Förut så kunde man ju iaf trapa folk och döda botter även på non-pvp världar men inte ens det går att göra nu :S
I princip det som gjorde att jag helt slutade lira Tibia. Hade tröttnat en del på spelet då non-pvp inte är så fett i längden och när dom tog bort min ingamehobby så var det spiken i kistan. Lirade också på celesta.
köpte nyss prem till min 200 knight och tänkte börja spela igen.. men vad fan har dom gjort? typ 10sec cooldown på exori å sånt -.-
hur fan huntar man nu på en highlvl knight ens?
Hahaha, va? 10 sec CD? Tibia var ju alltid emot Cooldown, cipsoft har verkligen fuckat up. Är verkligen glad att jag sålde alla mina gubbar då tibia gubbar gick för något. Sålde alla tillsammans för över 13 tusen.
Får man skriva om tibia ot i denna sektion? Känns som att real tibia players hatar tibia ot?
Men jag ska iallafall connecta till en ot och undrar vad det är man ska skriva i klienten. Har för mig att man ska: Högerklick på tibia ikonen - egenskaper - sen ska man skriva in något. Någon som vet vad och vart man ska skriva in det?
Får man skriva om tibia ot i denna sektion? Känns som att real tibia players hatar tibia ot?
Men jag ska iallafall connecta till en ot och undrar vad det är man ska skriva i klienten. Har för mig att man ska: Högerklick på tibia ikonen - egenskaper - sen ska man skriva in något. Någon som vet vad och vart man ska skriva in det?
Har för mig att det finns en tråd för OT relaterade frågor, men för att kunna connecta till OTs nuförtiden så måste du ladda ner en ipchanger vilket du kan göra här: http://otloader.com/