2011-05-25, 17:28
Medlem
mrcuuls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av j0ik
Vi är ett gäng rlpolare på 7-8 st som jag sa tidigare, bara att haka på valoria ifall du vill och känner för att hänga med ett gäng norrlänningar
Piteå?;D
Citera
2011-05-25, 17:48
Medlem
Någon insatt som kan rekommendera en sida/person som säljer guld på Antica? Hade behövt en miljon.
Citera
2011-05-25, 17:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mrcuul
Piteå?;D

ohja
Citera
2011-05-25, 17:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rosenkvarts
Någon insatt som kan rekommendera en sida/person som säljer guld på Antica? Hade behövt en miljon.

BlackD forumet är bra, annars så är neo-gold.com riktigt bra också.
Citera
2011-05-25, 18:16
Medlem
Många som lirar på Olympa? :P
Är rl med Jaeg, men är sugen på att lira mer med någon som är runt min egen lvl (60 atm)
Pm:a med namn isf
Citera
2011-05-25, 18:52
Medlem
ApocalypseDudes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mongoul
Jag lirar på Nova, och om vi skulle skapa en guild tillsammans kanske världen skulle bli roligare med skönt teamplay känner ett par personer som lirar på servern, dock ingen 100+ :/

Nice! Dra ett PM med namn slipper jag dra mina namn, har en sorc, paladin och knight, alla lowies typ för jag vet inte riktigt vad jag ska satsa på ännu. Alltid gillat paladins och vet hur man ska lira dom bra men lite less på dom. Knights verkar ha blivit aningen bättre men är lik förbannat skittråkiga att expa....även fast man bottar är dom tråkiga som as. Sorcerer är ju alltid skoj att expa med, fast dom har ju blivit sämre med tanke på cooldowns, inte för att jag kör med annat än exori strikes atm men lär ju kännas av senare.

Och ja, det skulle vara nice att göra en guild faktiskt så det händer något någon gång.
Citera
2011-05-25, 18:56
Medlem
mrcuuls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av j0ik
ohja
nickar du på valoria?, spelar också där;D
skicka pm om du inte vill skriva här
Citera
2011-05-25, 19:20
Medlem
mrcuuls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ApocalypseDude
Nice! Dra ett PM med namn slipper jag dra mina namn, har en sorc, paladin och knight, alla lowies typ för jag vet inte riktigt vad jag ska satsa på ännu. Alltid gillat paladins och vet hur man ska lira dom bra men lite less på dom. Knights verkar ha blivit aningen bättre men är lik förbannat skittråkiga att expa....även fast man bottar är dom tråkiga som as. Sorcerer är ju alltid skoj att expa med, fast dom har ju blivit sämre med tanke på cooldowns, inte för att jag kör med annat än exori strikes atm men lär ju kännas av senare.

Och ja, det skulle vara nice att göra en guild faktiskt så det händer något någon gång.
Om du tar 110 på din sorc kan du göra souleaters med gfb, det är fet profit där och typ 500-600k/h med grön lina;p
Citera
2011-05-25, 21:45
Medlem
ApocalypseDudes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrcuul
Om du tar 110 på din sorc kan du göra souleaters med gfb, det är fet profit där och typ 500-600k/h med grön lina;p

Gott, ska jag tänka på när jag kommer dit. Köpte en mille till nu som jag tänkte använda för att dra upp charen snabbt nu i början, den andra millen gick mest åt på gear jag kommer använda, addons och lite annat bajs.

Är inte van vid mage, mer av en rp människa. Någon som har något tips hur jag kan expa en 36MS snabbt som satan? Tänkte om det är något ställe där man bara kan GFBa sönder eller så, jag vet inte. Springa runt i Tarpit och latja har jag tröttnat på nu efter typ 15 levels där. Kommer lätt upp i 60-70K/H timmen där med gröna expn men vill ha mera.

Men kanske inte går att få mycket mera om man inte ha en blocker typ?
Citera
2011-05-25, 21:50
Medlem
Citat:
Gott, ska jag tänka på när jag kommer dit. Köpte en mille till nu som jag tänkte använda för att dra upp charen snabbt nu i början, den andra millen gick mest åt på gear jag kommer använda, addons och lite annat bajs.

Är inte van vid mage, mer av en rp människa. Någon som har något tips hur jag kan expa en 36MS snabbt som satan? Tänkte om det är något ställe där man bara kan GFBa sönder eller så, jag vet inte. Springa runt i Tarpit och latja har jag tröttnat på nu efter typ 15 levels där. Kommer lätt upp i 60-70K/H timmen där med gröna expn men vill ha mera.

Testa att jaga drakar; garanterat slöseri, men du lär få mycket erfarenhet.
Citera
2011-05-25, 22:46
Medlem
mrcuuls avatar
Citat:

Paya bara ngn typ 150ek eller rp och fråga om dom kan blocka penusiela tomb - 3 eller 4 åt dig. Där får du upp mot 200-300k/h med gfb. Tror det är det bästa om du vill köra snabbast och inte bryr dig om waste
Citera
2011-05-26, 00:22
Medlem
när börjar man hunta roliga saker som knirre????
Har crownset, tower shield, knight axe 67/65
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in