Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2009-02-18, 00:01
Medlem
Någon i guilden som är inne för tillfället?
Citera
2009-02-18, 00:25
Medlem
Fribbäs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av p3pp4r
De har gjort det lättare att expa och så finns det ju självklart folk som har farmat hur länge som helst.. om det vore så väl att den högsta lvln var omkring 250+.. kolla upp Lord'Palistinha.. lvl 400 knigge..

Haha!

Jag som tyckte jag kämpade och var lvl 68, med 81/80 i skills(sword/shield).

Kanske ska börja igen, verkar rätt skoj när man kan gaina sådär snabbt.

Vilket är det svåraste monstret att rå sig på?
Citera
2009-02-18, 00:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fribbä
Haha!

Jag som tyckte jag kämpade och var lvl 68, med 81/80 i skills(sword/shield).

Kanske ska börja igen, verkar rätt skoj när man kan gaina sådär snabbt.

Vilket är det svåraste monstret att rå sig på?

Borde väl vara The Ruthless Seven ;pp
Inte för att man tar någon av dem solo, men ändå.
http://tibia.wikia.com/wiki/The_Ruthless_Seven
Citera
2009-02-18, 01:08
Medlem
The Crashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ceefyra
Någon i guilden som är inne för tillfället?
aadå
Citera
2009-02-18, 02:11
Avstängd
Daniel501s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mweiner
Tjena!
Varför hakar du inte på oss och gör våran guild störst på Saphira? Ju fler som lirar och är med i våran guild, desto roligare. "Ju fler kockar desto bättre soppa" som man brukar säga.. c'mon, haka på!

Hehe som jag sagt tidigare i traden, har varken tid eller orken langre.. lirade Tibia sedan mitten av 99 och slutade 07, det enda jag fick ut av spelet var 7000kr for mina accounts. Det ar mindre an 1000kr om aret i lon! Hehe skamt asido, det ar ett javla kul spel om man gar i skola och inte har nagra som helst ansvarigheter nar det galler att jobba och betala hyra och diverse andra utgifter. Men om Obbe och dem lirar pa Saphira, hall er undan for dem ALSKAR att utnyttja folk. Han brukade lira pa Raid Avatar, vet inte om han fortfarande gor det, han ar bra polare med Nobztrakt och hans ekipage.

Och till killen som undrade om premium ger en fordelar.. hmm det ar en svar fraga, du kan ju ta level 200 utan att ens kopa prem, kommer dock ta ett bra tag. Jag bottade en knight i elf-fortress(nar dom dara addon blommorna salde for mycket och saldes som smor), borjade botta pa level 42 eller nagot, den blev 97 och sen blev den (xlogg) char som vi anvande i krig nar vi var tvugna att xlogga. Nu ar den runt 70 eller nagot lol.

Mvh,
Citera
2009-02-18, 16:20
Medlem
BIuemagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Daniel501
Hehe som jag sagt tidigare i traden, har varken tid eller orken langre.. lirade Tibia sedan mitten av 99 och slutade 07, det enda jag fick ut av spelet var 7000kr for mina accounts. Det ar mindre an 1000kr om aret i lon! Hehe skamt asido, det ar ett javla kul spel om man gar i skola och inte har nagra som helst ansvarigheter nar det galler att jobba och betala hyra och diverse andra utgifter. Men om Obbe och dem lirar pa Saphira, hall er undan for dem ALSKAR att utnyttja folk. Han brukade lira pa Raid Avatar, vet inte om han fortfarande gor det, han ar bra polare med Nobztrakt och hans ekipage.

Och till killen som undrade om premium ger en fordelar.. hmm det ar en svar fraga, du kan ju ta level 200 utan att ens kopa prem, kommer dock ta ett bra tag. Jag bottade en knight i elf-fortress(nar dom dara addon blommorna salde for mycket och saldes som smor), borjade botta pa level 42 eller nagot, den blev 97 och sen blev den (xlogg) char som vi anvande i krig nar vi var tvugna att xlogga. Nu ar den runt 70 eller nagot lol.

Mvh,

Obbe, vem är han? Har hört hans namn nämnas en del på ett forum men aldrig frågat vem han är. Har också hört ett namn, Dempah, om du vet vem det är. Aldrig fattat vem det är, hörde att han spelade på Azura men också på andra servrar?
Citera
2009-02-18, 16:39
Avstängd
Daniel501s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BIuemagic
Obbe, vem är han? Har hört hans namn nämnas en del på ett forum men aldrig frågat vem han är. Har också hört ett namn, Dempah, om du vet vem det är. Aldrig fattat vem det är, hörde att han spelade på Azura men också på andra servrar?

Obbe och Reunion ganget(Gok, Wizav, BSP, Obbe, Dann'o(jag) Jacke-Ekblom, Racta etc etc) typ alla ex North Star fick spela andras chars pa andra servrar i battles, vi brukade lira pa Aurea, Saphira, Morgana, Pandoria, Xerena, Azura, Thoria och sa vidare.. Dempah ar en ny one hit wonder, han ar borta snart.. kanner inte han dock.

Pa Nova:
Obbe = Hexawob, Botidu
BSP = Isahias, Cymcymek
Gok = Risorva, Misylia
Dann'o = Nidhoog, Newmoid, Shay Baros
Jacke = Jacke-Ekblom
Racta = Croccer, Racta
Wizav = Wizav

Det var typ varan frontline under Reunion vs Ragnarok tiden.

Mvh,
Citera
2009-02-18, 18:00
Medlem
Fan funderar på att ge detta spelet en chans till i väntan på darkfall. Om det inte skulle vara något att ha så är nog tibia grejen.

Gjorde nyss en char på saphira som heter Otrevlig. Får se vad det blir för voc men favoriten hittills har varit sorcerer så kör nog på det.

Måste bara fråga om ni är totala carebears eller finns det planer på att göra PK noobchars senare? Alltid ett roligt sätt att få in extra pengar på.
Citera
2009-02-18, 18:29
Medlem
Kafes avatar
Har också skapat en karaktär på Saphira vid namn "Din Farfar". Om någon vill supplya lite eq så vore det hur schysst som hellst.
Citera
2009-02-18, 19:18
Medlem
Insuliins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Satya
Fan funderar på att ge detta spelet en chans till i väntan på darkfall. Om det inte skulle vara något att ha så är nog tibia grejen.

Gjorde nyss en char på saphira som heter Otrevlig. Får se vad det blir för voc men favoriten hittills har varit sorcerer så kör nog på det.

Måste bara fråga om ni är totala carebears eller finns det planer på att göra PK noobchars senare? Alltid ett roligt sätt att få in extra pengar på.

Jodå, jag har planer på att fixa en PK char // Smygizz
Citera
2009-02-18, 21:45
Medlem
Flufffens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Insuliin
Jodå, jag har planer på att fixa en PK char // Smygizz

Samma här, håller för tillfället på med en druid när det inte finns några ställen att hunta på.
Citera
2009-02-18, 21:52
Bannlyst
Slutade precis med tibia Spelade på Furora (jävla PL värld). Hamnade i bråk med en pl, och helt plötsligt hade man typ 5 guilde på sig xD Så jag retira ist.. synd att jag precis hade WTat över 500K >.< Aja, så är livet :P Ska ta en paus från det och börja igen om några månader kanske
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in