Citat:
mitt tips är att satsa på en spawn som inte är sönderbottad såvida du inte spelar på typ ocera. det var du som började med att rp's inte ska vara på drakens, för det är bara bra om man är där med en druid. och jag är 100% säker på att du tror jag pratar om walls. sen brukar det alltid vara en fördel att komma med fler exempel än 1.
grattis, du fick info om dl's, en spawn som cp ofta är tagen. vad ska han göra när den är tagen då? rulla tummarna eller? då når han ju verkligen sitt mål asap. är som sagt OTORLIGT tveksam på att du kommer komma upp till 400k/h och hålla det på dl's. lär han sig draken spawnen kommer han ligga på 300-350k/h utan problem, samma med ghastly. och det är inte 60% exp skillnad eller vad du genialiskt räknade ut det till innan.
kan även tillägga att det hade vart en fördel om han kom med vilken värld och vad för ekonomi han sitter på. men som sagt, jag anser mina ställen vara bättre än dina av just anledningen till att dl's ör cp campat och exp skillnaden är inte alls stor, + att på min får han tasks + mer profit.
grattis, du fick info om dl's, en spawn som cp ofta är tagen. vad ska han göra när den är tagen då? rulla tummarna eller? då når han ju verkligen sitt mål asap. är som sagt OTORLIGT tveksam på att du kommer komma upp till 400k/h och hålla det på dl's. lär han sig draken spawnen kommer han ligga på 300-350k/h utan problem, samma med ghastly. och det är inte 60% exp skillnad eller vad du genialiskt räknade ut det till innan.
kan även tillägga att det hade vart en fördel om han kom med vilken värld och vad för ekonomi han sitter på. men som sagt, jag anser mina ställen vara bättre än dina av just anledningen till att dl's ör cp campat och exp skillnaden är inte alls stor, + att på min får han tasks + mer profit.
I min erfaranhet är dock Ghastlies mer söndercampat än DLs och Frost dragons brukar faktiskt vara ledigt.
Jag förstår bara inte logiken i att du rekommenderar ställen som ger extremt ordinär xp, just för att få ut mest xp.. Hade du lagt att det överhuvudtaget inte finns några bra ställen för xp för paladin så hade det varit ett betydligt vettigare inlägg.
Sedan undrar man ju om du vet vad du talar om när du säger att du får uppemot 300k/h på ghastlies, men samtidigt tvivlar på 400k i Fenrock. Du borde snarare få uppemot 450k då.

), dock så är spawnsen fyllda med botters på de flesta, om inte alla världar. Drakens är inget dåligt förslag då det är decent exp & loot så länge man är normalt funtad och vet hur man ska hantera spawnen, och för att ingen scripter någonsin har lyckats med ett bra script för just drakens.