Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-05-22, 20:41
Medlem
Mongouls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m0nkee
Börjar du på Antica kan vi säkert fixa någonting värt att starta med iaf =). Man får ju iofs ett ok EQ på Isle of Destiny nu för tiden, men det är ju inte heller kanon. Har förmodligen nått item i DP.
haha jag snackar mer om blue set och typ fire sword m.m om någon fixar det börjar jag igen, kanske t.o.m kan ge tillbaka ännu bättre saker om min kompis slutar efter sommaren
Citera
2010-05-23, 16:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fooulz
Någon som kör på Berylia som har lust att pka eller dylikt?

jag lirar berylia, vad har du för char?
Citera
2010-05-23, 22:50
Medlem
m0nkees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mongoul
haha jag snackar mer om blue set och typ fire sword m.m om någon fixar det börjar jag igen, kanske t.o.m kan ge tillbaka ännu bättre saker om min kompis slutar efter sommaren

Jag menade också items i den stilen. Men nu har jag acc ban tills 15 juni så det var inget än på ett tag
Citera
2010-05-23, 22:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wyrrnxd
Okej, men om ni börjar på Galana är det bara skicka ett PM här så kan jag hjälpa er lite

Hej du

har funderat på kanske börja lira tibia igen. bara undrar lite vad du skulle kunna hjälpa en med om man skulle börja på din värld, galana?
Citera
2010-05-23, 22:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Phas
Det beror helt på vilken server du spelar. Men Dempah är fortfarande en av de mer kända, sedan har du Niklas, som helst av allt sitter tyst. Men han är relativt så känd ändå, främst för sin guild Niklas Söderlund på Obsidia. Men han spelar även på lite andra världar. BSP har jag själv aldrig suttit i ventrilo med, men han är också ett namn som nämns relativt ofta. Sedan har du Adde och Jonthe som höll hus främst på Aurea och Morgana, nu är det inte krig där längre, så vet inte riktigt var de håller hus.

Själv så tycker jag det är stor skillnad på att kriga med en dålig leader och en bra, det är ofta det som är skillnaden mellan seger och förlust

Niklas är väl o krigar på Kyra vad jag vet.
Citera
2010-05-23, 22:56
Medlem
Wyrrnxds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ollwee20
Hej du

har funderat på kanske börja lira tibia igen. bara undrar lite vad du skulle kunna hjälpa en med om man skulle börja på din värld, galana?

Lite gear och pengar kan jag utan problem hjälpa dig med, även blocka lite åt dig när du kommer upp lite i level, jag lirar med ett fåtal RL-polare så jag gör inte mycket mer än att expar när jag spelar så tid finns.
Citera
2010-05-24, 10:27
Medlem
Citat:
Det beror helt på vilken server du spelar. Men Dempah är fortfarande en av de mer kända, sedan har du Niklas, som helst av allt sitter tyst. Men han är relativt så känd ändå, främst för sin guild Niklas Söderlund på Obsidia. Men han spelar även på lite andra världar. BSP har jag själv aldrig suttit i ventrilo med, men han är också ett namn som nämns relativt ofta. Sedan har du Adde och Jonthe som höll hus främst på Aurea och Morgana, nu är det inte krig där längre, så vet inte riktigt var de håller hus.

Själv så tycker jag det är stor skillnad på att kriga med en dålig leader och en bra, det är ofta det som är skillnaden mellan seger och förlust

Fattar inte hur folk kan tycka dempah är skillad? Allt han säger är "Run north east" "Run south".
Han dör konstant på andra chars "Kamikaaze" Är exakt vad han är.

Isf är jonte och BSP mycket bättre en dempah mycket lugnare dör dessutom inte lika mycket =/.
Citera
2010-05-24, 13:10
Medlem
Phass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xtp
Fattar inte hur folk kan tycka dempah är skillad? Allt han säger är "Run north east" "Run south".
Han dör konstant på andra chars "Kamikaaze" Är exakt vad han är.

Isf är jonte och BSP mycket bättre en dempah mycket lugnare dör dessutom inte lika mycket =/.
Aldrig sagt att Dempah är en bra leader eller gör stor skillnad. Sa att en bra leader, gör skillnad.
Citat:
Ursprungligen postat av Ungsynvinkel
Niklas är väl o krigar på Kyra vad jag vet.
Jo precis, han har dött en del
Han lirar även på bla. Azura och Obsidia när det är krig där.
Senast redigerad av Phas 2010-05-24 kl. 13:12.
Citera
2010-05-24, 13:54
Medlem
Citat:
Aldrig sagt att Dempah är en bra leader eller gör stor skillnad. Sa att en bra leader, gör skillnad.

Dom flesta man snackar med som har haft dempah som leader säger att han är den bästa..
men finns bättre BSP / Jonte är bättre tycker jag iaf. Alla har olika åsikter
Citera
2010-05-24, 14:48
Medlem
Holmquists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xtp
Dom flesta man snackar med som har haft dempah som leader säger att han är den bästa..
men finns bättre BSP / Jonte är bättre tycker jag iaf. Alla har olika åsikter

Spelade med alla fyra (Niklas, Jonte, Dempah och BSP) under slutet av Selena kriget och måste säga att Jonte var den bästa ledaren.
Citera
2010-05-24, 14:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Holmquist
Spelade med alla fyra (Niklas, Jonte, Dempah och BSP) under slutet av Selena kriget och måste säga att Jonte var den bästa ledaren.

Skönt att någon står vid min sida .. Dempah har sån kaxig attityd oavsett vad han gör.
Citera
2010-05-24, 18:00
Medlem
Citat:

Haha, har märkt det!

Yesbox, men spelar han fortfarande Azura? Vad jag förstått så är hans sorc "Patanou" sedan länge men han kanske har tillgång till andra chars där?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in