Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2012-02-12, 18:13
Medlem
presarios avatar
Tja. Vilket bot är det som man ska ha nu?
Citera
2012-02-12, 23:29
Medlem
Deathwanderers avatar
e du rädd om charn kör du manuellt

annars finns xenobot, redbot.. mm.
Citera
2012-02-13, 00:33
Medlem
Kalaspungs avatar
[quote=presario]Tja. Vilket bot är det som man ska ha nu?[/QUOT
Jag själv kör redbot och det funkar galant. Ska dock testa och köpa xenobot nu för att se om det är något att ha.
Citera
2012-02-13, 07:33
Medlem
Stjaertsmoers avatar
Vad tycker ni om att dom släpper såna här jävla outfits och mounts och skit för pengar? Känns som att dom inte får in tillräckligt med prem-stålar som det ser ut nu. Hoppas skiten lägger ner så man får tid till annat
Citera
2012-02-13, 08:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stjaertsmoer
Vad tycker ni om att dom släpper såna här jävla outfits och mounts och skit för pengar? Känns som att dom inte får in tillräckligt med prem-stålar som det ser ut nu. Hoppas skiten lägger ner så man får tid till annat

Äh, jag ser det mer som en kul grej. Jag sitter nöjd med min afflicted och deepling outfit, samt mitt åsnemount är för jävla snyggt
Citera
2012-02-13, 11:28
Medlem
Qanders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stjaertsmoer

Bögigt med att stocka upp med en massa prem för oprestigefulla outfits/mount. Bojkotta detta, även om ni behöver köpa mer prem under dessa dagar så bär inte outfiten och visa Cip att det är populärt. Då sitter vi här såsmåningom då man plötsligt får något ovärderligt vapen eller access till något bra ställe om man förskottsbetalar in en massa pengar och binder upp sig till spelet. Kul utveckling. Nu är det inte alls säkert att detta är på väg dit att man måste pröjsa mer rl $ utöver premiumavgiften för att få "riktiga" fördelar i spelet, men man har ju sina onda aningar.

Inte gör det mig så mycket att behöva pröjsa någon $ mer för att spela tibia om dom skulle höja premiumavgiften, det är småpengar ändå. Men inte på det där sättet, så jävla fult och trist. Dom får göra spelet mer populärt på ett naturligt sätt för att få in cashen eller lägga ner det. Trist framtida utveckling är priset för att lösa ekonomiska problem temporärt, men det är ju företagande med vinstintresse så vad gör man inte.
Citera
2012-02-13, 11:57
Medlem
pozies avatar
det är väl inget fel med att ta extra betalt för någon jävla outfit eller mount? vem bryr sig om det ;p vill man inte ha skiten, köper man inte skiten. simpelt.

är även väldigt säker på att cip klarar sig galant på vad de tjänar via prem. men ja, de vill ju gå med mer och mer vinst
Citera
2012-02-13, 13:00
Medlem
Håller med Pozie. Det här har ju o göra med 15 års jubileumet (själv spelade jag för 14 år sedan, deprimerande...). Är väl inte så illa att en outfit kostar stålar, det finns ju ett par stycken andra att skaffa om man säger så. Tror inte dom får in för lite med stålar, med tanke på hur många aktiva spelare det finns... Mer en rolig grej!

Qander; Använder du google translate eller något? Vissa av dina meningar är väldigt ologiska...
Senast redigerad av KTMmarkus 2012-02-13 kl. 13:51.
Citera
2012-02-13, 16:20
Medlem
Kaanquests avatar
Dum som man är, så har man "råkat"-fastna på ett ställe i Port hope. Jag var nere i dworc caves i port hope och gick runt och döda lite. Helt plötsligt har jag gått lite längre ner och kommer till en stentrappa som jag går upp för och är då omringad av gräs och blommar som jag inte kan passera, när jag väl vänder tillbaka ner i grottan och skall gå tillbaka så inser jag att jag på något sätt "råkat" glömma min skyffel så det går inte. Efter ett tag inser jag att det hade inte spelat något roll om jag haft den med då det är en spak på andra sidan som jag missat när jag väl gick ner... -.- Om man utgår från grizzly adams så är jag längst ner mot vattnet till vänster ungefär och jag känner inte någon på min server "galana" och undrar hur i helvete jag skall komma därifrån.... Hahahah!
Citera
2012-02-13, 17:20
Medlem
Attjagorkars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaanquest

Hör med någon i English-chat så ska du se att någon är snäll nog att hjälpa dig, du kan också erbjuda en slant för besväret.
Citera
2012-02-13, 17:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaanquest
Dum som man är, så har man "råkat"-fastna på ett ställe i Port hope. Jag var nere i dworc caves i port hope och gick runt och döda lite. Helt plötsligt har jag gått lite längre ner och kommer till en stentrappa som jag går upp för och är då omringad av gräs och blommar som jag inte kan passera, när jag väl vänder tillbaka ner i grottan och skall gå tillbaka så inser jag att jag på något sätt "råkat" glömma min skyffel så det går inte. Efter ett tag inser jag att det hade inte spelat något roll om jag haft den med då det är en spak på andra sidan som jag missat när jag väl gick ner... -.- Om man utgår från grizzly adams så är jag längst ner mot vattnet till vänster ungefär och jag känner inte någon på min server "galana" och undrar hur i helvete jag skall komma därifrån.... Hahahah!

Du kommer inte kunna öppna hålet med shovel eller pick. Du behöver machete för att ta dig ut
Citera
2012-02-13, 22:59
Medlem
pozies avatar
wow..... kollade precis upp det här med att "köpa outfit", det är ju när man KÖPER premium som man får outfiten... lät ju verkligen här som man skulle betala typ 20kr för den... det är ju verkligen löjligt att ens bry sig om det när de ingår i prem, alla som spelar har en chans att köpa den, genom att betala för att spelet ska vara värt att spela ens.... + att outfitten va inte så snygg ;/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in