Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2011-11-12, 17:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av pozie
det finns inte direkt någon stor legend som är svensk. vet inte varför man skulle vara legend på tibia, kan dock tänka på gamla folk från antica, som Knight fang, Zu m.m.

harmonia gänget som är högst lvl och lirat ganska länge. ( på harmonia då)

sen utöver det kan jag inte tänka på någon svensk som gjort något speciellt inom tibia

Ja Zu och knight fang är legender på antica Suprido tycker jag också är en legend även Arieswar är en legend stavning på honom
Senast redigerad av MrGudsson 2011-11-12 kl. 17:18.
Citera
2011-11-12, 17:23
Medlem
pozies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrGudsson
Ja Zu och knight fang är legender på antica Suprido tycker jag också är en legend även Arieswar är en legend stavning på honom
jadå, dem var några till som är värda att nämna men orkar inte lista dem haha :P
Citera
2011-11-12, 17:25
Medlem
Var ett tag sen jag lirade men kikade in och såg att ni snackade om legender, då borde väl ändå
Ambellyn - Azura / Thaldus - Pandoria vara med på listan?
Citera
2011-11-12, 17:38
Medlem
pozies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nisssen
Var ett tag sen jag lirade men kikade in och såg att ni snackade om legender, då borde väl ändå
inte direkt hört något speciellt ambellyn har gjort, de största jag har hört är låten som finns på youtube, tror endast svenskar vet vem han är
Citera
2011-11-12, 17:51
Medlem
fags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nisssen
Skön snubbe, men vad har han gjort för att bli legend?
Citera
2011-11-12, 17:53
Medlem
fags avatar
För övrigt, någon på Olympa?
Citera
2011-11-12, 18:19
Medlem
Del'toro var ju rätt hårda pojkar också från Isara?
Gillade deras stil i krig och hur dom krossade nästan allt motstånd fast inte så legendariskt.
Citera
2011-11-12, 18:31
Medlem
Deathwanderers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fag
För övrigt, någon på Olympa?

jag!;d

namn?

unit på titania va svenskar också.. tunga grabbar!
Citera
2011-11-12, 21:16
Medlem
nix0ons avatar
Tjena! någon som har nå bra tips vart ja kan botta som 57 rp ? Skulle bli väldigt glad om ni också kunde pma scriptet till mig !
Citera
2011-11-13, 11:24
Medlem
Vart skulle man kunna hunta som en 156 ED?
Har inget behov av att gå profit men att inte gå allt för mycket minus hade varit ett plus.
Citera
2011-11-13, 12:41
Medlem
Tjugofems avatar
Blev nyss rejält ägd av en 220 snubbe han bad mig följa med och hjälpa han med nått, så följde med, han bad mig convinca en scoprion vilket jag gjorde, och efter det fick jag en mängd unjusts och red skull :P

jag är inte alls upprörd då jag inte bryr mig om spelet, hade bara på skräp saker då jag bara randomar/leker på charen (en mängd a.stars och boh iofs men bry), men undrar bara lite hur han gjorde stod det lowbies som blivit poisnd och heala till ja convinca? eller vadå

//egd kille
Citera
2011-11-13, 13:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjugofem
Blev nyss rejält ägd av en 220 snubbe han bad mig följa med och hjälpa han med nått, så följde med, han bad mig convinca en scoprion vilket jag gjorde, och efter det fick jag en mängd unjusts och red skull :P

jag är inte alls upprörd då jag inte bryr mig om spelet, hade bara på skräp saker då jag bara randomar/leker på charen (en mängd a.stars och boh iofs men bry), men undrar bara lite hur han gjorde stod det lowbies som blivit poisnd och heala till ja convinca? eller vadå

//egd kille

.Det de gör är att poisona 3 noobs med samma scorpion som du convincar.
När du sedan convincar den är det som om du gör damage på alla tre, du får WS.
Den andra personen dödar sedan de tre noobsen och du får RS.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in