2013-10-07, 22:04
Medlem
pozies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LaWestraNostra
Aight. Inte ens värt att sälja då, det är ju min älskling med mitt rl smeknamn som nick. Hade känts lite som om någon snuskade med ens syster att låta en blekfet McFeast flottare till tibianörd spela på den :-(
du kan ju alltid byta namn på gubben innan du säljer den ;D jag själv säljer av mig alla mina gubbar atm, lika bra innan cip bestämmer sig för att låta nästa ddos attack pågå i 1 år innan de gör något haha
Citera
2013-10-08, 11:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pozie
du kan ju alltid byta namn på gubben innan du säljer den ;D jag själv säljer av mig alla mina gubbar atm, lika bra innan cip bestämmer sig för att låta nästa ddos attack pågå i 1 år innan de gör något haha

Du plockar många poäng i denna tråden. Hur många är du uppe i nu?
Fortfarande kluven som fan, sälja nu och ev köpa en senare för någon 1000lapp om man får spelbegär igen - kollade blocket och satan vad priserna sjunkit sedan jag sist var inne och kollade (4 år sedan...)

Då kunde ju en 200ms gå för några tusen med schysst gear, nu skänks dom ju nästan bort o.o
Citera
2013-10-08, 11:58
Medlem
pozies avatar
Citat:
Du plockar många poäng i denna tråden. Hur många är du uppe i nu?
Fortfarande kluven som fan, sälja nu och ev köpa en senare för någon 1000lapp om man får spelbegär igen - kollade blocket och satan vad priserna sjunkit sedan jag sist var inne och kollade (4 år sedan...)

Då kunde ju en 200ms gå för några tusen med schysst gear, nu skänks dom ju nästan bort o.o
så ere när man är bäst!

haha ja, chars förstördes i pris när aurora kom, mest aktiva värld atm, och att bli high lvl där är inte så svårt... sålde mitt acc med en 250ed, 210ek, 180ek och 130rp alla full gear + typ 1kk och 3 par softs för 1500. hade kunnat få mer men behövde cashen. kunde kanske fått 2000 om jag försökt lite hårdare
Citera
2013-10-08, 12:05
Medlem
Stjaertsmoers avatar
Sen har ju spelet blivit så jävla mycket enklare också... Tog mig över 3 år att bli level 243 på min förra char. Min nya är redan uppe i 217, plus att mina skills är sjukt mycket fetare på den nya än den gamla vilket gör det ännu lättare att expa. Den nya charen startades i januari.
Citera
2013-10-08, 12:15
Medlem
pozies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stjaertsmoer
Sen har ju spelet blivit så jävla mycket enklare också... Tog mig över 3 år att bli level 243 på min förra char. Min nya är redan uppe i 217, plus att mina skills är sjukt mycket fetare på den nya än den gamla vilket gör det ännu lättare att expa. Den nya charen startades i januari.
haha ja sant, offline training har förstört en del med, det har ju kommit massvis med ställen som ger otrolig exp jämfört med förr haha
Citera
2013-10-08, 14:39
Medlem
Stjaertsmoers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pozie
haha ja sant, offline training har förstört en del med, det har ju kommit massvis med ställen som ger otrolig exp jämfört med förr haha

Ja, kommer ihåg tidigt på min förra char när bog raiders var ett asbra ställe på 90-110~. Nu är bog raiders ett jävla skämt. Man kan ösa upp en EK till 100 på två veckor om man vet vart man ska gå.

Sen har vi ju dubbel-exp vouchers som spelar in också. Och nya systemet som räddar en vid kick.

Oct 08 2013, 14:30:41 CEST Died at Level 217 by a kollos.
Citera
2013-10-08, 14:42
Medlem
Smakkers avatar
Ingen som spelar inferna? Har en 250 ms nämligen..
Citera
2013-10-08, 14:54
Medlem
Deathwanderers avatar
Citat:

känner samma sak, har en del acc med 150+ gubbar, känns dock så ovärt o sälja för 400-600kr...
Citera
2013-10-08, 15:13
Medlem
Efter 4-5 års uppehåll har jag nu så smått börjat lira lite tibia igen! Jag har en 150~ EK med Sov, mms, Boh, golden legs, soft boots osv. 90/80 i skills och massor med pengar. Vill expa nånstans där jag får GRYM exp, jag fullkomligt struntar i hur mycket waste de är, vill bara ha så snabb exp som möjligt.

Har ni nå tips på sådana ställen?
Citera
2013-10-08, 16:39
Medlem
Vassknivs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jockesmocke
Efter 4-5 års uppehåll har jag nu så smått börjat lira lite tibia igen! Jag har en 150~ EK med Sov, mms, Boh, golden legs, soft boots osv. 90/80 i skills och massor med pengar. Vill expa nånstans där jag får GRYM exp, jag fullkomligt struntar i hur mycket waste de är, vill bara ha så snabb exp som möjligt.

Lizards i Zao kanske?
Citera
2013-10-08, 17:41
Medlem
Byggaren-Bobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smakker
Ingen som spelar inferna? Har en 250 ms nämligen..

Har en 55 ek och nån 40 ms om det räknas
Citera
2013-10-08, 18:00
Medlem
Stjaertsmoers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jockesmocke

Sea Serpents är bäst exp om du ska gå solo, iaf vad jag har upptäckt. Tror inte du lyckas hitta något ställe som är bättre exp än det. 2-4x sea serpents per "hål" och dom ger minst 2100 exp per monster. Du dödar dom på ett gäng exori grans.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in