Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2008-07-27, 23:34
Medlem
Jag lirar isara 31 Knight
Citera
2008-07-28, 00:55
Medlem
µTorrents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jakoeb
Min kommentar är följande: Skit. Kör inte med detta, om ni nu skall botta så kör på NG/Blackd (rekomenderat att köra båda) där har ni kvalitéts bots.

Och varför sitter du och bumpar din skitpost för? Ingen kommer skriva något om din och dina vänners kassa bot.

Blackd var bra för ett par updates sedan ja och NG har alltid varit för nybörjare. Ne, ska man cheata på tibia idag så ska man köra Elfbot NG. Extremt utvecklad warbot som idag även inkluderar en äckligt avancerad cavebot.
Det är alltså inte killen bakom NG tibiabot som har utvecklat denna utan han sålde bara källkoden till honom och gör fortfarande alla updates (tillsammans med NG killen kan man väl antaga).

Citat:
Ursprungligen postat av Belseb
Eller så spelar man spelet och kör inte med bot alls. Jävla massa bottare överallt nuförtiden som bara förstör spelet.

CIP har själva valt att förstöra spelet till den nivån där det inte finns ngt annat att göra än att fuska sig igenom levels. Spelet är helt enkelt inte så roligt att spela manuellt längre..
Citera
2008-07-28, 22:02
Medlem
Belsebs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av µTorrent
Blackd var bra för ett par updates sedan ja och NG har alltid varit för nybörjare. Ne, ska man cheata på tibia idag så ska man köra Elfbot NG. Extremt utvecklad warbot som idag även inkluderar en äckligt avancerad cavebot.
Det är alltså inte killen bakom NG tibiabot som har utvecklat denna utan han sålde bara källkoden till honom och gör fortfarande alla updates (tillsammans med NG killen kan man väl antaga).

CIP har själva valt att förstöra spelet till den nivån där det inte finns ngt annat att göra än att fuska sig igenom levels. Spelet är helt enkelt inte så roligt att spela manuellt längre..

Om man tycker spelet är tråkigt har jag en fantastisk lösning... Sluta spela det?

Det har jag gjort hur många gånger som helst, sen när jag tycker det är kul igen så börjar jag. Finns väl ingen anledning att spela något man tycker är tråkigt.
Citera
2008-07-28, 22:06
Bannlyst
Citat:

Det har du rätt i !
Citera
2008-07-29, 00:57
Medlem
µTorrents avatar
Citat:
Om man tycker spelet är tråkigt har jag en fantastisk lösning... Sluta spela det?

Det har jag gjort hur många gånger som helst, sen när jag tycker det är kul igen så börjar jag. Finns väl ingen anledning att spela något man tycker är tråkigt.

Spelet är fortfarande kanonkul när det kommer till pvp och guildwars, och att botta upp levels är också ganska underhållande egentligen, konfigurera sina botscripts osv, sitta kolla film och bara njuta av att man slipper anstränga sig, eller hur?
Krig och OT är underhållande om man är på rätt server (gäller både RL tibia och OTs).

Lirar thoria fortfarande, nån mer som är seriös på denna servern?
Citera
2008-07-29, 15:59
Medlem
tompa165s avatar
112 knight aurea
94 druid valoria

skillz that killz
Citera
2008-07-29, 16:02
Medlem
Belsebs avatar
Citat:
Spelet är fortfarande kanonkul när det kommer till pvp och guildwars, och att botta upp levels är också ganska underhållande egentligen, konfigurera sina botscripts osv, sitta kolla film och bara njuta av att man slipper anstränga sig, eller hur?
Krig och OT är underhållande om man är på rätt server (gäller både RL tibia och OTs).

Lirar thoria fortfarande, nån mer som är seriös på denna servern?

Om man tycker lvlande är ansträngande nuförtiden är man bara lat, inget annat. Det har aldrig varit så pinsamt enkelt att bli high-lvl. Skillnad när man var tvungen att göra alla runor själv eller springa runt och leta efter folk som sålde.
Citera
2008-07-29, 16:57
Medlem
Citat:

Vad är skillnaden mellan Elfbot NG och den vanliga Tibabot NG?
Citera
2008-07-31, 10:11
Medlem
Sålde min 150 elder på Nova för nån månad sen och gjorde nytt account med 41 elite på.

Heter Thibaud
Citera
2008-07-31, 10:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SFI Agent
känner du till penthelisea?

Känner du Martin? Gammal rl polare som lirade Aldora med en polare, mage/knight-team båda namnen började på P- varav ena var Penthelisea, om jag inte minns fel.
Citera
2008-07-31, 15:04
Medlem
Shejkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dreddy
Sålde min 150 elder på Nova för nån månad sen och gjorde nytt account med 41 elite på.

Heter Thibaud

Har du nått att göra med Thibaud de Chamange (kanske inte rättstavat)?
Citera
2008-07-31, 19:25
Medlem
µTorrents avatar
Citat:
Om man tycker lvlande är ansträngande nuförtiden är man bara lat, inget annat. Det har aldrig varit så pinsamt enkelt att bli high-lvl. Skillnad när man var tvungen att göra alla runor själv eller springa runt och leta efter folk som sålde.

Rätt har du, jag är lat och pallar inte lägga ner den tiden det krävs för att levla upp mina chars, eftersom jag inte tycker levlandet är roligt, jag blir trött på det väldigt snabbt eftersom det handlar om att sitta och göra samma sak hela tiden. Jag är ingen född PG nej, därför fuskar jag precis som väldigt många andra väljer att göra idag.

Citat:
Ursprungligen postat av sum
Vad är skillnaden mellan Elfbot NG och den vanliga Tibabot NG?

NG är för nybörjare, elfbot är mer avancerad. Tidigare har den bara använts i krig som warbot men nu har dom inkluderat en cavebot också..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in