Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2013-12-18, 17:52
Medlem
Kompromissens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rethen
Kan man göra så? Att man måste verifiera sig med mobil på tibia, isåfall hur?

Nej det tror jag inte. Däremot ställde jag in att man måste göra det om man går in på min mail.
Citera
2013-12-18, 21:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kompromissen
Nej det tror jag inte. Däremot ställde jag in att man måste göra det om man går in på min mail.

Jaha, okej
Citera
2013-12-18, 23:04
Medlem
Gooblesmooshs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Osakasun
vilket bot är bäst och enklast?

Finns inget på Tibia jag gillar mer än att döda botters! Sen när dom förnekar att dom bottar så blir det ännu roligare. :,)
Citera
2013-12-19, 00:01
Medlem
pozies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gooblesmoosh
Finns inget på Tibia jag gillar mer än att döda botters! Sen när dom förnekar att dom bottar så blir det ännu roligare. :,)
flesta förnekar för annars får de en report och blir bannade
Citera
2013-12-19, 00:22
Medlem
Läste och vet hur man aktiverar den, hur mycket skills kan jag få på 8-11 timmar skillnad.
Senast redigerad av MrChrisBlack 2013-12-19 kl. 00:37. Anledning: Läste på
Citera
2013-12-19, 00:33
Medlem
pozies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrChrisBlack
Hur aktiverar jag denna offline träning ska jag trycka någonstans eller bara logga ut ?
finns statyer vid vissa ställen. t.e.x edron precis när du kommit in i staden från båten, gå <- så är där offline training ställe
Citera
2013-12-19, 00:48
Medlem
Poize vilken level och värld kör du på
Citera
2013-12-19, 01:04
Medlem
pozies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrChrisBlack
Poize vilken level och värld kör du på
spelar inte längre, slutade när de blev ddosade i typ en månad.... hade en 250ed på aurora som jag sålde
Citera
2013-12-19, 15:19
Medlem
DagsForEnRiesens avatar
Hej har precis startat upp Tibia efter ett uppehåll sedan 8.1, har spelat lite OT då och då under uppehållet men slutade helt på RL och spenderade min tid på WoW istället.
Nu väntar jag på nästa WoW expansion och fick suget i att spela Tibia igen.

Jag började spela igen för drygt 3 dagar sen och är nu level 20 Master Sorcerer. Har trainat lite offline och fått upp min magic level. Har just nu 22 mlvl (20 utan items). Undrar alltså om mina skills duger? Har hört lite från andra spelare att allt man viste om skills ändrades när offline skilling kom in, men det skulle vara trevligt om jag fick ett konkret svar på hur mycket som är "bra" magic level för en sorc runt lvl 20.

Huntar för tillfället Mino Guards under minotaur tower i Darashia med Stealth Ring, då det var det jag huntade på min Paladin när jag senast spelade RL. Har inte alls problem med guld (köpte 1kk igår) så skulle vara nice om någon kan tipsa på lite mer effektivare ställen där jag kan hunta med Stealth Ring (har testat Cyclopolis i Edron men känner att Mino Guards är effektivare. Jag har alltid runt en BP med stealth rings och runt 200 mana pots på mig så leveling går snabbt genom att spamma Exori Mort/Flam.

Mvh
Citera
2013-12-19, 15:52
Medlem
Stjaertsmoers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DagsForEnRiesen
text

Skit i vad folk säger om din ML duger eller ej, kötta bara på allt du tycker är kul. Det med stealth rings är smidigt som satan tills du kommer upp i den leveln då du kan gå tombs. Eftersom du redan har pengar så skulle jag rekommendera att hyra in en blocker som kan följa med dig till tombs när du har level nog för att använda gfbs. Då kommer det gå fort att expa!

Vilken värld lirar du på förresten?
Citera
2013-12-19, 17:04
Medlem
DagsForEnRiesens avatar
Hehe ok, tänkte mest på vad som var optimalt så att säga. Så att jag inte ligger efter på min damage, jag vill ju levla så snabbt som möjligt

Spelar på Aurea, valde bara någon random server på listan. Ganska lugn server för att levla i. Kanske transferrar till någon populärare server i högre lvls typ 100+ för mer PvP action
Citera
2013-12-19, 18:17
Medlem
Vad i helsefjütten ska man hunta/botta som en 73 RP?
Drakar är alltid upptaget...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in