Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-05-24, 18:06
Medlem
StarSuckers avatar
Har aldrig krigat med Dempah, bara mot honom (och då har jag haft Jonthe som leader) och tycker Jonthe är skitbra, han brusar inte upp sig utan håller sig lugn.
Adde är en bra second leader till Jonthe, men när vi har haft Adde utan Jonthe så har det oftast (om inte alltid) gått åt helvete.
Citera
2010-05-24, 19:54
Medlem
Phass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ungsynvinkel
Haha, har märkt det!

Yesbox, men spelar han fortfarande Azura? Vad jag förstått så är hans sorc "Patanou" sedan länge men han kanske har tillgång till andra chars där?
Har inte speciellt bra koll på Azura, men vet att han var delaktig under det senaste kriget de hade. Han känner väl en del, så gubbar är nog inget problem
Citera
2010-05-27, 09:09
Medlem
Flufffens avatar
Efter många timmar träning har jag nu nått mitt slutmål 80/80 på min 61 EK
Någon som har tips på vad jag ska hunta?
Citera
2010-05-27, 09:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flufffen
Efter många timmar träning har jag nu nått mitt slutmål 80/80 på min 61 EK
Någon som har tips på vad jag ska hunta?

Fixa bästa vapnet som finns för din level/vapentyp och dra dragons. Kommer få profit med exura + manas. Helst en Yalahar spawn(utan hydra/serpent spawn) för där kommer det bara 1-2 drags på dig.
Citera
2010-05-27, 09:28
Medlem
Flufffens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kharabirasak
Fixa bästa vapnet som finns för din level/vapentyp och dra dragons. Kommer få profit med exura + manas. Helst en Yalahar spawn(utan hydra/serpent spawn) för där kommer det bara 1-2 drags på dig.

Tack för tipset, skall provas direkt efter dagens arbete
Citera
2010-05-27, 15:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av grohler
Tjo,
Behöver lite vägledning, Ska ta mig ner till banshee queen för att fixa addons, men kommer fan inte ihåg hur man tar sig dit ifrån the isle of kings... Någon som kan säga hur jag ska bära mig åt?

beror på vilken lvl du e. du måste gå till den npc som ser ut som en monk å köpa dej därifrån. kostar olika beroende på vilken lvl du e. i lvl 40+ kostar de 5k iaf. sen går du till båten å skriver. hi, tibia , yes
Citera
2010-05-27, 16:48
Bannlyst
Förlorar man någonting om man flyttar över en karaktär från en värld till en annan? och hur mycket kostar det? måste man vara premium?
Citera
2010-05-27, 16:59
Medlem
Flufffens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av malcon_n
Förlorar man någonting om man flyttar över en karaktär från en värld till en annan? och hur mycket kostar det? måste man vara premium?

Det kostar så mycket (lite) som 19,95 eur. Nej du behöver inte vara premium och här har du en komplett lista över vad som händer när du flyttar gubben http://www.tibia.com/gameguides/?subtopic=manual&section=accounts#changeworld
Citera
2010-05-27, 17:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Flufffen
Det kostar så mycket (lite) som 19,95 eur. Nej du behöver inte vara premium och här har du en komplett lista över vad som händer när du flyttar gubben http://www.tibia.com/gameguides/?subtopic=manual&section=accounts#changeworld
Most items are limited to 1 unit per character. This includes all kinds of weapons, all kinds of armor, most equipment items as well as quest rewards and addon items, e.g. a character can only take along one pair of boots of haste or one magic plate armor.

Fan de va ju rätt kast.. då om man har 10x MPA så måste man välja 9 (om man vill ta med en..) :/
Citera
2010-05-28, 13:45
Medlem
Topppis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av malcon_n
Most items are limited to 1 unit per character. This includes all kinds of weapons, all kinds of armor, most equipment items as well as quest rewards and addon items, e.g. a character can only take along one pair of boots of haste or one magic plate armor.

Fan de va ju rätt kast.. då om man har 10x MPA så måste man välja 9 (om man vill ta med en..) :/

stämmer. suger rätt hårt om man har flera par softs, för serven man byter till kan ha störda priser på dem, bytte från guardia softs 250-300k till olympa där om är värda 500k >.<
Citera
2010-05-29, 02:17
Medlem
Douloss avatar
Ja, vad ska man säga, CipSoft har verkligen lyckats förstöra Tibia.. Vad fan håller dom på med?
Citera
2010-05-29, 02:59
Medlem
Robss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Doulos
Ja, vad ska man säga, CipSoft har verkligen lyckats förstöra Tibia.. Vad fan håller dom på med?
Bättre att fundera på vem som förstörde spelet, Cipsoft eller spelarna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in