Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2011-06-14, 13:34
Medlem
Nova for the win
Citera
2011-06-14, 17:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boteboi
Valoria!

Vi är atm 10 RL's som lirar tillsammans där, alla är mellan level 120-185 och vi har rätt stora planer på att ta över servern om ca 2 månader.
Recruitar folk för fulla muggar just nu och det ser rätt lovande ut!

pm'a namn har 88 ek där just nu men har en transferable 230 ek också
Citera
2011-06-15, 00:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ApocalypseDude
Jo lirade själv Thoria nyligen för andra gången. Säkert soft värld om man har allt, men behöver man köpa en K axe tar det två dagar för det är inte en jävel som använder trade typ. Man kan ha många spawns och så tycker jag då det är lite folk, men vart huntad snabbt och tror det förekommer en hel del PA när man väl kommer upp lite i level också.

Kör Nova igen nu i brist på annat. Trivs inte svinbra, men får duga tills jag hittar en server värdig min närvaro

Om du har funderat på att spela med premium konto så finns alltid premia, dock har världen kanske haft sina bättre tider. Känns ostabil, var aldrig krig här förr.
Citera
2011-06-15, 02:26
Medlem
Estresss avatar
Är jag ensam om att lira non-pvp? Har för många vänner för att byta. Förut kände jag att meningen med tibia var att döda andra :P nu känner jag mer sug efter att hunta ostört
Citera
2011-06-15, 02:48
Medlem
chullans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Estress
Är jag ensam om att lira non-pvp? Har för många vänner för att byta. Förut kände jag att meningen med tibia var att döda andra :P nu känner jag mer sug efter att hunta ostört
Fast det kan man ju knappt på non pvp.
Citera
2011-06-15, 03:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av chullan
Precis.
Citera
2011-06-15, 05:02
Medlem
Estresss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chullan

Fast man slipper bli dödad. Det var det jag syftade på
Citera
2011-06-15, 07:10
Medlem
ApocalypseDudes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Estress

Lirade upp en 70~ RP på non-pvp en gång. Aldrig vart med om att blivit mer pissad på alltså, folk skiter ju fullkomligt fan i att man huntar på ett spawn, dom går in och dödar mobsen bara. Jag klarade inte av det länge i alla fall.

Vi som lirar PvP känner nog på sig lätt när någon kommer från en non-pvp värld, dom tror man kan vara flera i ett spawn. Så jävla skönt att ha något att säga till om på PvP bara.
Citera
2011-06-15, 07:27
Medlem
Stjaertsmoers avatar
Citat:
Bara kötta necros i yalahar, du kommer gå plus med dina skills och kan ju alltid gå fetplus och loota boh. Dragons skulle du dra plus utan svårigheter på också, för att höja expn kan du dra en dl då och då, om du inte är ny såklart.

16 par boh på 4000 necros fick jag när jag gjorde tasken. 2 skull staffs, 6 spellbooks och 350~ sånadära böcker. Jag som ville ha en jävla noble axe
Citera
2011-06-15, 07:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stjaertsmoer
16 par boh på 4000 necros fick jag när jag gjorde tasken. 2 skull staffs, 6 spellbooks och 350~ sånadära böcker. Jag som ville ha en jävla noble axe

Kanske dags att hunta Serpent Spawns?
Citera
2011-06-15, 07:49
Medlem
mrcuuls avatar
Citat:
Lirade upp en 70~ RP på non-pvp en gång. Aldrig vart med om att blivit mer pissad på alltså, folk skiter ju fullkomligt fan i att man huntar på ett spawn, dom går in och dödar mobsen bara. Jag klarade inte av det länge i alla fall.

Vi som lirar PvP känner nog på sig lätt när någon kommer från en non-pvp värld, dom tror man kan vara flera i ett spawn. Så jävla skönt att ha något att säga till om på PvP bara.

Är väl inte allt för många som respekterar på pvp heller även fast man kan bli dödad
Citera
2011-06-15, 09:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mrcuul
Är väl inte allt för många som respekterar på pvp heller även fast man kan bli dödad

Det är en betydligt större skillnad om du spelar pvp. När jag körde Harmonia förr kunde det ibland vara 6 pers i darashia dragons - Du var aldrig ensam. På pvp kan du bli power abused osv, men nej, aldrig mer Harmonia (eller övrig optional pvp)!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in