Flashback bygger pepparkakshus!
2011-05-24, 20:56
Medlem
[quote=pozie]soft, lvls? hade gärna hängt på efter som mina polare slutat, har dock inte råd mer world transfer för rl cash xD och så har jag bara min 50 rp kvar som kan transfera

Vi är runt 7-8 st, allt från 120 till 170+, vi började om att lira för en månad sen efter att ha lessnat på wow ännu en gång , ah i see, ja klart inte så värt att transfera en lvl 50 kanske, waste på cash
Citera
2011-05-24, 21:25
Medlem
Det finns inget svensk team som letar efter mer SD power? Så länge det är german server och pvp så är jag nöjd. Kommer börja om från scratch.

Har haft en 190 RP så har krigat och är inte helt efterbliven.

Kommer botta upp en ny char och lira seriöst. PMa gärna för mer info etc
Citera
2011-05-24, 21:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TjurFitta
Det finns inget svensk team som letar efter mer SD power? Så länge det är german server och pvp så är jag nöjd. Kommer börja om från scratch.

Har haft en 190 RP så har krigat och är inte helt efterbliven.

Kommer botta upp en ny char och lira seriöst. PMa gärna för mer info etc

Vi är ett gäng rlpolare på 7-8 st som jag sa tidigare, bara att haka på valoria ifall du vill och känner för att hänga med ett gäng norrlänningar
Citera
2011-05-24, 22:04
Medlem
Deathwanderers avatar
bah ahr en 176 ek där, dock med del varning o free acc.. o ingen eq.. våre roligt annars o döda lite xD

mhm när ja tänker efter så har ja en 90+ ed där också.. kan ju fixa nå sds o hjälpa till nångång kanske..

min main server e hiberna, fler som lirar där?
Citera
2011-05-24, 22:05
Medlem
pozies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av j0ik
Vi är ett gäng rlpolare på 7-8 st som jag sa tidigare, bara att haka på valoria ifall du vill och känner för att hänga med ett gäng norrlänningar
hade joinat om ni visste någon som säljer transfers för tibia cash, då hade jag kunnat tänka mig att transfera min rp och lvla den, har en del prem kvar på den haha
Citera
2011-05-24, 22:38
Medlem
wusligs avatar
Citat:

Kan känna att ni borde migga xerena och hjälpa oss döda polackerna
Citera
2011-05-25, 09:10
Medlem
Citat:

Jag kommer med en 180+ MS till Valoria om en månad

Då joinar jag er och slaktar en bunt pls
Citera
2011-05-25, 09:18
Medlem
ApocalypseDudes avatar
Fler som lirar Nova? hunnit dragit en 35MS, 24EK, 20RP nu men verkar vara en tråkig värld måste jag säga. Verkar inte vara något bra community så att säga. Vet inte om jag ska byta, men det skulle kännas fittigt eftersom jag köpt en mille på Nova.

Någon som kan rekommendera en annan server (ska och måste vara PvP) som är schysst? Jag kan ju spela på två världar!

Dra gärna PM eller skriv här om ni lirar på en värld som ni tror kan vara skoj att starta from scratch på!
Citera
2011-05-25, 11:22
Medlem
Ingen som lirar harmonia? :P Isf adda mig :P Raluvi 43 MS
Citera
2011-05-25, 13:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pozie
hade joinat om ni visste någon som säljer transfers för tibia cash, då hade jag kunnat tänka mig att transfera min rp och lvla den, har en del prem kvar på den haha

hmm, men du skulle inte kunna skrapa ihop 200 spänn på något sätt?

Citat:
Ursprungligen postat av wuslig
Kan känna att ni borde migga xerena och hjälpa oss döda polackerna
haha, en av oss har just miggat till valoria, skulle kännas lite taskigt och lämna han där

Citat:
Ursprungligen postat av WopWapWoo
Jag kommer med en 180+ MS till Valoria om en månad

Då joinar jag er och slaktar en bunt pls

Perfa!
Citera
2011-05-25, 13:53
Medlem
Mongouls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ApocalypseDude
Fler som lirar Nova? hunnit dragit en 35MS, 24EK, 20RP nu men verkar vara en tråkig värld måste jag säga. Verkar inte vara något bra community så att säga. Vet inte om jag ska byta, men det skulle kännas fittigt eftersom jag köpt en mille på Nova.

Någon som kan rekommendera en annan server (ska och måste vara PvP) som är schysst? Jag kan ju spela på två världar!

Dra gärna PM eller skriv här om ni lirar på en värld som ni tror kan vara skoj att starta from scratch på!
Jag lirar på Nova, och om vi skulle skapa en guild tillsammans kanske världen skulle bli roligare med skönt teamplay känner ett par personer som lirar på servern, dock ingen 100+ :/
Citera
2011-05-25, 15:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wuslig
hahaha jag blir fan glad när någon försöker pka mig. Lite action...allvarligt, losar typ max 10% exp och cahs på twist. Det är fan dyrare att wasta pots på att ta sig till dp än att dö xDD

tibia är förstört sedan länge...Går inte döda någon sen exhaus timern på e-wave och ue och skit introducerades, och det har dessutom försört mage hunting så in i norden.

Allvarligt, man måste typ ha 150+ levels på killen du ska döda, eller vara i överläge 4v1...svårt att heala med exura och exura gran? nix..lägg upp magwalls och entra dp...ty cipsoft, ni har gjort tibia till ett jävla grinding spel..

MEN jag spelar det likt förbannat ändå, för när det väl händer något så är det trots allt rätt ball.
Word där, bra beskrivet... därför jag bestämde mig för att sluta. Spelade (likförbannat) vidare ett tag till o försökte, men när mages är sämst i PvP (i motsats mot från classic tibia då mages ROCK'd!!) så är det fan inte kul längre... sämst på hunting med.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in