Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2011-08-22, 17:36
Medlem
Deathwanderers avatar
får du så lite

iofs har ja bara dragit över från pvp till nonpvp.. så d har nästan varit samma sak... ( för o köpa scripts från blakW)
Citera
2011-08-22, 21:29
Medlem
Erasuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kawkan
jag lirar olympa, PMa namn

Me too!
Citera
2011-08-23, 05:00
Medlem
Någon mer som blev hackad för någon dag sedan? Jag och en polare blev av med allt på våra chars.
Själv tappade jag 7kk..fett drygt och lägger nog ner tibia ett tag framöver.
Citera
2011-08-23, 06:50
Medlem
chullans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boteboi
Någon mer som blev hackad för någon dag sedan? Jag och en polare blev av med allt på våra chars.
Har du använt Tibia vrec någon gång?
Citera
2011-08-23, 15:08
Medlem
Sulan33s avatar
Citat:

Tråkigt att höra! Jag blev själv hackad på två av mina accs för någon månad sen. Förlusterna var inte mer än 300k på en gubbe som värst, men det tog hårt på min arma själ!

...Så nu håller jag på att skrapa ihop 500k på botknights, så jag kan återställa välfärden, det är kul på mer än ett sätt: Jag har nya gubbar att hålla på med och jag får in massa pengar som kommer gå till mina ordinarie.

Häng inte läpp! Se till att ordna upp ~100k, (om du tappade allt) så kan du börja röra dig så smått igen!
Citera
2011-08-23, 15:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chullan
Har du använt Tibia vrec någon gång?

Jajemen! Vi satt och diskuterade och kom fram till att det förmodligen var anledningen. Det konstiga är dock att jag är den enda av mina rl's (vi är runt 8 pers) som blev hackad, andra snubben som blev hackad är från polen.

Citat:
Ursprungligen postat av Sulan33
Tråkigt att höra! Jag blev själv hackad på två av mina accs för någon månad sen. Förlusterna var inte mer än 300k på en gubbe som värst, men det tog hårt på min arma själ!

...Så nu håller jag på att skrapa ihop 500k på botknights, så jag kan återställa välfärden, det är kul på mer än ett sätt: Jag har nya gubbar att hålla på med och jag får in massa pengar som kommer gå till mina ordinarie.

Häng inte läpp! Se till att ordna upp ~100k, (om du tappade allt) så kan du börja röra dig så smått igen!

Jag har farmat i över 6 månader nu och tappade allt, hade fullt pally set + 3x soft boots + 4kk på banken, och knighten hade rare-set. Mina kompisar säger att dom sponsrar mig med 400k+ men jag känner inte att jag pallar ändå..riktigt tråkigt!
Citera
2011-08-23, 17:09
Medlem
chullans avatar
Citat:
Jajemen! Vi satt och diskuterade och kom fram till att det förmodligen var anledningen. Det konstiga är dock att jag är den enda av mina rl's (vi är runt 8 pers) som blev hackad, andra snubben som blev hackad är från polen.

Jag har farmat i över 6 månader nu och tappade allt, hade fullt pally set + 3x soft boots + 4kk på banken, och knighten hade rare-set. Mina kompisar säger att dom sponsrar mig med 400k+ men jag känner inte att jag pallar ändå..riktigt tråkigt!
Blev hackad i början av juni efter att jag camade med tibia vrec på min paladin. Paldinen var den enda jag camade med, och det var den enda charen som blev hackad. Hade då tillgång till bl.a 306 ek, och diverse 200+ chars som alla var orörda. Torskade allt som allt ca 15kk. Det konstiga var dock att hackern lämna en del items, som t.ex min MAA som låg helt synlig på golvet i mitt hus.
Citera
2011-08-23, 20:26
Medlem
Vet inte om ja drar värsta combobreaker här angångde hackers.
Men tänkte höra med er om ni vet nåt bra ställe där jag och min polare kan göra lootbags?
Vi är lvl 20 hyffsat eq och skills, han är knight och jag pally.
Har inte lirat RL tibia på 3 år typ och orkar inte gå igenom hela tråden.

Tacksam för alla svar, även dom elaka
Citera
2011-08-23, 20:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Jonteew
Men tänkte höra med er om ni vet nåt bra ställe där jag och min polare kan göra lootbags?

Minos i darashia? Har för mig att det går att göra hyffsade lootbags där.
Citera
2011-08-23, 21:51
Medlem
ApocalypseDudes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jonteew

Minos eller dwarfs är goa. Har du premium så cormaya dwarfs är nice, aldrig någon där heller.
Citera
2011-08-23, 21:53
Medlem
Asså, har blivit tipsad om Neobot, men pallar inte riktigt betala för bots. Finns det någon gratis bot som är säker?
Citera
2011-08-23, 21:54
Medlem
chullans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lazerkaoz
Asså, har blivit tipsad om Neobot, men pallar inte riktigt betala för bots. Finns det någon gratis bot som är säker?
Nej.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in