2011-02-08, 07:50
Medlem
EX 114 ED på Lunara (Davey).

Tröttnade helt på det så gjorde en post på forum som löd :

Tired of this ridicilous game, been botting since day one. Just f*cking delete me already.

Hade del-warning så försvann rätt fort
Citera
2011-02-08, 12:53
Medlem
Nayelis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bruna Baronen
Förut så kunde man ju iaf trapa folk och döda botter även på non-pvp världar men inte ens det går att göra nu :S

I princip det som gjorde att jag helt slutade lira Tibia. Hade tröttnat en del på spelet då non-pvp inte är så fett i längden och när dom tog bort min ingamehobby så var det spiken i kistan. Lirade också på celesta.
Citera
2011-02-08, 18:48
Medlem
Bruna Baronens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haineko
EX 114 ED på Lunara (Davey).

Tröttnade helt på det så gjorde en post på forum som löd :

Tired of this ridicilous game, been botting since day one. Just f*cking delete me already.

Hade del-warning så försvann rätt fort

Det var ju ganska onödigt, du kunde gett mig accet =)
Citera
2011-02-10, 11:29
Medlem
paltmoss avatar
köpte nyss prem till min 200 knight och tänkte börja spela igen.. men vad fan har dom gjort? typ 10sec cooldown på exori å sånt -.-

hur fan huntar man nu på en highlvl knight ens?
Citera
2011-02-10, 11:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av paltmos
köpte nyss prem till min 200 knight och tänkte börja spela igen.. men vad fan har dom gjort? typ 10sec cooldown på exori å sånt -.-

hur fan huntar man nu på en highlvl knight ens?

Hahaha, va? 10 sec CD? Tibia var ju alltid emot Cooldown, cipsoft har verkligen fuckat up. Är verkligen glad att jag sålde alla mina gubbar då tibia gubbar gick för något. Sålde alla tillsammans för över 13 tusen.
Citera
2011-02-10, 11:57
Medlem
Soldats avatar
Någon som lirar i Kyra ?

Är 200+ knight och letar efter lite folk... Tibia är fan helt dött! bara 300-400spelare online hela tiden, känns som en "populated" OT! helt galet.
Citera
2011-02-10, 12:45
Medlem
Bruna Baronens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Soldat
Någon som lirar i Kyra ?

Är 200+ knight och letar efter lite folk... Tibia är fan helt dött! bara 300-400spelare online hela tiden, känns som en "populated" OT! helt galet.

Om du tröttnar kan du alltid ge mig gubben
Citera
2011-02-10, 14:11
Medlem
Får man skriva om tibia ot i denna sektion? Känns som att real tibia players hatar tibia ot?

Men jag ska iallafall connecta till en ot och undrar vad det är man ska skriva i klienten. Har för mig att man ska: Högerklick på tibia ikonen - egenskaper - sen ska man skriva in något. Någon som vet vad och vart man ska skriva in det?
Citera
2011-02-10, 15:23
Medlem
Elacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AaaBbbCccDdd
Får man skriva om tibia ot i denna sektion? Känns som att real tibia players hatar tibia ot?

Men jag ska iallafall connecta till en ot och undrar vad det är man ska skriva i klienten. Har för mig att man ska: Högerklick på tibia ikonen - egenskaper - sen ska man skriva in något. Någon som vet vad och vart man ska skriva in det?

Har för mig att det finns en tråd för OT relaterade frågor, men för att kunna connecta till OTs nuförtiden så måste du ladda ner en ipchanger vilket du kan göra här: http://otloader.com/
Citera
2011-02-10, 16:14
Medlem
Soldats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bruna Baronen
Om du tröttnar kan du alltid ge mig gubben

Om du tröttar på din bil kan du alltid ge den till mig
Citera
2011-02-10, 17:44
Medlem
Bruna Baronens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Soldat
Om du tröttar på din bil kan du alltid ge den till mig

Har en gammal Ford som du kan få om du hämtar den. Den funkar.
Citera
2011-02-10, 17:48
Medlem
Bennehues avatar
Spelade Tibia för typ längesen men e sugen på o se hur det ser ut nu... känns som om många e negativa till det dock. :/

Men om det är någon som vill ge bort sitt acc så tar jag gärna emot!

PMA
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in