Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
11-04-14, 13:47
Medlem
Mango123456s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chullan
Har tyvärr ingen aning om vad problemet kan vara. Kolla Elfbots FAQ.
Jag föreslår dock att du byter till neobot om du bryr dig om ditt konto. Visst det är lite dyrare än elfbot, men du löper ingen risk (än så länge) att bli autobannad.

Jag bryr mig inte om kontot för att jag spelar endast i OTs har dock ingen tid att lvla, inte ens i OTs men vore kul att kunna botta upp så jag kan wara lite iaf.. tack för svaret iaf, ska kolla FAQ
Senast redigerad av Mango123456 11-04-14 kl. 14:24.
Citera
11-04-14, 14:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dask
Inga problem att bränna 1kk på två dagar. Första dagen med war mode på Eternia så dog en polare 23 gånger! Kanske lite extremt, själv spenderade jag nog 500k på två dagar, men det var endast en death.

Så det chullan säger stämmer absolut.

Klart det går, men då är man inte bra på Tibia. Du kan bränna 10kk på en dag genom att dö x antal gånger, men man gör ju inte det, eller hur?
Citera
11-04-14, 14:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aspre
Klart det går, men då är man inte bra på Tibia. Du kan bränna 10kk på en dag genom att dö x antal gånger, men man gör ju inte det, eller hur?

Förstår inte hur man kan vara dålig på Tibia för att man spenderar 1kk på två dagar. Alla är inte "charlovers" som står bakom mages med sina 200 RP's och till varje pris undviker en death.

Tre timmars battlande i två dagar så är 1kk en fullt normal summa iaf. på Eternia. Fast här sparar vi inte våra chars till framtida barn.
Citera
11-04-14, 15:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dask
Förstår inte hur man kan vara dålig på Tibia för att man spenderar 1kk på två dagar. Alla är inte "charlovers" som står bakom mages med sina 200 RP's och till varje pris undviker en death.

Tre timmars battlande i två dagar så är 1kk en fullt normal summa iaf. på Eternia. Fast här sparar vi inte våra chars till framtida barn.

Sen finns det ju skillnad på att kunna överleva och gömma sig. Du kan ju leka Arnold och springa rätt in och bli förvånad över att du dör. Du kan även gömma dig bakom någon annan och åka på en death på ett helt war, men du kan även ha skills och faktiskt klara av att överleva. Eller hur?
Citera
11-04-14, 16:36
Medlem
Deathwanderers avatar
äh vi droppar ämnet..
vissa(och jag) tycker d e sjukt o wasta 1kk+ på 2 dars battlande.. OK om man dör hela tiden.. men ni snackar om supplys.. antar att ni exura sanar när ni förlorat 100 hp..

sen finns d vissa som tycker d e helt normalt.. . aja, ert spel, era pengar wasta på
Citera
11-04-14, 17:18
Medlem
Robss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deathwanderer
äh vi droppar ämnet..
vissa(och jag) tycker d e sjukt o wasta 1kk+ på 2 dars battlande.. OK om man dör hela tiden.. men ni snackar om supplys.. antar att ni exura sanar när ni förlorat 100 hp..
Haha, när du skrev det påminde du mig om spanjorer. Varenda spagge jag dödat, oavsett lvl, har alltid spammat healing hotkeys. Oavsett om de förlorade hp eller inte så skulle de fortfarande spamma knappen, blev ju enklare att döda när de inte hade några healings kvar heller.
Citera
11-04-14, 17:18
Medlem
cookizs avatar
tänkte kolla om någon kan tipsa om lite saker.
jag har tagit upp tibia igen efter MÅNGA års uppehåll. Jag har börjat spela på secura och spelar nu en knight. Jag håller på att träna upp minna skills just nu som är sword = 43, shielding = 47 och är lvl 17.
Jag brukar ställa mig med 2 rotworms låta dem slå på mig och jag slår tillbaka efter ett tag så dem blöder. Sen när jag får slut på mat går jag ut och dödar lite så jag får mat och sen tränar igen. Är det rätt sätt att träna på? bör jag träna på något annat sätt?
Citera
11-04-14, 17:24
Medlem
Robss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cookiz
tänkte kolla om någon kan tipsa om lite saker.
jag har tagit upp tibia igen efter MÅNGA års uppehåll. Jag har börjat spela på secura och spelar nu en knight. Jag håller på att träna upp minna skills just nu som är sword = 43, shielding = 47 och är lvl 17.
Jag brukar ställa mig med 2 rotworms låta dem slå på mig och jag slår tillbaka efter ett tag så dem blöder. Sen när jag får slut på mat går jag ut och dödar lite så jag får mat och sen tränar igen. Är det rätt sätt att träna på? bör jag träna på något annat sätt?
Monk brukar jag köra på. 2 monster/spelare + du så att monken shieldbreakar, sen 2 monster som attackerar dig.

Ifall man bottar som knigge och har prem ska de tydligen vara rekommenderat att botta från 8 till 30 med dålig shield och dåligt vapen i edron trolls, en polare som fick cirka 75/70 i skills när han gjorde det. (Msn polare jag tappat kontakten med helt, lite synd då han var den första jag träffade på tibia och vi höll väl kontakten en sisådär 5-6 år, är nu på senaste tid han är spårlöst försvunnen, han körde dock på berylia)
Citera
11-04-14, 17:57
Medlem
Deathwanderers avatar
dock kör han nonpvp så han kan inte träna sådär

bottar du kan du alltid hunta med full def på trolls elr nåt.. som Robs kompis gjorde

elr så fixar du 2 guilder, fixar war så skillar du
Senast redigerad av Deathwanderer 11-04-14 kl. 17:59.
Citera
11-04-14, 18:42
Medlem
vilken bot är det som man ska använda sig utav idag? har inte spelat på något år.
Citera
11-04-14, 19:20
Medlem
PolPot-was-goods avatar
En kille i min klass kör detta spel. Vad exakt går det ut på?
Citera
11-04-14, 20:13
Medlem
The Crashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PolPot-was-good
En kille i min klass kör detta spel. Vad exakt går det ut på?
Bli bäst, starkast och mäktigast. Spelet är ren anarki.

Har jag fattat det rätt om 1KK = 10cc?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in