blue legs, knight set osv?
Citera
2011-12-17, 15:59
Medlem
Deathwanderers avatar
sell offers e dom ja kan köpa ifrån?

o buy offers e sånt ja kan sälja om ja har den saken?
Citera
2011-12-17, 16:21
Medlem
Kaanquests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deathwanderer
sell offers e dom ja kan köpa ifrån?

o buy offers e sånt ja kan sälja om ja har den saken?

Precis. Om du har premium kan du sälja. Var noga med att se så att det står rätt
Citera
2011-12-17, 16:23
Medlem
Deathwanderers avatar
d ja ska sälja, lägger jag in d i market ikonen? elr kan den va ligga i dp?
Citera
2011-12-17, 19:05
Medlem
Deathwanderers avatar
^nvm.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in