Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-06-08, 04:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tobeo
Är det någon som har en aning om man kan strunta i o döda Black Knight i BK questen och bara ta grejerna o sticka i portalen eller om man behöver döda han för att komma ut?
Ja det skulle jag tro. Men det är väl bara o testa, om det inte går, så går du ut igen. Eller?

http://tibia.wikia.com/wiki/Black_knight

Står ju inget om att man skall döda den så.
Citera
2010-06-08, 11:00
Medlem
Messinhos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tobeo
Är det någon som har en aning om man kan strunta i o döda Black Knight i BK questen och bara ta grejerna o sticka i portalen eller om man behöver döda han för att komma ut?

Det går alldels utmärkt att strunta i att döda Black Knighten. Bara och springa.
Citera
2010-06-09, 02:33
Bannlyst
Hmm okej, nu har jag ett litet problem.

Har skitigt i mina skills, ligger nu på 67/62 på lvl 52 EK, slime kan jag inte träna på, dom dör för fort. Monk, den är för stark.

Så, vad finns det för wild creatures man kan träna på? Gärna ett litet off place så man inte blir PKad när man står lite AFK...

Tack på förhand!
Citera
2010-06-09, 15:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sotegihe
Hmm okej, nu har jag ett litet problem.

Har skitigt i mina skills, ligger nu på 67/62 på lvl 52 EK, slime kan jag inte träna på, dom dör för fort. Monk, den är för stark.

Så, vad finns det för wild creatures man kan träna på? Gärna ett litet off place så man inte blir PKad när man står lite AFK...

Tack på förhand!
Om det är pvp så läs det här inlägget
Citera
2010-06-09, 21:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kharabirasak
Om det är pvp så läs det här inlägget
Redan blivit bannad 1 gång för bot, tänker inte riskera accet för det. Dessutom letar jag efter creatures, inte mot players :/

F.ö., någon som vet vad förkortningarna "flw" och "vlw" betyder?

Ett antal BR's har skrivit detta.
Senast redigerad av sotegihe 2010-06-09 kl. 22:26.
Citera
2010-06-10, 17:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smygrökarn
Jag tycker inte direkt att bottarna börjar försvinna, på Selena där jag spelar så är det sjukt många bottare, typ fler än vanliga spelare och kommer nya hela tiden, tror aldrig Cip kommer få bukt med bottandet...

Det kommer dom inte, det är ändå 99% bara moneymakers som blir bannade å en moneymaker hinner bli ganska bra lvl innan den blir bannad så räkna med botters på alla facc lvl 40-60 ställen där man får bra med profit ^^
Citera
2010-06-11, 22:12
Medlem
Dreijers avatar
Började precis med en ny karaktär på Antica, vad bör jag välja för class?
Citera
2010-06-11, 22:17
Medlem
Mongouls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dreijer
själv så gillar jag druids, men om du ska botta kör på knight och om du har en grym bot kan du köra en paladin som går och kör refills på spears!
Citera
2010-06-11, 23:33
Medlem
Citat:

Är man nybörjare ska man ta mage om man vill ha utmaning, knight är lättast och paladin segast. Men paladin blir roligast att spela som level 150+
Citera
2010-06-12, 07:11
Medlem
Dreijers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mongoul
själv så gillar jag druids, men om du ska botta kör på knight och om du har en grym bot kan du köra en paladin som går och kör refills på spears!
Jag har aldrig bottat förr, kommer nog inte göra det nu heller! Antar att mage = Sorcerer?

Citat:
Ursprungligen postat av Kharabirasak
Är man nybörjare ska man ta mage om man vill ha utmaning, knight är lättast och paladin segast. Men paladin blir roligast att spela som level 150+
Jag har spelat lite förr, men det var ungefär 6-7 år sedan, hehe.
Paladin spelade jag på Warcraft, ty det inte alls är samma sak.
Citera
2010-06-12, 12:15
Medlem
Douloss avatar
Citat:
Antar att mage = Sorcerer?k.
Mage = Sorcer, eller Druid.
Citera
2010-06-12, 12:48
Medlem
Freshprinces avatar
Citat:
Jag har aldrig bottat förr, kommer nog inte göra det nu heller!

Hahaha bot har blivit en del av spelet. Finns inte många nuförtiden som manuellar och sliter.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in