Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2009-06-30, 05:31
Medlem
Bubba hotpants - Xerena

Hola at me sometime!
Citera
2009-06-30, 13:09
Medlem
Holmquists avatar
Ice Bo, 120EK, Askara!
Citera
2009-06-30, 22:39
Medlem
Hänger tamejfan inte med i utveckligen längre. Det var så simpelt när jag började; Knight hade typ 5 spells som var användbara, t e x. Nu måste varje vocation använda 36 hotkeys för att få med hälften av sina spells. För att inte tala om dem där jävla earth, fire e t c dem lagt till...helvete liksom, spel ska inte kännas som en förbannad skoluppgift där man måste plugga in 5000 monsters svagheter för att kunna spela.

Hållar mig till 7.7 OTs. Level 137 EK just nu på en 2.5x server. Funkar finfint.
Citera
2009-07-03, 18:23
Medlem
har ett konstigt problem med tibia har bra fps men de hackar till ibland och känns segt/laggit :/

nyaste drivrutiner och kör på opengl .windows 7 har jag nu fast de va samma problem på windows xp

8800gt
q6600
2gb ram
Citera
2009-07-03, 18:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av dw89
Hänger tamejfan inte med i utveckligen längre. Det var så simpelt när jag började; Knight hade typ 5 spells som var användbara, t e x. Nu måste varje vocation använda 36 hotkeys för att få med hälften av sina spells. För att inte tala om dem där jävla earth, fire e t c dem lagt till...helvete liksom, spel ska inte kännas som en förbannad skoluppgift där man måste plugga in 5000 monsters svagheter för att kunna spela.

Hållar mig till 7.7 OTs. Level 137 EK just nu på en 2.5x server. Funkar finfint.

Inte fan användar man alla spells iaf
Citera
2009-07-04, 23:47
Medlem
Fugeess avatar
Spelat tibia nu i ganska många år till och från. Det är som många säger, det ligger nästan alltid i bakhuvudet och man faller alltid tillbaka. Men kul är det, visst har det blivit sämre på senare dagar men men, spelar gör man i alla fall..

Lirar just nu på Inferna, PVP-E. Riktigt kul!
Citera
2009-07-06, 16:36
Medlem
Wevons avatar
Så - tydligen har min gamla favorit-bot slutat att uppdateras. Vilken bot är bäst att använda nu? Vill helst inte heller slösa ut allt för mycket cash på en bot.
Citera
2009-07-06, 16:38
Medlem
Insuliins avatar
Mm, håller med ovanstående post. Vill börja lira jag med igen, men jag vet dock inte var. Har sett att det är ett gäng på Xerena, men ifall dem är dem ända som är svenskar på servern så får det fanimig vara. Är det någon som känner till någon PVP-server med mycket svenskar?
Citera
2009-07-06, 16:41
Medlem
Wevons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Insuliin
Mm, håller med ovanstående post. Vill börja lira jag med igen, men jag vet dock inte var. Har sett att det är ett gäng på Xerena, men ifall dem är dem ända som är svenskar på servern så får det fanimig vara. Är det någon som känner till någon PVP-server med mycket svenskar?

Xerena verkar ha ett ganska redigt gäng med svenskar - första gången jag loggade in där snackade alla svenska i Game-Chat till o med.
Lunara & Berylia har också många svenskar - efter egen erfarenhet. Också hört att många befinner sig på Obsidia & Premia.
Citera
2009-07-06, 17:31
Medlem
vem ska man dra ett PM till för o komma in i guilden på xerena?
(om de fanns en?)
Citera
2009-07-07, 11:50
Medlem
hejLarss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wevon
Så - tydligen har min gamla favorit-bot slutat att uppdateras. Vilken bot är bäst att använda nu? Vill helst inte heller slösa ut allt för mycket cash på en bot.

ELfbot NG är den bästa just nu. Kostar dock 170kr~
Citera
2009-07-08, 18:45
Medlem
hejLarss avatar
Förövrigt började jag lira för ett par veckor sedan igen på berylia, har nämligen många kontakter där . Drog 51 igår på min pally Någon annan här som lirar berylia PM namn isåfall
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in