Citat:
Ursprungligen postat av Sixerzi
Vad har du för EQ? Skills? Hur mycket pengar har den? Addons? Finns det andra chars på accountet? Har accountet blivit bannat eller fått deletion warning? Finns rec key?
Svara på allt det sen går det sätta ett pris

94/89 i skills, använder club. Har aldrig bottat eller fuskat på annat vis, har full barbarian, full knight, full citizen, full nightmare, full druid, full norseman, full jester, den goda yalahari-gubben, första addonen på warmaster. Samt en lvl 62 ED med full wizard, ML 53 tror jag.
Eq: nightmare shield, dwarven/golden legs, MPA/windborn colossus armor, obsidian truncheon, draken boots/softs, zaoan helmet.
Quests: Har gjort anni, tog björnjäveln eftersom jag samlar på dockor och skit. Har gjort hela inq, förutom sista rummet... har blå djinn, rashid, trainroom-questet, yalahar questet, 50 poäng hos grizzly adams, har dödat 4000 necros, blood brothers, elemental spheres, banuta, banshee, poi, ice islands, postman, new frontier. Har alltså kvar både children of the revolution och wrath of the emperor att göra.
Items: har deco för 2 miljoner ungefär, 200k rent, lite loot värt 150k kanske som jag inte orkar sälja, 30k oz bara p-legs

även spellwands som räcker ett helt år om man vill skilla.