Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-11-08, 19:03
Medlem
miniCarls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BePatient
Tränar man shielding mer effektivt som no-vocation än som sorcerer?
samma
Citera
2010-11-08, 19:05
Medlem
BePatients avatar
Citat:
Ursprungligen postat av miniCarl
samma
Tack!
Citera
2010-11-09, 02:05
Medlem
stolpsk0tts avatar
Verkar vara en del som lirar xerena här! Har ni några härliga chars (100+) eller kör ni lägre? Kan ju vara kul att veta!
Citera
2010-11-09, 03:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stolpsk0tt
Verkar vara en del som lirar xerena här! Har ni några härliga chars (100+) eller kör ni lägre? Kan ju vara kul att veta!

Nyss börjat lite smått, en sorc på 20 och en knight på 16, haft mycket plugg så ska börja köra mycket snart
Citera
2010-11-09, 12:35
Medlem
stolpsk0tts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wiberg13
Nyss börjat lite smått, en sorc på 20 och en knight på 16, haft mycket plugg så ska börja köra mycket snart

ok! Jag har också precis börjat igen efter en hack, så har väl inte sådär jättemycket skit att bjuda på... men om du behöver lvl 50 health potions så har jag ett par stycken! Har något p set också om du nu behöver det haha

PMa om du behöver något skit så ska vi se om vi kan fixa!
Citera
2010-11-09, 13:48
Medlem
Harmonia, någon?
Citera
2010-11-09, 13:55
Medlem
Man kan bli bannad om man använder NG, samma med elfbot (när det gick att använda). Neobot verkar dock vara undetected, i princip alla jag känner som spelar Tibia använder den. Spelar förövrigt på Antica, 123 ED och 111 MS.
Citera
2010-11-09, 16:53
Medlem
Busfroe1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wrw
Man kan bli bannad om man använder NG, samma med elfbot (när det gick att använda). Neobot verkar dock vara undetected, i princip alla jag känner som spelar Tibia använder den. Spelar förövrigt på Antica, 123 ED och 111 MS.

Jag funderar stark på att byta till antica, lirade där för en massa år sen när dark side och alliance fortfarande krigade, är det en bra server i dagsläget? Jag fattar att det säkert finns mycket pa's etc men det finns det överallt! Är 46rp, känner några där så därav valet av bytet
Citera
2010-11-09, 18:19
Medlem
tangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Busfroe1
Jag funderar stark på att byta till antica, lirade där för en massa år sen när dark side och alliance fortfarande krigade, är det en bra server i dagsläget? Jag fattar att det säkert finns mycket pa's etc men det finns det överallt! Är 46rp, känner några där så därav valet av bytet

kör på det. finns en del svenskar. lirar själv där men är uber noob än så länge och har inte så mycket tid just nu.
Citera
2010-11-10, 17:28
Medlem
ManUnitedFans avatar
Jag har en lvl 25 paladin men tycker att jag har för dåliga skills. Hur ska jag göra för att få upp distance fight snabbt.
Citera
2010-11-10, 17:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ManUnitedFan
Jag har en lvl 25 paladin men tycker att jag har för dåliga skills. Hur ska jag göra för att få upp distance fight snabbt.

Kan ju vara bra att säga vilken dist du har nu. Men det bästa borde ju att få någon att summona en monk, alternativt att köpa massa small stones och träna på minos eller något annat, beroende på dist.

Verkar vara många som lirar Xerena här, funderar kanske på att transfa dit. Så om någon är snäll och svarar på mina frågor, så vore det snällt;
Finns det mycket PA's där?
Hur länge får man vänta på spawns, tex darashia dragons, osv?
Vilken är den ledande guilden?

Tacksam för svar .
Citera
2010-11-10, 17:53
Medlem
ManUnitedFans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drazzie
Kan ju vara bra att säga vilken dist du har nu. Men det bästa borde ju att få någon att summona en monk, alternativt att köpa massa small stones och träna på minos eller något annat, beroende på dist.

Verkar vara många som lirar Xerena här, funderar kanske på att transfa dit. Så om någon är snäll och svarar på mina frågor, så vore det snällt;
Finns det mycket PA's där?
Hur länge får man vänta på spawns, tex darashia dragons, osv?
Vilken är den ledande guilden?

Tacksam för svar .
Min dist ligger på 54 just nu!!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in