2009-12-12, 16:48
Medlem
Qawseds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flipkin
Tutor forumet.
Vilket skitsnack
Idiot.
Citera
2009-12-13, 19:51
Medlem
Har inte spelat på ett bra tag. Senaste gången var när jag var inne och lirade med FB-guilden på Saphira eller vart det nu var. Har kommit en hel del updates sen dess vad jag har hört, där den stora förändringen skall vara något nytt skull-system. Någon som har lust att förklara lite mera om detta?

Och eftersom mitt intresse om att spela, återigen börjar glida fram, så undrar man vart det är man skall börja spela igen. Jag har tidigare kört på Saphira, Selena, Valoria och någon kort stund på Obsidia. Vad är det som gäller just nu? Vilken värld skall man undvika? Random PKare finns det ju överallt, men på vissa världar mer och på vissa mindre.

Och till slut; Vem har högst level för tillfället? Senast var det Lord'Paulistinha som hade 400+ om jag inte missminner mig.

Tacksam för svar.
Citera
2009-12-15, 20:07
Medlem
Phoenix Wrights avatar
Har bottat en knight 100% afk sedan level 9, nu är den 45. Ska bli intressant att se hur hög level den kan bli innan den blir bannad.

Bottandet sker på ett premium konto samt på en optional pvp värld.
Citera
2009-12-15, 20:26
Medlem
Labaratas avatar
Någon som vet varför mitt NG slutat fungera? köpte det för länge sedan, vart sugen på att botta och nu står det "Your registration key has expired. Please request a new registration key from the automated key recovery system"
Någon?

EDIT: Nvm jag listade ut det själv.
Senast redigerad av Labarata 2009-12-15 kl. 21:03.
Citera
2009-12-15, 20:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nykis
Ja, dock bara lvl 40!

Hehehe okej..
Citera
2009-12-16, 00:31
Medlem
fleshbones avatar
Hmm har en 41 Druid(non prem) tänkte börja lira igen fast själv då .. alla rl's har slutat så ja undrar vilken server bör man börja på? var lirar ni
Citera
2009-12-16, 01:22
Medlem
Fyllevins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zkitz
Tibia är ett skitbra spel, men det är så fyllt med pk'are och snorungar så jag spelar det inte, har letat efter ett stadigt och bra mmorpg nu i snart 2 år men har fan inte hittat något, jag har bytit mmorpg i snitt varje vecka.. Men aldrig är det något speciellt bra, alltid någonting som fattas

Haha, shit vad du måste provat många då, finns det ens så många här på moder jord? , Du överdriver inte lite kanske?
Citera
2009-12-16, 01:57
Medlem
Fyllevins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Phoenix Wright
Har bottat en knight 100% afk sedan level 9, nu är den 45. Ska bli intressant att se hur hög level den kan bli innan den blir bannad.

Bottandet sker på ett premium konto samt på en optional pvp värld.

Hurfan går det ihop med din stamina?
Citera
2009-12-16, 02:17
Medlem
Janniss avatar
Man ser inte ens sin gubbe på tibia! WOW !!!
Citera
2009-12-16, 02:17
Medlem
Fyllevins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mweiner
Har inte spelat på ett bra tag. Senaste gången var när jag var inne och lirade med FB-guilden på Saphira eller vart det nu var. Har kommit en hel del updates sen dess vad jag har hört, där den stora förändringen skall vara något nytt skull-system. Någon som har lust att förklara lite mera om detta?

Och eftersom mitt intresse om att spela, återigen börjar glida fram, så undrar man vart det är man skall börja spela igen. Jag har tidigare kört på Saphira, Selena, Valoria och någon kort stund på Obsidia. Vad är det som gäller just nu? Vilken värld skall man undvika? Random PKare finns det ju överallt, men på vissa världar mer och på vissa mindre.

Och till slut; Vem har högst level för tillfället? Senast var det Lord'Paulistinha som hade 400+ om jag inte missminner mig.

Tacksam för svar.

Vad jag har hört så ska man skippa bl.a Nebula p.g.a den ledande guilden, dem pa-ar allt dem kan komma åt tydligen
Citera
2009-12-16, 02:19
Medlem
chegvaras avatar
hur kan man kolla ifall ens karaktär är kvar?
Citera
2009-12-16, 03:10
Medlem
Wzzys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fyllevin
Hurfan går det ihop med din stamina?

Han menar nog att han aldrig har lirat manuellt bara för det så behöver han ju inte gjort allt på en inloggning.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in