Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2007-11-04, 19:53
Medlem
Eastons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sum
Hade den i ett dokument som försvann när jag formaterade datorn, sen glömde jag bort de och insåg mitt misstag då det var för sent. Den som nu spelar på accountet är en polackjävel som köpte den , han har inte varit online sen slutet på augusti heller..
Man kan skriva ner Rec keyn på papper och sen gömma den under kudden! Sen kan du fixa en ny rec key om account är registrerat på ditt namn, då tar du en kopia på ditt leg tex eller körkort sen skickar du kopian och account uppgifterna i ett brev till CIPSOFT, och woila du har en ny rec key
Citera
2007-11-04, 20:24
Medlem
Jo vet att det går att fixa ny rec key, men då personen som har accountet troligen har bytt mina kontaktuppgifter skickas väl rec keyn till honom istället?
Citera
2007-11-04, 20:34
Medlem
Eastons avatar
Citat:
Jo vet att det går att fixa ny rec key, men då personen som har accountet troligen har bytt mina kontaktuppgifter skickas väl rec keyn till honom istället?
Om du har registrerat accounten på ditt namn när du skapa accounten så får du den nya rec keyn för den skickas till den adress som accounten är registrerat på!
Citera
2007-11-04, 20:36
Medlem
Är du helt säker på det?
Kommer garanterat att göra det isåfall !
Och ja, accet är reggat på mig
Citera
2007-11-04, 20:48
Medlem
HilluPillus avatar
jag är galet sugen på att börja spela Tibia igen
Citera
2007-11-04, 20:53
Medlem
Eastons avatar
Citat:
Är du helt säker på det?
Kommer garanterat att göra det isåfall !
Och ja, accet är reggat på mig
Absolut 100% säker.
Citera
2007-11-04, 20:58
Medlem
Perfekt! hoppas att det går vägen
tack easton
Citera
2007-11-04, 21:15
Medlem
Eastons avatar
Citat:
Perfekt! hoppas att det går vägen
tack easton
Hehe lungt :P
Citera
2007-11-04, 21:18
Medlem
Bulldoozers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Easton
Man kan skriva ner Rec keyn på papper och sen gömma den under kudden! Sen kan du fixa en ny rec key om account är registrerat på ditt namn, då tar du en kopia på ditt leg tex eller körkort sen skickar du kopian och account uppgifterna i ett brev till CIPSOFT, och woila du har en ny rec key

Eller så går du bara in på Lost account och requestar en ny key genom att skriva in karaktärens namn, betala och vänta tills att activation keyn till recovery keyn hamnar på adressen karaktären i sig är registrerad på!

/Mvh
Citera
2007-11-04, 21:27
Medlem
Eastons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bulldoozer
Eller så går du bara in på Lost account och requestar en ny key genom att skriva in karaktärens namn, betala och vänta tills att activation keyn till recovery keyn hamnar på adressen karaktären i sig är registrerad på!

/Mvh
Kanske man också kan göra, är aktiv längre så möjligt att dom infört nya metoder
Citera
2007-11-04, 21:43
Medlem
HilluPillus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Easton
Kanske man också kan göra, är aktiv längre så möjligt att dom infört nya metoder

är inte aktiv menar du va? ^^
Citera
2007-11-04, 23:18
Medlem
Eastons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HilluPillu
är inte aktiv menar du va? ^^
Mm, precis lite fel blev det
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera