Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-06-04, 00:11
Medlem
tokfan står i thais å slänger grejjer... e du hackad elr bara dum?
Citera
2011-06-04, 00:23
Medlem
Några servrar som inte är pl/br dominerade som det går att spela på och bli PA:ad av en svensk iaf?
Funderar på att börja lira lite nu i sommar.
Är det svårt att skaffa mounts btw?
Citera
2011-06-04, 00:26
Medlem
pozies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ApocalypseDude
Nej, nu ska jag fan sätta mig ner och lära mig göra dugliga scripts själv med NeoBot. 90% av alla på forumet är buggiga eller gamla så man går och dör hela jävla tiden.
det är riktigt lätt att göra scritps, lär dig bara special arreas, det som är svårast, dock viktigast att veta

Citat:
Ursprungligen postat av maxsuger
tokfan står i thais å slänger grejjer... e du hackad elr bara dum?
eller så har han insett vilken pissspel tibia är, det har alltid varit dåligt, och kommer alltid vara det. och dem som säger det var bättre förr, är helt bakom flötet. tibia var kul när man var 14, man växer upp, inte tibia som blir dåligt med tiden
Citera
2011-06-04, 00:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xide
Några servrar som inte är pl/br dominerade som det går att spela på och bli PA:ad av en svensk iaf?
Funderar på att börja lira lite nu i sommar.
Är det svårt att skaffa mounts btw?

Nova 70% svenskar typ
Citera
2011-06-04, 00:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pozie
det är riktigt lätt att göra scritps, lär dig bara special arreas, det som är svårast, dock viktigast att veta

eller så har han insett vilken pissspel tibia är, det har alltid varit dåligt, och kommer alltid vara det. och dem som säger det var bättre förr, är helt bakom flötet. tibia var kul när man var 14, man växer upp, inte tibia som blir dåligt med tiden

Så han e hackad asså?
Citera
2011-06-04, 00:35
Medlem
pozies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maxsuger
Så han e hackad asså?
beror väll på vad han slänger ut. jag har flera gånger rensat mitt dp genom o slänga ut skit, och menar inte saker som p-armors, utan även rares.

dock är det inte många hackers som slänger ut saker, utan snor allt

premia har ju länge varit svenskdominerat, dock när jag slutade så fick jag höra att topguilden fick penis av några från lunara tror jag, som inte var endast svenskar, utan en blanding utav pl/svenskar. (om jag inte har helt fel)

är du ute efter ett skönt community så skulle jag köra på premia, kolla dock upp om det är svenskt fortfarande. annars kör på nova som någon innan sa
Senast redigerad av pozie 2011-06-04 kl. 00:37.
Citera
2011-06-04, 01:01
Medlem
chullans avatar
Citat:
beror väll på vad han slänger ut. jag har flera gånger rensat mitt dp genom o slänga ut skit, och menar inte saker som p-armors, utan även rares.

dock är det inte många hackers som slänger ut saker, utan snor allt

premia har ju länge varit svenskdominerat, dock när jag slutade så fick jag höra att topguilden fick penis av några från lunara tror jag, som inte var endast svenskar, utan en blanding utav pl/svenskar. (om jag inte har helt fel)

är du ute efter ett skönt community så skulle jag köra på premia, kolla dock upp om det är svenskt fortfarande. annars kör på nova som någon innan sa
Jo vi fick penis av lunara folket, dock enbart för att vi hade för mycket char lovers bland oss som aldrig krigat förut.
Folk drog och det blev ju en kedjereaktion. Vi transferar dock tillbaka i slutet av augusti oavsett om dem stannar eller ej. Hade dock helst sett att dem stanna så man kunde få utkräva hämnd. ^^
Det är inte mycket av communityn kvar på Premia.
Citera
2011-06-04, 01:12
Medlem
Ingen som kör på selena? Började nyss igen.. fresh start och tog random server fick bli selen .. brukade lira en 190 rp med varning som jag sålde dock
Citera
2011-06-04, 05:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chullan
Jo vi fick penis av lunara folket, dock enbart för att vi hade för mycket char lovers bland oss som aldrig krigat förut.
Folk drog och det blev ju en kedjereaktion. Vi transferar dock tillbaka i slutet av augusti oavsett om dem stannar eller ej. Hade dock helst sett att dem stanna så man kunde få utkräva hämnd. ^^
Det är inte mycket av communityn kvar på Premia.

Ändå satt ni i månader och trodde er på forum.. skönt att dem kicka ut er iaf. =)

@pozie; Jag kan onekligen säga att Tibia var grymt back in the days om man bortser från kicks osv, hade inget med åldern att göra.
Citera
2011-06-04, 08:45
Medlem
pozies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rawb
Ändå satt ni i månader och trodde er på forum.. skönt att dem kicka ut er iaf. =)

@pozie; Jag kan onekligen säga att Tibia var grymt back in the days om man bortser från kicks osv, hade inget med åldern att göra.
tibia var grymt när det var helt nytt, när man hade sämst dator som inte klarade något annat, om man jämför tibia med andra spel som finns idag, så är tibia värdelöst, tycker iaf jag
Citera
2011-06-04, 09:19
Medlem
Citat:
tibia var grymt när det var helt nytt, när man hade sämst dator som inte klarade något annat, om man jämför tibia med andra spel som finns idag, så är tibia värdelöst, tycker iaf jag

Mjo alla har ju sin smak. Jag älskade spelet eftersom det var helt unikt på sitt sätt, dvs man kunde bokstavligt talat äga en server om man hade orken/tiden. Såvitt jag vet så har det aldrig gått/går det inte att göra nåt liknande på andra spel.
Citera
2011-06-04, 12:07
Medlem
Någon som lirar på Rubera?
Eller någon som bara vill sammarbeta? Kan börja på din värld isåfall
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in