Läs igenom tråden, av de 16573 inläggen som finns här så ger 5000 av dem ett svar på din fråga.
Låt mig då fortsätta med mina redundanta spörsmål; vad torde vara det bästa att hunta för en level 50 paladin med 82 i dist? Jag skulle kunna tänka mig att köra lite manuellt, men helst bot.
Låt mig då fortsätta med mina redundanta spörsmål; vad torde vara det bästa att hunta för en level 50 paladin med 82 i dist? Jag skulle kunna tänka mig att köra lite manuellt, men helst bot.
mutated rats funkar la fint. dragons, zombies. finns hur många alternativ som helst. lättast är väl om du säger vilket bot, sen utgår från det. finns ju olika scripts
mutated rats funkar la fint. dragons, zombies. finns hur många alternativ som helst. lättast är väl om du säger vilket bot, sen utgår från det. finns ju olika scripts
Kör xenobot,
Senast redigerad av Osakasun 2013-12-07 kl. 12:02.
Kör xenobot, spelar på aurora. Det är ju extremt mycket folk där...
najjs ju, pröjsar du för det? ja du kommer aldrig få en spawn ensam, men det spelar ingen roll eftersom de är så snabb respawn och mer exp. har tyvärr inga scripts till xeno
najjs ju, pröjsar du för det? ja du kommer aldrig få en spawn ensam, men det spelar ingen roll eftersom de är så snabb respawn och mer exp. har tyvärr inga scripts till xeno
Jo, bestämde mig för att testa en månad Skickade ett PM för att inte spamma tråden alltför mycket.
Senast redigerad av Osakasun 2013-12-07 kl. 12:04.
Tänkte smaska upp en gubbe på Aurora när man väntar stamina på andra gubbar, Bosse Klitoriskappa är mitt namn, skriv gärna så jag får lite goa gubbar att tjöta med .